Find Universities, Colleges and Business Schools around the World here!

Find Universities, Colleges and Business Schools around the World here!

Падрабязная інфармацыя аб розных месцах даследаванні

Націсніце на спасылку ніжэй, каб прачытаць пра навучанне ў розных краінах. Мы азнаёміцца ​​з асноўнымі фактамі пра краіны, і расказаць вам аб мясцовых сістэм вышэйшай адукацыі, кошту навучання, нарошчвання навучальнага года, магчымасці навучання для замежных студэнтаў і многае іншае. Вы таксама знойдзеце некалькі карысных саветаў і практычную інфармацыю аб медыцынскім страхаванні, студэнцкіх віз і кошту жыцця.

Вышэйшая адукацыя магчымасцямі па ўсім свеце

Аспірантура, будзь магістраў, МВА або кароткатэрміновыя курсы, становяцца ўсё больш распаўсюджанымі ў нашай сучаснай эканомікі характарызуецца спецыялізацыяй і глабалізацыяй. На самай справе, рост аспірантуры ступені, дыпломы і сертыфікаты ў некаторых краінах у цяперашні час вышэй, чым рост у ступені бакалаўра. Ступені магістра, доктара навук і курсы даступныя амаль у кожнай вучэбнай дысцыпліне мажлівыя і з тысячамі універсітэтаў па ўсім свеце, каб выбраць з, кожны перасьледуе аспірантуру можаце знайсці школу і праграму, якая ідэальна падыходзіць для іх патрэб.

Ёсць шмат розных тыпаў універсітэтаў і іншых вышэйшых навучальных устаноў па ўсім свеце. Хоць дэталі залежаць ад краіны, большасць ставяцца да адной з некалькіх катэгорый, такіх як:

  • Генеральны універсітэтаў, якія сканцэнтраваны на абодвух даследаванняў і курсавых работ і прапануем шырокі спектр навучальных дысцыплін;
  • Бізнес-школы, якія засяроджваюцца на МВА і іншых звязаных з бізнесам градусаў выпускніка;
  • Тэхнічных навучальных устаноў, якія сканцэнтраваны на вучэбных дысцыплін, звязаных з навукай, тэхналогіі, інжынерыі і матэматыцы;
  • Арт-інстытуцый, якія засяроджваюцца на звязаныя з мастацтвам такіх дысцыплін, як скульптуры, жывапісу, тэатра і танца;
  • Навучальных устаноў, якія сканцэнтраваны на градусаў для прафесіяналаў, якія выкладаюць у пачатковай і сярэдняй школе адукацыю. < / Li>

Студэнты, якія паступаюць у праграму навучання на ступень магістра ў навукова-арыентаваны універсітэт можа звычайна чакаюць правесці даследчы праект або напісаць дысертацыю ў дадатак да курсавых работ. Магістарскія праграмы выкладаюць іншыя ўстановы могуць таксама патрабуе нейкі праект, але ў цэлым, як правіла, больш засяродзіцца на курсавую або практычнага вопыту. Амаль усе PhD праграмы патрабуюць арыгінальных даследаванняў і дысертацыі.

Патэнцыйныя студэнты могуць таксама разгледзець пытанне навучання за мяжой, у прыватнасці, калі яны зацікаўлены ў спецыялізаваных акадэмічных дысцыплін, такіх як міжнароднага бізнесу вывучэння сучаснага Блізкага Ўсходу. Студэнты ўсё часцей вывучэнне праз межы для ўсіх узроўняў вышэйшай адукацыі (каледж ці універсітэцкага ўзроўню). У адпаведнасці зASPX "> Арганізацыя Аб'яднаных Нацый па пытаннях адукацыі, навукі і культуры (ЮНЕСКА) інстытут статыстыкі (КВС), колькасць студэнтаў, якія навучаюцца за мяжой набліжаецца 4000000 у год, што амаль удвая 2000000 навучання за мяжой у 2000 годзе. Студэнты з Усходняй Азіі і Ціхаакіянскі складаюць 28 адсоткаў ад гэтай сумы, у той час як студэнты з Паўночнай Амерыкі і Еўропы прыпадае каля 15 адсоткаў. краін, якія пасылаюць за мяжу большасць студэнтаў з'яўляюцца Кітай, Індыя і Рэспубліка Карэя. Каля 6 працэнтаў студэнтаў з Цэнтральнай Азіі і каля 5 працэнтаў студэнтаў з краін Чорнай Афрыкі даследаванні за мяжой, што робіць студэнтаў з тых рэгіёнаў, большасць мабільных ў свеце. бягучым вядучых месцаў для замежных студэнтаў з'яўляюцца ЗША, Вялікабрытаніі, Аўстраліі, Францыі, Германіі і Японіі.

