Пошук магістра Computer Arts

Знайсці ступень магістра Computer Arts тут!

Computer Arts

Майстар 'ы ступені з'яўляецца аспірантам вучонай ступені. Трэба ўжо ёсць ступень бакалаўра, каб падаць заяўку на магістарскую праграму 'ы. Большасць майстар 'ы Ступень праграмы спатрэбіцца студэнтам завяршыць майстар ' ы дысертацыі або дыпломнай працы.

З лікам кампутараў з надыходзіць попыт на працы мастакоў, якія могуць іх выкарыстоўваць, і, такім чынам, ступень у галіне кампутарных мастацтваў выдатны выбар для лічбавай настроеных мастацкіх асоб.

Магістарскія праграмы Computer Arts. Атрымаць усю інфармацыю пра майстар ў Computer Arts, зэканоміць час і звярнуцца ў школу прама тут!Магістр Computer Arts

Больш падрабязна

майстар мастацкага кіраўніка ў стварэнні відэагульняў

Autograf
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў October 2017 Францыя Paris

Гэты майстар хоча быць вельмі канкрэтным. Ён пабудаваны вакол праекта студэнт відэагульняў. Яны павінны будуць праектаваць, распрацоўваць, публікаваць і прадаваць сваю гульню. [+]

Ступень магістра Computer Arts . Паскаль Любань, гульнявой дызайнер і крэатыўны дырэктар (Ubisoft, Activision, Sony, DICE), з'яўляецца эталонным прафесіянал, які адказвае вучэбнай праверкі дадзенага трэнінгу. Гэты майстар хоча быць вельмі канкрэтным. Ён пабудаваны вакол праекта студэнт відэагульняў. Яны павінны будуць праектаваць, распрацоўваць, публікаваць і прадаваць сваю гульню. Калі ён ведае, што поспех, яны могуць нават прыносіць прыбытак. І калі гэта не так, то сам факт бачачы яго імя, звязанае з апублікаванай гульні з'яўляецца вялікай візітнай карткай. Праграма: - Advanced Academic Training: Компьютерная графіка, праграмаванне, дызайн - Увядзенне ў новыя навыкі: маркетынг, кіраванне праектамі, прававыя асновы - Распрацоўка канцэпцыі гульні і яе прататып. - Распрацоўка гульняў - Падрыхтоўка маркетынгавай кампаніі - Публікацыя і маркетынг гульні (маніторынг супольнасці, працягваючы кампанію сувязі, анімацыя гульні) - Акадэмічны Павышэнне кваліфікацыі, каб падрыхтаваць іх для стварэння сваёй уласнай студыі: прадпрымальніцтва, кіраванне - Падрыхтоўка другога праекта (індывідуальныя або групавыя), што студэнты будуць імкнуцца да развіцця пасля таго, як майстра. Навучанне патрабуе 25 тыдняў абавязковага навучання на працоўным месцы. Мэта трэнінгу: Прамысловая тканіна з індустрыі відэагульняў сёння ў асноўным складаецца з невялікіх груп прыступіць да распрацоўкі свайго ўласнага праекта. Публікацыя яго гульня стала ключавым, каб пераканаць інвестараў або FAJV і разблакаваць фінансаванне. Мэтай дадзенага курса з'яўляецца для студэнта: - Праектаванне і распрацоўка відэагульняў - Прынясіце вопыт мае патрэбу прылад - Дайце магчымасць вадзіцца з рэаліямі пасля публікацыі - Вышэй , прапануюць першую магчымасць, дазваляючы ёй развівацца, публікаваць і прадаваць гульню. Пацвердзіць двайную ступень: назву прызнанага дзяржавай ўзроўню I (BAC + 5) і міжнародны дыплом. Патрабаванне ўваходу: Трымаеце тытул... [-]

Майстры ў галіне 3D-анімацыі і VFX ў Барселоне

Seeway - Barcelona
Ва ўніверсітэце Вочна-завочна 9 месяца October 2017 Іспанія Барселона

У Майстар 3D-анімацыі і VFX выявіць, што грань паміж рэальнымі вобразамі і штучна генераваны кантэнт становіцца ўсё больш тонкім, як традыцыйныя кіно і анімацыйных фільмаў. [+]

