Пошук магістра маркетынг

Знайсці ступень магістра маркетынг тут!

маркетынг

Асобы, якія хочуць прасоўваць сваю кар'еру, і якія ўжо атрымалі іх бакалаўра можа знайсці атрыманне ступені магістра, каб быць лагічным і карысным наступны крок. Ступень магістра дапамагае засяродзіць увагу індывіда ў той ці іншай вобласці, а таксама рыхтуе іх для далейшага вывучэння, калі гэта неабходна.

Што такое Майстар ў галіне маркетынгу і камунікацый? Гэта праграма ступені, якая дазваляе ўдзельнікам даведацца, як свет вакол іх мае зносіны, а таксама найбольш эфектыўныя спосабы, каб перадаць паведамленне для розных аўдыторый. Мала таго, што студэнты вывучаюць бягучыя маркетынгавыя і камунікацыйныя стратэгіі, але яны таксама атрымліваюць вострыя аналітычныя навыкі, бізнес-веды і разуменне таго, як маркетынг ўплывае на розныя эканомікі. Па заканчэнні гэтага ступень выпускнікі здольныя распрацоўваць і ажыццяўляць эфектыўныя маркетынгавыя кампаніі і гаворкі.

Ёсць некалькі розных пераваг завяршэння магістра ў галіне маркетынгу і камунікацый.Яго міждысцыплінарныя канцэпцыі дапамагаюць выпускнікам стаць шматгранныя работнікаў. Гэта можа дапамагчы гэтым людзям падтрымліваць спрыт на рынку працы.

Ёсць цэлы шэраг фактараў, якія спрыяюць кошту атрымання гэтай ступені. Некаторыя фактары, такія як сярэдні кошт установы, геаграфічнага становішча, і вы будзеце вывучаць у Інтэрнэце або на кампусе ці ўсё гуляць пэўную ролю ў прыняцці рашэння аб канчатковай кошту.

Гэтая ступень дае мноства варыянтаў кар'еры на выбар. Выпускнікі могуць прыняць рашэнне ўвайсці ў галіне маркетынгу і працы практычна любога віду бізнесу. Буйныя карпарацыі, прадпрыемствы малога бізнесу, некамерцыйных арганізацый, рознічнага бізнесу і многае іншае знаходзяцца ў пастаяннай патрэбы спецыялістаў па маркетынгу. Фізічныя асобы могуць таксама выбраць, каб далучыцца маркетынгу фірмы або пачаць свой уласны бізнэс. Тыя, хто любіць перамоўную аспект можа таксама разгледзець пытанне аб правядзенні пазіцыю ў кіно і медыя-палёў.

Калі ў вас ёсць падарунак для маркетынгу або любяць мець зносіны з іншымі людзьмі, гэтая ступень варта задумацца. Шукаць ніжэй вашай праграмы і кантакту непасрэдна допуск офіса школы па вашаму выбару, запоўніўшы свінцовай форме.

Больш падрабязна

майстар міжнароднага маркетынгу (мім)

Hult International Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год August 2018 Злучаныя Штаты Амерыкі San Francisco Boston Велікабрытанія London Абяднаныя Арабскія Эміраты Дубай Кітай Шанхай New York Cambridge + 9 more

Паколькі кампаніі глядзяць дыферэнцаваць свае прапановы на сусветным рынку, Халт ў адзін год ступень магістра па міжнародным маркетынгу узбройвае вас са стратэгічнымі і выканаўчае маркетынгавыя навыкі, неабходныя, каб вылучыцца. [+]

