Пошук магістра маркетынг

Знайсці ступень магістра маркетынг тут!

маркетынг

Асобы, якія хочуць прасоўваць сваю кар'еру, і якія ўжо атрымалі іх бакалаўра можа знайсці атрыманне ступені магістра, каб быць лагічным і карысным наступны крок. Ступень магістра дапамагае засяродзіць увагу індывіда ў той ці іншай вобласці, а таксама рыхтуе іх для далейшага вывучэння, калі гэта неабходна.

Што такое Майстар ў галіне маркетынгу і камунікацый? Гэта праграма ступені, якая дазваляе ўдзельнікам даведацца, як свет вакол іх мае зносіны, а таксама найбольш эфектыўныя спосабы, каб перадаць паведамленне для розных аўдыторый. Мала таго, што студэнты вывучаюць бягучыя маркетынгавыя і камунікацыйныя стратэгіі, але яны таксама атрымліваюць вострыя аналітычныя навыкі, бізнес-веды і разуменне таго, як маркетынг ўплывае на розныя эканомікі. Па заканчэнні гэтага ступень выпускнікі здольныя распрацоўваць і ажыццяўляць эфектыўныя маркетынгавыя кампаніі і гаворкі.

Ёсць некалькі розных пераваг завяршэння магістра ў галіне маркетынгу і камунікацый.Яго міждысцыплінарныя канцэпцыі дапамагаюць выпускнікам стаць шматгранныя работнікаў. Гэта можа дапамагчы гэтым людзям падтрымліваць спрыт на рынку працы.

Ёсць цэлы шэраг фактараў, якія спрыяюць кошту атрымання гэтай ступені. Некаторыя фактары, такія як сярэдні кошт установы, геаграфічнага становішча, і вы будзеце вывучаць у Інтэрнэце або на кампусе ці ўсё гуляць пэўную ролю ў прыняцці рашэння аб канчатковай кошту.

Гэтая ступень дае мноства варыянтаў кар'еры на выбар. Выпускнікі могуць прыняць рашэнне ўвайсці ў галіне маркетынгу і працы практычна любога віду бізнесу. Буйныя карпарацыі, прадпрыемствы малога бізнесу, некамерцыйных арганізацый, рознічнага бізнесу і многае іншае знаходзяцца ў пастаяннай патрэбы спецыялістаў па маркетынгу. Фізічныя асобы могуць таксама выбраць, каб далучыцца маркетынгу фірмы або пачаць свой уласны бізнэс. Тыя, хто любіць перамоўную аспект можа таксама разгледзець пытанне аб правядзенні пазіцыю ў кіно і медыя-палёў.

Калі ў вас ёсць падарунак для маркетынгу або любяць мець зносіны з іншымі людзьмі, гэтая ступень варта задумацца. Шукаць ніжэй вашай праграмы і кантакту непасрэдна допуск офіса школы па вашаму выбару, запоўніўшы свінцовай форме.

Больш падрабязна

Магістр ў галіне кіравання маркетынгам (MiMM)

University of St. Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 18 месяца September 2019 Швейцарыя St. Gallen

Праграма магістра ў галіне кіравання маркетынгам (MiMM) навучае студэнтаў, якія зацікаўлены ў кліентах і дызайн, каб стаць святлоадбівальныя, кампетэнтныя і прадпрымальныя асобы. Праграма арыентавана на кліентаў. Дзякуючы шырокаму і акадэмічны абгрунтаванага адукацыяй у галіне спажывецкага паводзінаў і маркетынгавых даследаванняў, студэнты даведаюцца, як кіраваць кампаніяй у кліентаарыентаванай чынам, з аднаго боку, і як задаволіць патрабаванні кліентаў, з другога боку, каб гарантаваць, што кампаніі могуць паспяхова стаяць на сваім ва ўмовах глабальнай канкурэнцыі. [+]

мэты:мэта

MiMM выпускнікоў ...