У Майстар 3D-анімацыі і VFX Вы выявіце, што грань паміж рэальнымі вобразамі і штучна генераваны кантэнт становіцца ўсё больш тонкім, як традыцыйныя кіна- і анімацыйных фільмаў. Майстры ў 3D-анімацыі і VFX вы сталі распрацоўшчыкам кантэнту і 3D VFX як тэхнічных, так і мастацкі ўзровень. Метадалогія Майстар ў галіне 3D-анімацыі і VFX дазваляе вывучыць і асвоіць механічныя рабочыя працэсы і прафесійнага вытворчасці, накіроўваючы вас абодвух праектаў на аснове фільмаў і 3D-анімацыі рэкламы. Вы будзеце генераваць сцэнары і даць ім жыццё, integrarás ў рэальных фільмах і ад гэтай працы будзе перасякаць прафесію з пункту гледжання дадатковай тэхнікі самым тэхнічным, і ўсе распрацоўкі свой уласны стыль. рэзюмэ Кваліфікацыя: Магістр Крэдыты: 40 ECTS Час працы: па аўторках і чацвяргах з 17:30 да 21: 30ч Рэжым: Барселона Семестр: з кастрычніка па чэрвень. назірання: Навучанне ў класах. 100% практычнае кіраўніцтва. Невялікія групы. Доступ да рынку працы. МЭТЫ У Майстар 3D-анімацыі і VFX, вы навучыцеся генераваць сцэнары і забяспечыць іх жыцця, інтэграваць у кіно і рэальных умовах і перайсці мяжу паміж рэальным і штучна створаным. На працягу праграмы вы будзеце працаваць як 3D-анімацыі праграмнага забеспячэння, як Maya і ўсе яго тэхнічныя магчымасці, такія як стварэнне анімацыі эфектаў. Па заканчэнні курса вы будзеце мець магчымасць вырабляць і ствараць 3D-анімацыі ад пачатку да канца. Адрасавана Дадзены трэнінг прызначаны для прафесіяналаў і студэнтаў мастацтва, рэкламы, графічнага дызайну і анімацыі, як і вы, хацеў бы засяродзіць сваю кар'еру ў напрамку рэалізацыі 3D-анімацыі і VFX ў прафесійнай і практычнай асяроддзі. Для таго, каб атрымаць доступ да Master патрабуе веды майя і Adobe... [-]

M.cr.a. ў лічбавых медыя-мастацтва

Srishti Institute of Art, Design and Technology
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў July 2018 Індыя Бангалор

Srishti прапануе 2-гадовую праграму магістра ў галіне анімацыі на сваім галоўным кампусе ў Бангалоры. Студэнты могуць выбраць для працы з рознымі метадамі (2D і / або 3D, традыцыйныя, эксперыментальныя, спыніць рух), каб развіць свае здольнасці як расказчыкаў, візуальных мастакоў і рэжысёраў. Вучэбная праграма ўключае асноўныя ўваходы ў тэхніцы анімацыі, кінамову, гаварэння гісторый, працэсы іміджавы і павышэння кваліфікацыі. Мы таксама прапануем магчымасці для эксперыментаў, інавацый і творчых калабарацыі. [+]

Ступень магістра Computer Arts . M.Cr.A. ў лічбавых мастацтваў СМІ Анімацыя на Srishti на ўзроўні Майстры песціць творчага і асабістага выразы. Гэта забяспечвае аснову для практыкаў з розных абласцей, каб увайсці ў свет анімацыі і пашырае свае межы праз свае унікальныя перспектывы і вопыт. Мы заклікаем студэнтаў, каб даследаваць і развіваць асабістыя стылі, мастацкага бачання і галасы праз іх практыку кінавытворчасці. Яна таксама імкнецца забяспечыць шырокае разуменне анімацыі кіно, якое адлюстроўвае на самастойную практыку, прамысловасці і эксперыментаў у індыйскім кантэксце. Srishti прапануе 2-гадовую праграму магістра ў галіне анімацыі на сваім галоўным кампусе ў Бангалоры. Студэнты могуць выбраць для працы з рознымі метадамі (2D і / або 3D, традыцыйныя, эксперыментальныя, спыніць рух), каб развіць свае здольнасці як расказчыкаў, візуальных мастакоў і рэжысёраў. Вучэбная праграма ўключае асноўныя ўваходы ў тэхніцы анімацыі, кінамову, гаварэння гісторый, працэсы іміджавы і павышэння кваліфікацыі. Мы таксама прапануем магчымасці для эксперыментаў, інавацый і творчых калабарацыі. Дысцыпліны Праграма інфармуецца наступных навучальных дысцыплін: Анімацыя Гульня Мастацтва, Дызайн і распрацоўка сайтаў Візуальныя эфекты Літаратура / Сачыненне прадукцыйнасць Даследаванні экрана Асноўныя каштоўнасці ў вучэбнай праграме бесперашкодны Уяўленне самавыяўленне Культурных інавацый Эксперымент / Explore / Инвент Структура курса Студыі заахвочваць актыўны, кантэкстная навучання, дзе студэнты развіваюць асноўныя дысцыплінарныя навыкі і веды. Студыі і садзейнічаць ажыццяўленню сумесных творчых праектных рашэнняў для складаных, адкрытых праблем Семінары забяспечваюць інтэнсіўны вопыт навучання ў прыняцці і рабіць, па розных дысцыплінах. Стажыроўкі з прамысловасцю або дызайн-студыі з'яўляецца абавязковым для студэнтаў у канцы 1-га года для M.Des. Само Ініцыятар праекта з'яўляецца канец семестра выклік, які дазваляе студэнту займацца даследаваннямі /... [-]

майстар анімацыі дызайну

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год November 2017 Італія Мілан

Распаўсюджванне Інтэрнэту і лічбавых сродкаў масавай інфармацыі прывяло да павелічэння міжнароднага вытворчасці і распаўсюджвання кантэнту, зроблены ў анімацыі, рэкламы, тэлесерыялах і спецыяльныя, мастацкія фільмах, але і кароткаметражныя фільмы і дакументальныя фантастыкі. [+]