Ступень магістра маркетынг . Атрымаць абсталяваныя маркетынгавыя навыкі, неабходныя, каб вылучыцца на сусветным рынку. Паколькі кампаніі глядзяць дыферэнцаваць свае прапановы на сусветным рынку, Hult ў адзін год Магістр міжнароднага маркетынгу Ступень узбройвае вас са стратэгічнымі і выканаўчае маркетынгавыя навыкі, неабходныя, каб вылучыцца. Месцы Пачніце свой магістра міжнароднага маркетынгу ў Бостане або Лондане, а затым выбраць для вывучэння любых іншых двух кампусов ў рамках унікальнай Global Campus ратацыі Халт ст. Ваш магістр міжнароднага маркетынгу з першага погляду Хто гэтая праграма? Кандыдаты, якія нядаўна скончылі універсітэт або каледж, а таксама асоб да трох гадоў вопыту работы, якія хочуць пачаць кар'еру ў галіне маркетынгу. Тое, што вы даведаецеся Засваенне комплексу маркетынгу з'яўляецца больш важным, чым калі-небудзь, паколькі спажыўцы пастаянна падвяргаецца ўздзеянню большай колькасці онлайн і афлайн кантэнту. Майстар студэнтаў Міжнародны маркетынг будзе даведацца, як выкарыстоўваць лічбавай маркетынг, сацыяльныя медыя, маркетынгу аналітыка і стратэгіі ўзаемадзеяння з кліентамі, каб прарвацца праз шум і зрабіць адчувальнае ўздзеянне на бізнес-мэтаў з дапамогай маркетынгу. Чаму Hult? Маркетынг хутка мяняецца, і бізнес-школы павінны быць гэтак жа спрытным, каб ісці ў нагу. Hult быў адным з першых бізнес-школ, каб прапанаваць ступень магістра ў галіне лічбавага маркетынгу, і хоць асноўныя кампаненты той ступені, з тых часоў былі ўключаныя ў магістра праграмы па міжнароднаму маркетынгу, факт застаецца фактам, што Hult рухаецца хутка і свядома, каб забяспечыць яго студэнты атрымліваюць лепшы маркетынг адукацыю даступным. Менавіта таму нашы выкладчыкі таксама эксперты ў галіне маркетынгу як тэорыі і маркетынгу прыкладання, з некаторымі кіравання сваімі маркетынгавымі фірмамі, а таксама іншыя прабегшы асноўныя маркетынгавыя ініцыятывы для транснацыянальных... [-]

майстар ў галіне маркетынгу, камунікацый і новых медыя

Bologna Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 12 месяца December 2017 Італія Балоння

Майстар ў галіне маркетынгу, камунікацый і новых медыя з'яўляецца поўны працоўны дзень праграма выкладаецца цалкам на англійскай мове, мэта якіх падрыхтаваць выпускнікоў з любой дысцыпліны для кіравання метады і прыёмы, як традыцыйных, так і лічбавых сродкаў масавай інфармацыі ў прамысловасці ў цяперашні час перажывае бесперапынную рэвалюцыю. Выпускнікі гэтага магістра маюць хуткасць размяшчэння 96% на працягу 6 месяцаў. [+]

The майстар ў галіне маркетынгу, камунікацыі і новых сродкаў масавай інфармацыі з'яўляецца поўны працоўны дзень праграма выкладаецца цалкам на англійскай мове, якія накіраваны для падрыхтоўкі выпускнікоў з любой дысцыпліны для кіравання метады і прыёмы як традыцыйных, так і лічбавых сродкаў масавай інфармацыі ў прамысловасці ў цяперашні час перажывае бесперапынную рэвалюцыю. Выпускнікі гэтага магістра маюць хуткасць размяшчэння 96% на працягу 6 месяцаў. Дзякуючы пашырэнню мабільных прылад кожны дзень, усё больш і больш людзей ва ўсім свеце падлучыцца праз сацыяльныя медыя: Twitter мае 320 мільёнаў актыўных карыстальнікаў у месяц, Instagram 400 мільёнаў, 540 мільёнаў Google+, YouTube 1 млрд і за 1,6 млрд Facebook. Тое, што мы бачым, гэта больш, чым тэхналагічнай рэвалюцыі, гэта глыбінныя сацыяльна-культурнай трансфармацыі. Кампаніі ва ўсім свеце над пастаянна павялічваем колькасць яны ўкладаюць у свае анлайнавыя рэкламныя каналы, каб палепшыць свае адносіны з спажыўцамі і бізнес-супольнасці. Сумесна з нашымі партнёрамі IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM і WPP, ступень гэтага магістра дае студэнтам кваліфікацыю і навыкі, каб пачаць кіраўнічую або кансультацыйную кар'еру ў галіне лічбавых камунікацый. Гэтая міжнародная праграма, са студэнтамі з усяго свету і факультэта ў складзе прафесараў, мэнэджэраў і прадпрымальнікаў, адбываецца ва ўнікальнай атмасферы вілы 16-га стагоддзя на пагорках, навакольных Балонню. Дзякуючы Праектныя работы, праекты кампаніі і майстар-лекцыі, студэнты атрымліваюць у кантакце з ключавымі паняццямі лічбавай эры: удзел, стварэння і сумеснага выкарыстання кантэнту. Пасля заканчэння курсаў, майстар завяршае стажыроўку. МАЙСТАР з'яўляецца інвестыцыяй. Ганаровым крэдытная з'яўляецца шлях фінансаваць. "PerTe Prestito Con Lode", доўгатэрміновы і нізкі працэнт гонару крэдыту, без закладу,... [-]