... вызначыць праблемы і неабходнасць прыняцця мер з пункту гледжання кліентаў і рынку і здольныя прымаць іншыя прадпрымальніцкія перспектывы. ... знаёмыя з метадамі і інструментамі даследаванні рынку і спажывецкага паводзінаў, таму што яны ўжылі іх на практычных прыкладах і практыкавалі іх. ... праводзіць абгрунтаваныя ацэнкі выніковасці і эфектыўнасці стратэгій і кампаній у кантэксце рынкавага карпаратыўнага кіравання (кіравання маркетынгам). ... маюць кампетэнцыю ў канцэптуалізацыі рынкавага выкарыстання інструментаў і здольныя да інавацый стратэгіі ў дынамічнай асяроддзі. ... добра разбіраецца ў вырашэнні (лічбавых) медыя. ... спалучаць колькасныя і якасныя аналітычныя і канцэптуальныя метады для вырашэння цяперашніх і будучых праблем. ... ацаніць уплыў прадпрымальніцкіх стратэгій і планаў на рынку, на грамадства і на навакольнае асяроддзе ў рэалістычнай манеры. ... навучыліся вырашаць новыя рэчы ў духу асабістай адказнасці. ... сфармуляваць выразныя наступствы.... [-]


MS ў галіне маркетынгу

Baruch College, Zicklin School of Business
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне Вочна-завочна 3 - 4 семестры September 2019 Злучаныя Штаты Амерыкі New York + 1 more

Магістр ў галіне маркетынгу дае комплексны погляд у стварэнне спажывецкага прыняцця рашэнняў і стратэгічныя працэсы, якія падрыхтуюць вас да паспяховай кар'еры ў галіне маркетынгу. Нашы спецыялізаваныя канцэнтрацыі ў лічбавай маркетынг, міжнародны бізнэс, маркетынг Аналітыка і кіравання маркетынгам дазваляюць адаптаваць свае даследаванні для вашых прафесійных мэтаў. [+]

Магістр ў галіне маркетынгу дае комплексны погляд у стварэнне спажывецкага прыняцця рашэнняў і стратэгічныя працэсы, якія падрыхтуюць вас да паспяховай кар'еры ў галіне маркетынгу. Нашы спецыялізаваныя канцэнтрацыі ў лічбавай маркетынг, міжнародны бізнэс, маркетынг Аналітыка і кіравання маркетынгам дазваляюць адаптаваць свае даследаванні для вашых прафесійных мэтаў.

Праграма Асноўныя моманты30 крэдытаўСярэдняе завяршэнне 3 - 4 семестраСпецыялізаваная канцэнтрацыя ў лічбавай маркетынг, міжнародны бізнэс, маркетынг Аналітыка і кіравання маркетынгамКанцэнтрацыя Упраўлення маркетынгу... [-]

Майстар ў галіне крэатыўнага рэкламы

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год October 2019 Італія Milan Rome + 1 more

Майстар ў творчых рэкламах з'яўляецца сумеснай ініцыятывай паміж NABA і школай дызайну сродкаў масавай інфармацыі ў Оклендзе, Новая Зеландыя. Праграма Гэта адзін год магістра факусуюць на інавацыйных і эфектыўных метадаў рэкламы, якія атрымліваюць кліенты мыслення, якая гаворыць і пакупкі. Курс ахоплівае ўсе сродкі масавай інфармацыі, у якім рэклама з'яўляецца, ад друку, радыё і тэлебачання ў Інтэрнэце і сацыяльных медыя. [+]

MASTER IN крэатыўная рэклама

Наш «Навучанне на практыцы" падыход спалучае ў сабе традыцыйныя візуальныя дысцыпліны з новымі лічбавымі тэхналогіямі і сінтэзуе індывідуальнае даследаванне з працай групы праекта. Ўсталёўваюцца шматлікія сумесныя працы і праекты з італьянскімі і міжнароднымі кампаніямі і арганізацыямі, каб даць студэнтам практычныя магчымасці для працы па развіцці крытычнага мыслення, рашэнні канцэптуальных праблем, а таксама практычныя мастацкія і дызайнерскія навыкі.... [-]


майстар міжнароднага маркетынгу (мім)