Распаўсюджванне Інтэрнэту і лічбавых сродкаў масавай інфармацыі прывяло да павелічэння міжнароднага вытворчасці і распаўсюджвання кантэнту, зроблены ў анімацыі, рэкламы, тэлесерыялах і спецыяльныя, мастацкія фільмах, але і кароткаметражныя фільмы і дакументальныя фантастыкі. Значны таксама які расце попыт у галіне гульняў, анімацыя вытворчасць крыжа і трансмедиа, спецэфекты для фільмаў і тэлевізійных пастановак. The Майстар ў галіне анімацыйнага дызайну дае магчымасць упісацца ў адной з гэтых прафесійных сектараў: у незалежных вытворчых кампаній, навукова-даследчых і праектных кансультантаў, сэрвісных агенцтваў, унутраных структур вяшчальнікаў, спецыялізаваных аддзелаў выдавецтваў. магчымасці кар'ернага росту - Анімацыя Дызайнер можа змясціцца ў прафесійнай сферы вытворчасці анімацыі, крыж і TransMedia. Master гарантуе высокую кваліфікацыйную экспертызу для профіляў, такіх як канцэпт-мастак, дызайнер персанажаў, Ambient Дызайнер, мастак раскадроўкі; Характар ​​Аніматар 2D; Характар ​​Аніматар 3D; Памочнік вытворчасці; Compositor. Мэта - Майстар ў Animation Design запрашае студэнтаў дыплом з адзнакай або дыплом аб I ўзроўню або эквівалент у ілюстрацыі, CG анімацыі і навуковых дысцыплін або дыплом прысуджаецца школы спецыялізацыі ў рамках коміксаў і анімацыйнага дызайну. Ён таксама вітае спецыялістаў, па меншай меры, два-гадовы вопыт работы, зацікаўленых у атрыманні больш высокага ўзроўню спецыялізацыі. Метадалогія і структура - Майстар ў Animation Design накіравана на ўмацаванне і павышэнне кваліфікацыі ў анімацыі канцэпцыі дызайну з акцэнтам на тэмы, змест і стылі, якія характарызуюць бягучае вытворчасць. Ён вызначае некаторыя моманты, звязаныя з эвалюцыяй патоку вытворчасці работ, прадстаўленых буйнымі даследаваннямі, якія ў цяперашні час ўкараненне новых мастацкіх рашэнняў і метадаў для вытворчасці серыі і мастацкіх фільмаў: 2D / 3D інтэграцыі, выраз, кадр за кадрам беспапяровага анімацыя, пост-прадакшн, VFX. Методыка навучання дзеліцца на тры... [-]

майстар ў вэб-дызайне

Scuola Politecnica di Design SPD
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год March 2018 Італія Мілан

Вядома, вэб-дызайн магістра складаецца з тэарэтычных заняткаў, семінараў і курсаў вэб-дызайну. Тэхнічная падрыхтоўка прапануе XTML, дызайн CSS, Dreamweaver, рух дызайн ... [+]

Майстар ў вэб-дызайне

 

Вядома, вэб-дызайн магістра складаецца з тэарэтычных заняткаў, семінараў і курсаў вэб-дызайну. Тэхнічная падрыхтоўка прапануе XTML, дызайн CSS, Dreamweaver, рух дызайн, ўспышкі і класы фотошоп. Такім чынам, студэнты набываюць прафесійныя навыкі ў спалучэнні з метадалагічнай ўсведамлення ўсяго працэсу праектавання.

 

 

ТЭРМІН

Майстар ў вэб-дызайн электроннай Мультымедыя доўжыцца адзін год (з кастрычніка па снежань, з летніх вакацыяў у жніўні) .Ёсць будзе мінімум 20 гадзін заняткаў у тыдзень. Наведвальнасць з'яўляецца абавязковым і поўны працоўны дзень.... [-]


Ступень магістра ў галіне мультымедыя стварэння

laSalle Barcelona Postgraduate
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне September 2018 Іспанія Барселона

Master ў катэгорыі Мультымедыя Стварэнне (MCM) факусуюць на трох дысцыплінах: Трансмедиа (Narativa, сур'ёзныя гульні і Gamification), узаемадзеянне (HCI, свабодныя людзі-аб'екты) і забавы (такелаж, захопу руху). студэнт веды, неабходныя для стварэння мультымедыйных праектаў з прадастаўляюцца гэтыя перспектывы. [+]