ступень магістра ў галіне кіравання маркетынгу і кіравання бізнесам

EAE Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год April 2018 Іспанія Барселона Мадрыд + 1 more

Поўная магістарскай праграмы ў галіне маркетынгу і камерцыйнага кіравання EAE Business School прапаноўвае вопыт і кіраўніцкія навыкі, каб ... [+]

Магістр і кіраванне продажамі Маркетынг

Маркетынг прадукцыі і паслуг сутыкаюцца з усё больш патрабавальных спажыўцоў і новыя каналы дыстрыбуцыі. Новых інфармацыйных тэхналогій актывізаваць ўсіх удзельнікаў рынка, дамінуюць служыць для забеспячэння канкурэнтаздольнай адказ у глабальнай навакольнага асяроддзя і мясцовага часу.

Поўная магістарскай праграмы ў галіне маркетынгу і камерцыйнага кіравання EAE Business School прапаноўвае вопыт і кіраўніцкія навыкі для распрацоўкі маркетынгавай палітыкі ў стане кіравацца магчымых сцэнараў. ... [-]


майстар ў галіне маркетынгу, маркетынгу турызму і кіравання даходамі

School of Tourism and Hospitality - The OSTELEA
Ва ўніверсітэце Вочна-завочна October 2017 Іспанія Барселона Мадрыд

Майстар ў галіне маркетынгу, турызму маркетынгу і менеджменту даходаў з'яўляецца адзіным гаспадаром у Іспаніі, якая адказвае наступным дзве кропкі. У цяперашні час няма ніякай іншай школы, якая навучае студэнтаў каледжа з кіраўнікамі галіны і зрабіць гэта з дапамогай тых жа інструментаў, якія выкарыстоўваюцца большасцю кампаній. Усе курсы маюць цалкам практычнае развіццё і прафесіяналізацыі арыентаваны на студэнта [+]