Hult International Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год August 2019 Злучаныя Штаты Амерыкі San Francisco Boston Велікабрытанія London Абяднаныя Арабскія Эміраты Dubai Кітай Shanghai New York Cambridge + 9 more

Паколькі кампаніі глядзяць дыферэнцаваць свае прапановы на сусветным рынку, Халт ў адзін год ступень магістра па міжнародным маркетынгу узбройвае вас са стратэгічнымі і выканаўчае маркетынгавыя навыкі, неабходныя, каб вылучыцца. [+]

Атрымаць абсталяваныя маркетынгавыя навыкі, неабходныя, каб вылучыцца на сусветным рынку.

Паколькі кампаніі глядзяць дыферэнцаваць свае прапановы на сусветным рынку, Hult ў адзін год Магістр міжнароднага маркетынгу Ступень узбройвае вас са стратэгічнымі і выканаўчае маркетынгавыя навыкі, неабходныя, каб вылучыцца.

Месцы

Пачніце свой магістра міжнароднага маркетынгу ў Бостане або Лондане, а затым выбраць для вывучэння любых іншых двух кампусов ў рамках унікальнай Global Campus ратацыі Халт ст.... [-]


Майстар ў галіне маркетынгу і продажаў

EAE Business School International
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 12 месяца April 2019 Іспанія Barcelona Madrid + 1 more

З дапамогай Майстры ў EAE ў галіне маркетынгу і продажаў у Іспаніі, мы прапануем ключ да карпаратыўнай адказнасці прафесіяналам ў непасрэдным кантакце з кліентамі, аснашчэнне іх навыкамі, неабходнымі на рынку. [+]

Майстар ў галіне маркетынгу і продажаў

Гэтая праграма будзе праводзіцца на англійскай мове.

З Майстрам ў EAE ў маркетынгу і продажах у Іспаніі, мы прапануем ключ да карпаратыўнай адказнасці для прафесіяналаў ў непасрэдным кантакце з кліентамі, забяспечваючы іх навыкі, неабходных на рынку. На працягу ўсёй праграмы, спецыялісты забяспечваюцца ўмовы для змены. Удзельнікі праграмы будуць праходзіць вопыт і працэс змен.... [-]


Майстар ў галіне маркетынгу

ISG Business & Economics School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў October 2019 Партугалія Lisbon

Галоўная мэта майстар ў галіне маркетынгу з'яўляецца, з аднаго боку, забяспечыць адукацыю, якое з'яўляецца адначасова перадавыя і да сучасных у навуковых галінах маркетынгу і, з другога боку, каб матываваць студэнтаў для правядзення даследаванняў. .. [+]

Галоўная мэта майстар ў галіне маркетынгу з'яўляецца, з аднаго боку, забяспечыць адукацыю, якое з'яўляецца адначасова перадавыя і да сучасных у навуковых галінах маркетынгу і, з другога боку, каб матываваць студэнтаў для правядзення даследаванняў.

Майстар ў галіне маркетынгу будзе вучыць і навучаць студэнтаў, каб пакласці выкарыстоўваць канкрэтныя веды па дысцыпліне, выкарыстоўваючы паняцці, мадэлі і традыцыйных тэорый маркетынгу. Акрамя таго, гэта створыць дасведчанасці аб новых зменах у абласцях, якія адносяцца да ўзаемаадносін кампаній са сваімі кліентамі і дзяржаўнымі і заахвочваць прымяненне новых тэхналогій інфармацыі і сувязі ўнесці свой уклад у павышэнне прадукцыйнасці кампаніі, у міжнародным кантэксце, праз інтэгратыўнасці ролю ў розных галінах кіравання.... [-]


Магістр міжнароднага кіравання бізнесам - італьянскі шлях

GEMA Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне Open Enrollment Італія Rome