The Майстар у галіне мультымедыя Стварэнне (MCM) Яна сканцэнтравана на трох дысцыплінах: Трансмедиа (Narativa, сур'ёзныя гульні і Gamification), узаемадзеянне (HCI, свабодныя людзі-аб'екты) і забавы (такелаж, захопу руху). студэнт веды, неабходныя для стварэння мультымедыйных праектаў з прадастаўляюцца гэтыя перспектывы. Эксперты Тытулы: трансмедиа анімацыя узаемадзеянне ТЭХНАЛОГІІ У MCM Тэхналогія з'яўляецца цэнтрам стварэння мультымедыя. Прыкладання, інтэрактыўныя інсталяцыі, датчыкі, натуральнае ўзаемадзеянне ... У ідэях MCM асэнсоўваюцца і матэрыялізаваныя ў шляху, які з'яўляецца найбольш прыдатным для стварэння незабыўнай. Метадалогія MCM заснавана на філасофіі "Эксперыментальнага Мультымедыя" і "практычнага навучання», гэта значыць вы даведаецеся, як робяцца практыкі. Усе курсы заснаваныя на рэалізацыі праектаў, якія ажыццяўляюцца на практыцы набытыя веды. інтэрактыўнае навучанне Перакрыжаваная дысцыпліна: міждысцыплінарныя рабочыя групы Ажыццяўленне сур'ёзных гульняў у якасці каталізатараў ведаў заснаваны на выяўленні ў рэальным вопыце навучання і праекта Фактычныя параметры паскарэння распрацоўкі і прылады кіравання Праграма выкладаецца ў адной модульнай і гнуткай прасторы, Медыя Купал Супрацоўніцтва з кампаніямі агульная метадалогія з тэхнічным цэнтрам забаў Што вы рыхтуеце? Супрацьдзеянне стварэнне любога прадукту або паслугі інтэрактыўнага, незалежна ад яго памеру і перыяду яго прымянення. Забяспечыць глабальнае веданне мультымедыйнага кантэнту (творчасці, аўтар сцэнарыя, карыстацкі досвед, дызайн, тэхналогіі, зместу і кіравання), каб забяспечыць неабходныя падставы, якія дазваляюць ствараць і апавядання прыдатныя ідэі, пачынаючы дызайн, накіраваных на канчатковага карыстальніка, ўкараненне і архітэктура інфармацыі, залучанага і найбольш прыдатны механізм кіравання. Студэнт, у рэшце рэшт, быць у стане мець зносіны, незалежна ад уваходнага профілю, з трыма асноўнымі ролямі ў прамысловасці: прадзюсер, мастак і распрацоўшчык. Вывучаюць жыццёвы цыкл мультымедыйнага прадукту ад канцэпцыі да рэалізацыі, праз спецыфікацыі і дызайну, а таксама прымаючы... [-]

Майстар інфармацыйных тэхналогій (інтэрактыўныя тэхналогіі і гульні дызайн)

James Cook University Singapore
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 16 месяца November 2017 Сінгапур Singapore

Электронныя гульні і анімацыя цяперашні час з'яўляюцца неад'емнай часткай велізарнай глабальнай індустрыі забавак. Сацыяльныя сеткі і інтэрнэт-сайты відэа Уставіць як Facebook, Twitter і You Tube прыцягнуць сотні мільёнаў карыстальнікаў па ўсім свеце. [+]

Ступень магістра Computer Arts . У пашыраецца электроннага бізнесу / індустрыі электроннай камерцыі, існуе які расце сусветнай попыт на выпускнікоў кваліфікаваных з сумессю маркетынгу, менеджменту, інтэрнэт, мультымедыя, вылічальнай тэхнікі, сетак, праграмных тэхналогій і навыкаў для вядзення бізнесу. Наш майстар праграмы інфармацыйных тэхналогій дае практычныя і адпаведныя навыкі, каб дазволіць выпускнікам розных дысцыплін, каб перайсці ў ІТ-індустрыі Студэнты маюць магчымасць спецыялізавацца ў бізнес-інфарматыкі, вылічальнай тэхнікі і сетак або інтэрактыўных тэхналогій і гульняў Design. Інтэрактыўныя тэхналогіі і гульні Дызайн факусуюць на пярэдняй і задняй кантавой інтэграцыі інтэрактыўных тэхналогій - Web 2.0 прыкладанняў, Digital Media, Web / Мабільныя тэхналогіі і платформы, 2D / 3D графіка, анімацыя, гульні Дызайн, Вылічэнне мастацтва, Інтэрактыўная візуалізацыя, аўтаномны мадэляванне і віртуальныя міры Наш майстар праграмы інфармацыйных тэхналогій цалкам акрэдытаваная аўстралійскага камп'ютэрнага грамадства на «узровень прафесійнай» (самы высокі ўзровень). Як ІТ-студэнтам, вы будзеце мець права на сяброўства з двума прафесійнымі арганізацыямі: Інстытут інжынераў па электратэхніцы і электроніцы (IEEE) і Сынгапурскі Computer Society (SCS). Тэматыка суб'екты Foundation інтэрнэт Асновы Рашэнне праблем і ProgrammingI Мадэляванне базы дадзеных E-Стратэгічны менеджмент Асноўныя прадметы (Усе спецыяльнасцяў) Праект ІКТ 1: аналіз і праектаванне Праект ІКТ 2: Укараненне і ўвод у эксплуатацыю Пашыраны E-бяспекі Асноўныя прадметы (асноўныя спецыфічныя) E-Business Technologies Пашыраны Game Design Пашыраны ўзаемадзеяння чалавека з кампутарам Дадатковыя метады Анімацыя Інтэлектуальныя агенты і мадэляванне Элективных дысцыплін Студэнты выбраць 4 факультатыўных прадметаў вынікі кар'еры Як распрацоўшчык гульняў, вы маглі б працаваць над стварэннем і вытворчасцю кампутарных гульняў, кішэнныя гульні, кансольныя гульні, аркадныя гульні, 'Flash' гульняў для выкарыстання інтэрнэту і гульняў для мабільных тэлефонаў. Усё, пачынаючы ад... [-]

Майстар ў галіне курыраванне лічбавага мастацтва

ESDi - Design School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год Open Enrollment Іспанія Барселона