Многія студэнты таксама паступіў у Інтэрнэце або дыстанцыйнага навучання выпускнік ўзроўню праграмы, выкладаемыя ў іншых краінах, акрамя краіны пражывання.Гэтыя студэнты не ўключаны ў КВС нумары, так што агульная колькасць замежных студэнтаў некалькі вышэй, верагодна, больш за 4 мільёнаў.

Студэнты можаце разгледзець магчымасць навучання за мяжой па цэлым шэрагу прычын, у тым ліку:

  • Будучы ў стане выбраць з верхняга ў свеце праграм для дадзенай вучэбнай дысцыпліне. Акрамя таго, некаторыя навучальныя дысцыпліны даступныя толькі ў некалькіх краінах або лепшай праграмы даступныя толькі ў пэўных рэгіёнах. Напрыклад, хтосьці зацікаўлены ў даследаваннях будыйскай знойдзеце лепшыя праграмы ў Тайландзе.
  • Вучоба ў іншай культуры. Студэнты пераследваючы магістраў, дактароў навук або курсы ў рэгіянальных даследаванняў павінны разгледзець праграму вучылі ў гэтым рэгіёне, каб атрымаць поўнае апусканне ў культуру. Акрамя таго, студэнтаў, якія плануюць кар'еру ў міжнародным бізнэсе будзе атрымаць неацэнны вопыт ад жыцця ў іншай культуры.
  • Павелічэнне моўныя навыкі, калі праграма выкладаецца на мове, выдатным ад роднай мовы студэнта. Акрамя таго, хоць многія міжнародныя магістра і PhD праграм у цяперашні час выкладаюцца на англійскай мове нават у не-ангельскіх-размаўлялых краінах, студэнты могуць мець магчымасць павялічыць свае моўныя навыкі праз дадатковае навучанне ці асіміляцыі з мясцовым насельніцтвам.

Студэнты разглядзе праводзячы аспірантуру можаце разгледзець наступныя фактары пры прыняцці рашэння вучыцца ва ўніверсітэце ў сваёй краіне ці за мяжой:

  • Кошт праграмы, уключаючы выдаткі на пражыванне. Некаторыя краіны прапануюць недарагія або нават бясплатнае навучанне, але высокія выдаткі на пражыванне могуць кампенсаваць гэтыя зберажэнні. Тым не менш, многія краіны і асобныя універсітэты прапаноўваюць стыпендыі і іншыя віды фінансавай дапамогі, і некаторыя з іх арыентаваны на замежных студэнтаў. Краіны таксама адрозніваюцца адзін ад аднаго аб тым, колькі замежных студэнтаў дазваляецца працаваць, і некаторыя краіны не дазваляюць замежным студэнтам працаваць наогул. Выдаткі на медыцынскае страхаванне таксама можа шырока вар'іравацца ад адной краіны да іншай.
  • Якасць адукацыі атрымалі адносна выдаткаў і нематэрыяльныя фактары навучання за мяжой, такіх, як апусканне ў культуру і моўных навыкаў. Хоць праграмы ўсіх акрэдытаваных магістра задаволіць высокі ўзровень стандартаў, метады навучання адрозніваюцца адзін ад аднаго ў розных школах, праграмах і культур. Акрамя таго, некаторыя студэнты могуць выявіць, што яны вучацца менш, калі вучыўся ў няроднай мове.
  • Моўныя навыкі, неабходныя. Студэнты не валодаюць мовай навучання для канкрэтнага курса навучання магчыма, прыйдзецца выдаткаваць дадатковы год або каля таго, што атрыманне ведаў. Часам студэнты могуць атрымаць гэта веданне шляхам правядзення даследаванняў у сваёй роднай краіне, але і ў іншых выпадках яны, магчыма, прыйдзецца марнаваць дадатковы час за мяжой.
  • Тып даследавання, напрыклад, праз частку часу, у параўнанні поўны працоўны дзень, он-лайн і дыстанцыйнага навучання. Большасць краін патрабуюць міжнародныя студэнты, якія пражываюць у краіне па студэнцкай візе, каб вучыцца на пастаяннай аснове. Тым не менш, студэнты ўжо жылі ў іншай краіне, дазволу на працу можа быць у стане праводзіць даследаванні на няпоўны працоўны дзень. Акрамя таго, у Інтэрнэце і дыстанцыйныя праграмы навучання прапаноўваюць вялікую гнуткасць.
  • Ўздзеянне на членаў сям'і, для студэнтаў з сем'ямі. Члены сям'і, магчыма, спатрэбіцца веданне мовы, а таксама, і некаторыя краіны не дазваляюць мужам працаваць, нават калі студэнт можа працаваць.

Вазьміце час, каб праверыць універсітэтаў з усяго свету. Калі вы ўжо ведаеце, што вы шукаеце, вы можаце перайсці непасрэдна ў гэтую краіну або да пэўных праграм. Або заняць некаторы час, каб прагледзець і прачытаць аб захапляльных праграм, даступных па ўсім свеце.