Прафесійная фігура навучанне па праграме будзе ведаць, як зрабіць аналіз рынку, падрыхтоўку і кантроль планаў маркетынгу і камунікацый, а таксама для камерцыйнага развіцця за мяжой (у тым ліку з улікам магчымых мультыкультурных дынамікі ў розных мэтавых краінах), а таксама развіццё навыкаў у галіне продажаў і e- метады гандлю, а таксама эфектыўна палепшылі свае моўныя навыкі: усе ўрокі па асноўных тэмах праграмы Магістра праводзяцца на англійскай мове, што дазваляе студэнтам удасканальваць свае тэхнічныя і моўныя навыкі ў той жа час. [+]

атрымальнікі

Магістарская праграма ў галіне міжнароднага бізнесу кіравання распрацаваны і спрыяе GEMA Business School і ўяўляе сабой модульную паслявузаўскай праграма , прызначаная для падрыхтоўкі новага пакалення экспартных менеджэраў і міжнароднага маркетынгу і бізнес - менеджэраў, здольных кіраваць кампаній і прадпрыемстваў , каб пашырыць свае рынкавыя долі ў міжнародных рынкі шляхам:... [-]


майстар маркетынгавага аналізу

Ghent University - Faculty of Economics and Business Administration
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне Вочна-завочна 1 год September 2019 Бельгія Ghent + 1 more

Майстар маркетынгавага аналізу з'яўляецца адзін год вочнага навучання (або два гады няпоўны працоўны дзень даследаванні) аб аналітычнай Упраўленне ўзаемаадносінамі з кліентамі (CRM) / Business Intelligence тэмы ў англійскай мове, якія ахопліваюць метадаў інтэлектуальнага аналізу дадзеных. [+]

Майстар маркетынгавага аналізу

Майстар маркетынгавага аналізу з'яўляецца адзін год вочнага навучання (або два гады няпоўны працоўны дзень даследаванні) аб аналітычнай Упраўленне ўзаемаадносінамі з кліентамі (CRM) / Business Intelligence тэмы ў англійскай мове , якія ахопліваюць метадаў інтэлектуальнага аналізу дадзеных. Больш канкрэтна, даследаванне ў асноўным арыентавана на: Аналітычны Кліент інтэлект Упраўленне ўзаемаадносінамі / кліентамі (гэта значыць, з выкарыстаннем метадаў дадзеных інтэлектуальнага аналізу для выяўлення ведаў у базах даных (KDD)), а таксама рынку / маркетынгавых даследаванняў.... [-]


Майстар ў галіне маркетынгу

EU Business School
Анлайн Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год October 2019 Іспанія Barcelona Швейцарыя Geneva Montreux Switzerland Online + 5 more

Рынкі пастаянна мяняюцца, ўсё больш выдасканаленымі спажыўцамі. Зараз больш чым калі-небудзь, кампаніі патрабуюць інавацыйных, кваліфікаваных спецыялістаў па маркетынгу для рэалізацыі творчых зменаў. Ад эфектыўнага выкарыстання сацыяльных медыя каналаў для разумення вашай мэтавай аўдыторыі, гэтая праграма даследуе сучасныя метады маркетынгу і тэорыю з розных пунктаў гледжання, што дае вам ўяўленне пра тое, як маркетынгавыя рашэнні ставяцца да аналітычным, стратэгічным і аператыўным абласцях бізнесу. [+]

Рынкі пастаянна мяняюцца, ўсё больш выдасканаленымі спажыўцамі. Зараз больш чым калі-небудзь, кампаніі патрабуюць інавацыйных, кваліфікаваных спецыялістаў па маркетынгу для рэалізацыі творчых зменаў. Ад эфектыўнага выкарыстання сацыяльных медыя каналаў для разумення вашай мэтавай аўдыторыі, гэтая праграма даследуе сучасныя метады маркетынгу і тэорыю з розных пунктаў гледжання, што дае вам ўяўленне пра тое, як маркетынгавыя рашэнні ставяцца да аналітычным, стратэгічным і аператыўным абласцях бізнесу.... [-]


майстар па маркетынгу (mmktg)

University of Auckland Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 18 месяца March 2019 Новая Зеландыя Auckland