Майстар ў лічбавай мастацкай Куратар абслугоўвае патрэбы прафесійнага і акадэмічнага адукацыі ў курыраваць выставы, тэорыі мастацтва і дызайну, крытычнае або культурнага менеджменту, з асаблівасцю, спецыялізуючыся на стварэнні і выкарыстанні новыя тэхналогіі. [+]

Presentación The Майстар ў лічбавых мастацтваў Куратар адказвае патрэбам прафесійнай і акадэмічнай падрыхтоўкі ў курыраванне выставы, тэорыі мастацтва і дызайну, крытыкі ці культурнай сферы, з асаблівасцю спецыялізуючыся ў стварэнні і выкарыстанні новых тэхналогій. Майстар, 60 крэдытаў, з'яўляецца першай праграмай куратар арт і новыя медыя чыноўніка, выкладаў у Іспаніі, прынята на працягу аднаго навучальнага года, 46 абавязковых ECTS ўзнікае і 28 факультатыўных, з якіх вы павінны скончыць 14. З 28 выбарных ECTS крэдытаў, ёсць некаторыя пытанні прафесійным плане і іншай навукова-даследчай вобласці. Майстар прапануе ў агульнай складанасці 20 месцаў. Курыраванне лічбавага мастацтва можна лічыць адным з самых паспяховых мерапрыемстваў і ў той жа час, адзін з самых інавацыйных, для іх канкрэтнай мэты, каб дзейнічаць у дадзеным кантэксце. Яго ролю падзяляюць шэраг культурных практык, звязаных з новымі тэхналогіямі, у тым ліку: Арганізацыя мастацкіх, забаўляльных, адукацыйных і асветніцкіх мерапрыемстваў. Распрацоўка мультымедыйных прэзентацый і формаў ўздзеяння на канферэнцыі, лекцыі і г.д. Распрацоўка арыгінальных праектаў зліцця мастацтва і новых сродкаў масавай інфармацыі. Арганізацыя мерапрыемства, фестывалі, шоў і г.д. Крытыка, якая спецыялізуецца на новых медыя. Тэарэтычнае даследаванне і дызайн апошніх мастацкіх тэндэнцый. Гэтыя даследаванні з'яўляюцца часткай галіны ведаў мастацтваў і гуманітарных навук. МЭТЫ асноўныя задачы Магістарская камісарыят лічбавага мастацтва Да іх адносяцца: Форма ў галіне курыраванне выстаў і культурных мерапрыемстваў, культурны менеджмент, тэорыя і мастацкай крытыкі, асабліва ў галіне стварэння з выкарыстаннем новых сродкаў масавай інфармацыі (электроннае мастацтва ці медыйнае мастацтва, мультымедыя авторинга, Інтэрнэт і г.д. .). Забяспечыць веданне вялікай цікавасці на канцэптуальнай, фармальным, тэхнічным і спецыялізаваным для стварэння інструментаў, планавання, кіравання, праектавання і рэалізацыі прадукцыі,... [-]

Афіцыйны майстар стварэння і распрацоўкі лічбавых праектаў

FDModa - LCI Barcelona
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год September 2018 Іспанія Барселона

Асноўная мэта майстар ў стварэнні і развіцці лічбавых праектаў, каб прапанаваць павышэнне кваліфікацыі і спецыялізаваны характар, што будзе рыхтаваць студэнтаў на конкурснай аснове прадастаўляць інавацыйныя рашэнні і новыя рынкавыя прапановы на рынак, што з тэхналагічнага пункту гледжання яна экспанентна актыўны і хутка развіваецца. [+]

Ступень магістра Computer Arts . Майстар ў лічбавай стварэнне і развіццё праектаў Асноўная мэта майстар ў стварэнні і развіцці лічбавых праектаў, каб прапанаваць павышэнне кваліфікацыі і спецыялізаваны характар, што будзе рыхтаваць студэнтаў на конкурснай аснове прадастаўляць інавацыйныя рашэнні і новыя рынкавыя прапановы на рынак, што з тэхналагічнага пункту гледжання яна экспанентна актыўны і хутка развіваецца. Digital Designer зараз у цэнтры розных сем'яў і прафесійных сектарах, такіх як аўдыёвізуальнай камунікацыі, графічны стварэнне сектараў Graphic Arts Рэклама сувязях з грамадскасцю і ўзаемадзеяння праектных і паказваючы павышэння сінэргіі часта ўваходзяць у галіны называе вопытам і больш арыентаваны на лічбавых медыя, а паказваюць розныя галіновыя даследаванні і мясцовыя і дзяржаўныя даклады. У адрозненне ад большасці навучанне прапануе ў галіне лічбавага дызайну, дыферэнцыююцца фактарам гэтага майстроў у стварэнне лічбавага і праекта развіцця з'яўляецца фарміраванне, што вядома як Front End Designer (Front End або Frontend Designer) у прафесійным свеце , Пярэдні канец складаецца з усяго, што мае дачыненне да таго, што вы бачыце і ўзаемадзейнічаць ў лічбавым праекце, гэта прафесіянал, які здольны распрацаваць, план, а таксама выконваць усе неабходныя развіццё да канчатковага вытворчасці так што забяспечвае тэхніка-эканамічнае абгрунтаванне, эфектыўнасць і аптымізацыю праектаў, праектаў. Акрамя таго, студэнты могуць выбраць спецыялізацыю ў дзвюх абласцях, больш эксперыментальны і больш арыентавана на свет стварэння, забаў і культуры, каб выпрабаваць разумны грамадзянін і інтэлектуальных гарадоў, і іншыя, больш засяроджаны на стратэгіі перакананне, брэндаваныя кантэнт, больш развітой і арыентаванай на сектары прадукцыі і спажывецкіх паслуг. Мэты: Для падрыхтоўкі спецыялістаў, якія спецыялізуюцца ў стварэнні і развіцці перадавых лічбавых праектаў з выбарам спецыялізацыі ў:... [-]