Майстар ў галіне маркетынгу, турызму маркетынгу і кіравання даходаў Сектар турызму ў цэлым і, у прыватнасці, гатэль адчуваюць хуткае пераўтварэнне ў галіне маркетынгу, дыстрыбуцыі і продажаў. Засваенне новых онлайн-інструментаў з'яўляюцца ключавымі для кіравання гатэлямі. Высокая канкурэнтаздольнасць гэтага асяроддзя патрабуе фігура дырэктара электроннай камерцыі і дырэктара па кіраванні даходаў у якасці ключавых пазіцый у бягучай індустрыі гасціннасці. Майстар ў галіне маркетынгу, турызму маркетынгу і менеджменту даходаў з'яўляецца адзіным гаспадаром у Іспаніі, якая адказвае наступным дзве кропкі. У цяперашні час няма ніякай іншай школы, якая навучае студэнтаў каледжа з кіраўнікамі галіны і зрабіць гэта з дапамогай тых жа інструментаў, якія выкарыстоўваюцца большасцю кампаній. Усе курсы маюць цалкам практычнае развіццё і прафесіяналізацыі арыентаваны на студэнта Навошта вывучаць майстар: Усе выкладчыкі з'яўляюцца кіраўнікі галіны не па чутках ведаюць рэальнасць сектара і яго класы цалкам прафесіяналізацыі. Gamification: суб'ект кіравання даходаў выкладаецца з дапамогай сістэмы мадэлявання бізнес-гульні. Для таго, каб студэнт на практыцы вядзення бізнесу ў гасцініцы і працаваць з калегамі ў аднолькавых сітуацыях, якія адбываюцца ў рэальнай абстаноўцы. Неабавязковыя Google Атэстацыя: Студэнты, жадаючыя могуць атрымаць сертыфікат ў GoogleAds бясплатна праграмы і дадатковы спосаб. цалкам у адпаведнасці з бягучымі патрэбамі праграмы гасцінічнай індустрыі. цалкам прафесіяналізацыі і практычнае бачанне: Праграма накіравана на набыццё прыкладных навыкаў у вышэйшай ступені шляхам паглыблення інструментаў і сітуацый, звязаных з выкладчыкам з сектара пры падтрымцы з боку рэальных спраў. Шмат семінараў і прэзентацый рабочых інструментаў ад вядучых кампаній. Коучінг цыкл: Студэнты Masters могуць прымаць удзел у цыкле Ostelea коучінг, спалучаючы групавыя заняткі ў розных галінах, такіх, як эмацыйная коучінг або сямейнага коучінга.... [-]

майстар ў галіне маркетынгу і камунікацый

Rome Business School
Ва ўніверсітэце або анлайн Дзённае навучанне Вочна-завочна 1 год March 2018 Італія Рым + 1 more

Далучайцеся да найбольш міжнароднай бізнэс-школы ў Еўропе! Навучанне перадавога вопыту, стажыроўкі, студэнты з 140 краін свету, кар'ера паслуг, міжнародных сетак і многія іншыя выгады для вашага прафесійнага і асобаснага развіцця. Навучанне формулы для кожнага попыту. [+]

Толькі актуальныя стыпендыі, заяўку зараз!

Майстар ў галіне маркетынгу і камунікацыях ў Рыме Business School з'яўляецца ідэальным выбарам для прафесіяналаў шукае ступень праграму сусветнага класа па гэтых прадметах, каб пачаць або кансалідаваць паспяховую кар'еру ў міжнароднай асяроддзі. Якасць выкладання, аплачаныя міжнародныя стажыроўкі, 2 навучальных паездак у Парыжы і Барселоне і кар'еры і сеткавыя паслугі, прапанаваныя усё гэта робіць гэтую праграму ідэальна падыходзіць для тых , хто імкнецца атрымаць поспех на рынку працы і ў сусветным бізнесе. Дата пачатку: кожны год, у сакавіку і кастрычніку.... [-]


Майстры ў галіне маркетынгавых даследаванняў

OBS Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне Вочна-завочна 12 месяца May 2018 Іспанія Барселона Мадрыд + 2 more

З ступень магістра ў галіне маркетынгавых даследаванняў і аналіз OBS кліентаў навучацца распрацоўваць і кіраваць інфармацыяй; даследаванні, каб зразумець і навучыцца з канцамі. Вывучаюць метады збору і аналізу маркетынгавай інфармацыі для ідэнтыфікацыі сегментаў рынку. У ходзе майстар ў галіне маркетынгавых даследаванняў таксама правялі розныя інтэрактыўныя нарады з ... [+]