Майстар па маркетынгу з'яўляецца 18-месячная праграма курсавых ступень магістра мэтай дапамагчы вам развіць навыкі і веды, неабходныя, каб працягнуць кар'еру ў галіне маркетынгу. Выпускнікі будуць атрымаць ацэнку [+]

Майстар па маркетынгу з'яўляецца 18-месячная праграма курсавых ступень магістра мэтай дапамагчы вам развіць навыкі і веды, неабходныя, каб працягнуць кар'еру ў галіне маркетынгу. Выпускнікі будуць атрымаць ацэнку сучаснага маркетынгу ў глабальным кантэксце і здольнасць ідэнтыфікаваць рынкавыя магчымасці і распрацаваць адпаведныя маркетынгавыя стратэгіі.

Перспектывы кар'ернага росту ... [-]

Майстар у галіне візуальных Brand Design

Domus Academy
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 12 месяца September 2019 Італія Milan

У Майстар ў галіне візуальных Brand Design, вы атрымаеце навыкі, каб вызначыць асноўныя актывы кампаніі. Развіваць глыбокае разуменне прадукту і лепшы спосаб зносін свае каштоўнасці, і ў фізічным, і ў свеце сацыяльных медыя. Каб прывесці ўсё гэта разам ва ўзгодненым бачанне брэнда, голасу і навакольнага асяроддзя. [+]

Майстар ў візуальным Brand Design - Re-мадэлі Brands

«Навучанне на праектаванне», як Domus Academy павысіць вашу кар'еру. Мала таго, што гэта месца, дзе дызайнеры заўтра могуць вырабляць цуды і сюрпрызы, гэта таксама месца, дзе студэнты могуць адкрыць для сябе новыя рэаліі і вынаходзяць прафесійныя траекторыі выраўнаваныя з заўтрашнім патрабаванням рынку.

ЧАМУ Domus Academy Вопыт Milano, сусветнай сталіцы моды і дызайну. Дызайн вашага майстра ў высокоранжированных Акадэміі прапануе сусветна прызнаны дыплом. Ўдасканальваюць свае веды і ноу-хау, дзякуючы рэальных праектах. Стварыце свой уласны полікультурнага і глабальнай сеткі. Павысьце сваю кар'еру з нашым унікальным прафесійным вопытам. ... [-]

Майстар ў Brand Design і кіравання: ежа, віно і турызм

IED – Istituto Europeo di Design Florence
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 11 месяца February 2019 Італія Florence

Ад брэндынгу метады дызайну паслуг, мэта Майстры курсу ў Brand Design і кіраванне: еда, віне і турызме, каб дапамагчы студэнтам і маладым спецыялістам развіваць свае навыкі ў якасці будучых менеджэраў у індустрыі гасціннасці, інтэгруючы віно прадуктаў харчавання і турызм у жыццё прапаноўвае. Курсы, праведзеныя ў Фларэнцыі і Барселоне, забяспечваюць папярочныя навыкі ў праектаванні паслуг дачыненні да гасціннасці і турызму, з асаблівым акцэнтам на прадуктах харчавання ў Барселоне і вертыкальнай выведкай вінаробнага сектара ў Фларэнцыі. Catalunya і Таскана пабудавалі свае стратэгіі брэндынгу на значэнні тэрытарыяльнасці ў якасці ключа для глабальнага адметнасці. Дзякуючы гэтаму Майстры, студэнты маюць магчымасць эксперыментаваць з рознымі брэндынгу і кіравання праектамі методыкі, два з найбольш важных турыстычных напрамкаў у Еўропе паспяхова выкарыстоўваюць. [+]

ГЭТЫ КУРС ПРАХОДЗІЦЬ на англійскай мове.

Што гэта значыць для стварэння і кіравання брэндам у харчовай прамысловасці? Як рынак віна кампаніі і працаваць на сваёй ідэнтычнасці? Як інтэграваць турызму ва ўсім гэтым?