асвоіць выдатны дызайн і мастацтва 3D гульні

FX ANIMATION Barcelona 3D & Film School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 28 месяца October 2017 Іспанія Барселона

Навучыце студэнтаў кантраляваць увесь творчы працэс і тэхнічную для стварэння 3D-гульні з нуля працоўных асяроддзяў, дызайн персанажаў, мадэляванне, скульптуры, тэкстуравання, такелаж, анімацыя, візуальныя эфекты для экспарту, ствараючы інструменты для вытворчасці, стварэнне дэталь канец і аптымізацыя ўсіх матэрыялаў для выкарыстання ў графічных 3D-рухавічок на перадавой мадэлявання і анімацыі (істот) асабовая анімацыя і Oculus. [+]

Наступная выкліку: Кастрычніка 2016 года - Адкрыта рэгістрацыя Працягласць: 2 акадэмічных года 4 месяцы + канчатковы праект Месцы: 10-12 Штаб-кватэра: Барселона Апісанне і прызначэнне Навучыце студэнтаў кантраляваць увесь творчы працэс і тэхнічную для стварэння 3D-гульні з нуля працоўных асяроддзяў, дызайн персанажаў, мадэляванне, скульптуры, тэкстуравання, такелаж, анімацыя, візуальныя эфекты для экспарту, ствараючы інструменты для вытворчасці, стварэнне дэталь канец і аптымізацыя ўсіх матэрыялаў для выкарыстання ў графічных 3D-рухавічок на перадавой мадэлявання і анімацыі (істот) асабовая анімацыя і Oculus. Яна накіравана на тых, хто хоча працаваць у галіне 3D відэа-гульняў, людзей, якія прыходзяць са свету 3D праграмавання, традыцыйнай і 3D-анімацыі, аўдыёвізуальных, мультымедыйных або кампутар. Патрабаванні Узровень карыстальніка кампутара і веданне навакольнага асяроддзя Windows. 21 года або зрабілі кар'еру ў FX анімацыі. Майстар пачынае з нуля; няма папярэдняга навучання не патрабуецца. Ён арыентаваны і будзе мець прыярытэт прафесіяналаў залічэння з відавочнага вопыту работы, людзі, якія прыязджаюць з папярэдняга навучання ў тэхнічных і мастацкіх абласцях вышэйшай прафесійнай адукацыі, універсітэцкіх ступеняў, аспірант, майстроў або эквівалентнага нерэгуляваным прыватнага навучання. Перспектывы кар'ернага росту - 3D Выканаўца забаўляльных галінах, як кіно, рэкламы і тэлебачання - Тэхнічны 3D тэхнічных галінах, такіх як аўтамабільнага дызайну, дызайн прадукту, сцэнаграфіі, археалогіі і г.д. Акуніцеся ў занятасці Навучанне цалкам практычным і студэнты пачынаюць з першага дня працы, як быццам яны былі ў рэальнай рабочай асяроддзі, дайвінг ў тэхнічных, творчых працэсаў і праграмнага забеспячэння, якія выкарыстоўваюцца сёння апошняя мастакамі 3D Graphics прамысловасці VFX , [-]

Máster Especializado En Rigging Y Tools Para Rig. Mrt

CICE La Escuela Profesional de Nuevas Tecnologías
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне October 2017 Іспанія Мадрыд

[+]

Ступень магістра Computer Arts . El Máster Profesional Especializado en Rigging y Tools para Rig. MRT te forma como profesional para la creación de rigs avanzados de personajes, vehículos y objetos en uno de los programas líder de sector, Autodesk Maya. Hoy en día es una de las ramas más demandadas y con menos profesionales cualificados. En este Programa de Estudios se enseñará a programar scripts para hacer los rigs más potentes sin necesidad de conocimientos previos de programación. El Máster Profesional Especializado en Rigging y Tools para Rig. MRT parte desde cero a programar para crear los rigs en menos tiempo y con mayor calidad. El Máster Profesional Especializado en Rigging y Tools para Rig. MRT ha sido diseñado para poder crear rigs personalizados de manera profesional que respondan a las necesidades de los animadores para cada caso concreto. Igualmente, se enseña a crear nuevas herramientas para rig usando el lenguaje de scripting PYTHON, tal y como lo hacen los grandes estudios. El Máster Profesional Especializado en Rigging y Tools para Rig. MRT aglutina en un único Programa de Estudios, los conocimientos para crear cualquier tipo de rig desde cero, rigs de animación facial, de lo más básico a lo más avanzado, incluidos scripts internos para crear automatismos y herramientas para facilitar el trabajo tanto al animador como al rigger. El Máster Profesional Especializado en Rigging y Tools para Rig. MRT mostrará cómo lo hacen las grandes empresas del sector y qué trucos utilizan. Impartido sólo en CICE a... [-]

12 месяц поўны працоўны дзень - кампутарная анімацыя, візуальныя эфекты і дызайн гульні

Think Tank Training Centre
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год February 2018 Канада North Vancouver

Кампутарная анімацыя, візуальныя эфекты і распрацоўка праграм Гульня на Think Tank Навучальны цэнтр з'яўляецца інтэнсіўнае адзін год праграма, якая спецыялізуецца на найноўшыя праграмы, метадаў і тэхналогій для задавальнення патрэбаў цяперашніх кіно, тэлебачання і гульнявых прамысловасці. [+]

Кампутарнай анімацыі, візуальных эфектаў і праграма Game Design ў Мазгавы цэнтр Навучальны цэнтр у Паўночным Ванкуверы, Канада з'яўляецца інтэнсіўны гадавы курс, які спецыялізуецца на найноўшых праграмнага забеспячэння, тэхнікі і тэхналогій, а таксама задавальняць патрэбнасці ў кіно, тэлебачання і кампутарных гульняў прамысловасці. Яна складаецца з паважаных спецыялістаў галіны ў якасці інструктараў, якія выкладаюць бягучы навучальны план, праграмы настаўніцтва, а таксама невялікія памеры класа з шырокімі практычных заняткаў. Праграма падзелена на тры 15 тыдня семестра, з інтэграцыяй курсу, каб дазволіць прысваення перакрываюцца і падтрымліваць адзін аднаго. дыплом у Кампутарная анімацыя, візуальныя эфекты і Game Design будуць узнагароджаны пасля паспяховага завяршэння патрабаванняў праграмы і дэма шпулькі. водгукі студэнтаў "Мазгавой цэнтр з'яўляецца спецыяльная школа. Я быў прыняты на працу пасля таго, як Bioware яны ўбачылі маё дэма шпулькі, і я ў канчатковым выніку выбіваючы некалькі іншых старэйшых хлопцаў на пасаду. " Шон Кассиан, Bioware (Environment Выканаўца) "Будучы студэнтам Think Tank прымусіла мяне адчуваць, што я быў у эксклюзіўным школы для мастакоў, якія імкнуцца дасягнуць самых высокіх стандартаў у стварэнні CG." Адар Бранштэйн, ICON Творчая майстэрня (старэйшы 3D-мадэляванне і тэкстуравання Выканаўца) "Гэта было сапраўды больш сям'і, чым у школе. Вялікія, прыхільныя людзі, якія заўсёды былі там, каб дапамагчы, калі ў мяне была праблема з чым-небудзь, і былі прысвечаны таксама бачыць мяне поспеху ". Ліам Джонс, MPC (тэхнічны аніматар) "Школа не толькі клапаціўся пра маім поспеху, але і зрабіў усё, што ў іх сілах, каб пераканацца, што я меў інструменты і навыкі, неабходныя для дасягнення поспеху ў гэтай галіне." Таннер Робертс, Е. А. Popcap (навакольнае асяроддзе... [-]

Ступень магістра ў галіне гульнявога дызайну

U-Tad Centro Universitario de Tecnología y Arte Digital
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 600 гадзін September 2018 Іспанія Мадрыд

Ступень магістра ў галіне гульнявога дызайну ў U-TAD спецыялізуецца студэнтаў у распрацоўцы відэагульняў, рыхтуючы іх, каб накіраваць сваю кар'еру ў напрамку любы з так званых "інтэрактыўных забаў" дысцыплін ... [+]

Ступень магістра Computer Arts . Ступень магістра ў галіне гульнявога дызайну Ступень магістра ў галіне гульнявога дызайну ў U-TAD спецыялізуецца студэнтаў у распрацоўцы відэагульняў, рыхтуючы іх, каб накіраваць сваю кар'еру ў напрамку любы з так званых "інтэрактыўных забаў" дысцыплін. Змест ступені гэта магістра будуе на асновах дызайну відэагульняў, іх практычных ужыванняў і чалавека і кіравання матэрыяльных рэсурсаў, гэтак жа, як індустрыя забаў патрабуе. Акрамя таго, студэнты ад ступені U-TAD магістарскай ў гульнявой дызайн навучыцеся ўжываць канцэпцыю Gamification ў лічбавай асяроддзі і, акрамя відэагульняў кантэкстах, разуменне праблемных механікі і рашэнняў. Канчатковы праект магістра будзе ажыццяўляцца сумесна з іншымі студэнтамі ўтвараюць градусаў, астатнія відэагульняў, звязаных з магістра ў U-TAD: магістратуры ступень у мастацтве і Візуальны дызайн для відэагульняў і ступень магістра ў галіне Videogame праграмавання. Гэты сумесны праект дазваляе для поўнамаштабнага праекта павінны быць распрацаваны, абапіраючыся на розныя ролі і працэсы знайсці ў рэальным свеце прамысловасці, у выніку чаго цалкам жыццяздольнай відэагульні ствараюцца, распрацаваны і настроены. Студэнт Профіль Ступень U-TAD магістарская ў гульнявой дызайн спецыяльна накіраваныя на: Прафесіяналы, якія хочуць спецыялізавацца ў відэагульнях і лічбавага інтэрактыўнага забавы Людзі, зацікаўленыя ў канцэпцыі відэагульняў або інтэрактыўныя забаўляльныя прадукты. Людзі з глыбока укаранёнай веды правілаў і ўнутраных работ відэагульняў з пункту гледжання карыстальніка Самавук гульні і відэагульні дызайнераў і conceptualizers Змест Курсу Videogame Псіхалогія і тэарэтычныя асновы Тэхнічная і графічная аснова для вытворчасці відэагульняў Дызайн відэагульні і асновы дызайну Тэхнічныя, графічныя і вытворчая база Я Dirección дэ Артэ EN videojuegos Фантастыка Напрамак для відэагульняў Тэхнічныя, графічныя і вытворчая база II Дызайн відэагульні і прыкладнога дызайну... [-]