Ад брэндынгу метады дызайну паслуг, мэта Майстры курсу ў Brand Design і кіраванне: еда, віне і турызме, каб дапамагчы студэнтам і маладым спецыялістам развіваць свае навыкі ў якасці будучых менеджэраў у індустрыі гасціннасці, інтэгруючы віно прадуктаў харчавання і турызм у жыццё прапаноўвае.... [-]


майстар кіравання раскошы, інавацый і брэндынгу ў Рыме, Італія

Swiss School of Management, Rome Italy
Ва ўніверсітэце Вочна-завочна 1 - 2 гадоў October 2019 Італія Rome

Гэтая унікальная магістарская праграма з'яўляецца ў сваім родзе. Ён адрозніваецца ад іншых праграм Раскошныя кіравання, маючы моцны складнік parctical пытанняў, якая ахоплівае не толькі бок кіравання, але і інавацыйны шлях развіцця новай канцэпцыі брэндынгу і стварэння кошту. наведвання кампаніі таксама разглядаюцца ў праграме. [+]

Майстар Люкс кіравання, інавацый і брэндынгу

Нягледзячы на ​​глабальны эканамічны крызіс, продажу прадметаў раскошы уздымаюцца па ўсім свеце. Больш за сімвалам, прадметы раскошы паказваюць поспех, перавага, прывілеяў, густ і мары. Рынак раскошы належыць на кіраўнікоў, каб зразумець, сцюард, і расці гэты ўнікальны сектар.

Наш майстар ў раскошы кіравання, інавацыі і брэндынг быў распрацаваны спецыяльна для студэнтаў, якія імкнуцца да кар'еры ў сферы кіравання раскоша сучаснага дынамічнага, глабальнага рынку.... [-]


майстар у краінах з развітой маркетынг

University of Deusto: Deusto Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 12 месяца September 2019 Іспанія Bilbao

Гэты майстар вучыў на іспанскай мове накіравана на аснашчэнне менеджэраў, якія будуць браць на сябе адказнасць у галіне маркетынгу перадавых ведаў і навыкаў ў дакладнай ўсё больш глабальных і узаемазвязаных рынках. [+]

Апісанне праграмы

Гэты майстар накіравана на аснашчэнне менеджэраў, якія будуць браць на сябе адказнасць у галіне маркетынгу перадавых ведаў і навыкаў ў дакладнай больш глабальных і узаемазвязаных рынках.

Яна накіравана на падрыхтоўку спецыялістаў, здольных ўстанаўлення стратэгіі адносінаў з кліентамі і спажыўцамі, палітыкі размеркавання і камунікацыі, кіраванне брэндам у святле новых выклікаў і магчымасцяў, прапанаваных дасягненняў у галіне інфармацыйных і камунікацыйных тэхналогій, і прымаючы пад увагу асаблівасці розных рынкаў і краіны; менеджэры, якія здольныя вызначыць і прапанаваць найбольш прыдатныя бізнес-мадэлі ў кожнай навакольнага асяроддзя, праектаванне і ўкараненне ўстойлівых і адказных стратэгій. ... [-]


Магістр палітычнага маркетынгу

Rome Business School
Анлайн Вочна-завочна 12 месяца Open Enrollment Італія Rome

Працуючы ў палітыцы ніколі не патрабуецца столькі прафесійных кампетэнцый, як у гэты гістарычны перыяд. Гуляючы актыўную ролю ў выбарчай кампаніі альбо ў жыцці партыі, але і пісаць пра палітыку на штодзённай аснове, з'яўляецца мерапрыемствам, якія, без спецыяльнай падрыхтоўкі і без майстэрства большасці метадаў ўдакладненага рызыка непрадукцыйнасці , [+]

Дата пачатку: кожны год, у сакавіку і кастрычніку.

Працуючы ў палітыцы ніколі не патрабуецца столькі прафесійных кампетэнцый, як у гэты гістарычны перыяд. Гуляючы актыўную ролю ў выбарчай кампаніі на ў жыцці партыі, але і пісаць пра палітыку на штодзённай аснове, з'яўляецца мерапрыемствам, якія, без спецыяльнай падрыхтоўкі і без майстэрства большасці метадаў ўдакладненага рызыка непрадукцыйнасці ,... [-]