Кіраванне асвоіць вытворчасць і метады лічбавай анімацыі

LISAA Paris
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 - 2 гадоў September 2018 Францыя Paris

Гэты курс дазваляе кожнаму студэнту замацаваць свае навыкі ў наступных галінах: Напрамак вытворчасці, раскадровку, рэжысёрскія, канцэпт-арт, макет, мадэляванне, такелаж, анімацыя, матавая афарбоўка, асвятленне, рэндэрынг, VFX і композитинга. [+]

Гэты курс дазваляе кожнаму студэнту замацаваць свае навыкі ў наступных галінах: Напрамак вытворчасці, раскадровку, рэжысёрскія, канцэпт-арт, макет, мадэляванне, такелаж, анімацыя, матавая афарбоўка, асвятленне, рэндэрынг, VFX і композитинга. Студэнты развіваюць свае навыкі ў кіраванні, выкарыстанне праграмнага забеспячэння, камбінуючы 2-D і 3-D метады для складаных праектаў і аптымізацыі календара кіравання вытворчасцю. Такі падыход прыводзіць да глыбокіх веданнем ўсяго вытворчага трубаправода для 3-D анімацыйных фільмаў. Акрамя таго, гэта дазваляе студэнтам з 2-D фоне даведацца 3-D інструментаў, а таксама для тых, хто з рэальнага часу фон, каб атрымаць вопыт у пастаноўцы і ў разліковую 3-D. Курс у кіраванні вытворчасцю і лічбавай анімацыі тэхнікі адбываецца на працягу аднаго года пасля BAC + 3 гады кваліфікацыі на lisää ў 2-D анімацыя, 3-D анімацыі, VFX, 2-D відэагульні ці 3-D відэагульні. Яна таксама адкрыта для выпускнікоў іншых лічбавых анімацыйных школ. перавагі курса Рэальныя праекты пад кіраўніцтвам прафесіяналаў для таго, каб навучыцца рэагаваць на патрэбы прамысловасці ў найбольш прыдатным спосабам Прафесарска-выкладчыцкі склад з прафесіяналаў галіны, якія ведаюць аб тэхналагічных зменах у пастаянна развіваецца вобласці Пастаянныя спасылкі галіны праз мяркуючы панэлі і партнёрскіх адносін з студыямі, якія дапамагаюць студэнтам "пераход на працоўным месцы Праекты каманд з мэтай імітацыі студыйнай працы і, каб дапамагчы студэнтам прыняць рашэнне аб сваёй вобласці спецыялізацыі Высакахуткасны стандартнае абсталяванне для працы ў тых жа ўмовах, як і прафесіяналы: загалоўка студыі руху, колеракарэкцыя студыі, студыі пост-сінхранізацыі. Кар'ера фон дызайнер Характар ​​Дызайнер / Выканаўца Compositing мастак канцэпцыя мастака 2-D / 3-D макетчик Асвятленне / Rendering мастака матавы мастак Modeler / Mapper Аператар Compositing / рэдактар Кінарэжысёр Такелажнік Строй-нахлебнік... [-]

анімацыю і інтэрактыўнасць з Action Script

ICONOS (Research Institute for Communication and Culture)
Ва ўніверсітэце Вочна-завочна July 2018 Мексіка Мехіка

Iconos (Навукова-даследчы інстытут культуры і камунікацый), распрацоўвае спецыяльнасці ў анімацыі і інтэрактыўнасці з Action Script, з мэтай падрыхтоўкі спецыялістаў у гэтай галіне працы ў хутка развіваюцца новых. [+]

Агляд праграмы

Сучаснае грамадства характарызуецца развіццём лічбавых тэхналогій, якія прапануюць у цяперашні час будаўнічыя прылады простыя ў выкарыстанні, так як яны інтуітыўна зразумелым.

Гэта дазволіла развіццё лічбавых прадуктаў прывабнай, але не заўсёды з дастатковым веданнем аб тым, што генеруецца. Пажадана, каб вопытны спецыяліст у галіне электронных, якая дамінуе Асновы дызайну і праграмавання новых сродкаў масавай інфармацыі, уключаючы інтэрактыўныя вырашаны 2D анімацыі і аб'ектна-арыентаванага праграмавання. ... [-]