Майстры ў галіне маркетынгавых даследаванняў У інфармацыйным грамадстве, у якім мы жывем, распрацоўка і правільнае выкарыстанне якаснай інфармацыі можа прадстаўляць ключавое канкурэнтная перавага перад нашымі канкурэнтамі. Мы павінны зразумець, як яны ўплываюць на сацыяльныя, культурныя і псіхалагічныя асаблівасці нашых спажыўцоў у працэсе прыняцця рашэнняў і пакупальніцкім паводзінах. Канчатковай мэтай кіравання і выкарыстання інфармацыі павінны быць узгоднены з максімай маркетынгавай сустракаюцца і задаволіць патрэбы і пажаданні карыстальнікаў і спажыўцоў. Гэта мае на ўвазе наяўнасць глыбокіх ведаў аб іх паводзінах, іх матывацыі, якія уздзеянняў падлягаюць, перавагі і ўспрыманне. З Майстры ў галіне маркетынгавых даследаванняў і аналізу КАРЫСТАЛЬНІКА OBS будзе навучыцца распрацоўваць і кіраваць інфармацыяй; даследаванні, каб зразумець і навучыцца з канцамі. Вывучаюць метады збору і аналізу маркетынгавай інфармацыі для ідэнтыфікацыі сегментаў рынку. У ходзе майстар ў галіне маркетынгавых даследаванняў таксама правялі розныя інтэрактыўныя нарады з кіраўнікамі, якія прадставяць вопыт у праектаванні і кіраванні навукова-даследчых праектаў у галіне маркетынгу і вебинары з пастаўшчыкамі інструмента ў прамысловасці. кар'ера Некаторыя з варыянтаў кар'еры вы можаце выбраць, каб, сярод іншага, з'яўляюцца: дырэктар па даследаваннях Дырэктар спажывецкіх ідэі Кіраўнік праекта, складаюць выканаўчы Аналітык рынку ў навукова-даследчых фірмаў Планаванне увайсці ў рэкламных агенцтвах стратэгічнае планаванне ў буйных фірмах Кіраванне брэндам у буйных карпарацыях Кіраванне маркетынгам ў медыя-кампаній і рэкламы Спажывецкія разуменне аналітык стратэгіі аналізу кансультант Даследаванні Мэты Майстар ў галіне маркетынгавых даследаванняў і аналізу КАРЫСТАЛЬНІКА Якія мэты збіраецеся атрымаць? Разуменне працэсаў маркетынгавых даследаванняў для вызначэння магчымасці і праблемы ў галіне маркетынгу прадуктаў і паслуг; дапамагчы вырашыць праблемы кіравання і тым самым забяспечыць падтрымку ў прыняцці маркетынгавых рашэнняў. Навучыцеся... [-]

Master in Brand Management

Macromedia University of Applied Sciences
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 3 - 4 семестры March 2018 Германія Мюнхен Берлін Рэгіён + 1 more

Брэнд-менеджмент вучыць студэнтаў, як спалучаць кіраванне з творчым планаваннем і рыхтуе іх да кіруючай ролі і задач у галіне развіцця брэнда, маркетынгавыя камунікацыі і функцыі дызайну. [+]

Ступень магістра маркетынг . Вы хочаце, каб зразумець рэальны кошт бізнесу брэндаў? Структурныя змены ў сучаснай папуляцыі і аблічбоўка нашага грамадства патрабуюць новых навыкаў кіравання брэндам. Лічбавай брэндынг фармуе новую ключавую кампетэнцыю для агенцтваў і кампаній. Брэнды гуляюць важную ролю ў бізнесе і грамадстве. Студэнты, якія спецыялізуюцца ў кіраванні брэндам даведацца аб бягучых пытаннях кіравання і пазнавальнасці брэнда ўзмацнення ўзаемасувязі брэндаў ўнутры складаных архітэктур брэнда. [-]

майстар кіравання раскошы, інавацый і брэндынгу ў Рыме, Італія

Swiss School of Management, Rome Italy
Ва ўніверсітэце Вочна-завочна 1 - 2 гадоў October 2017 Італія Рым

Гэтая унікальная магістарская праграма з'яўляецца ў сваім родзе. Ён адрозніваецца ад іншых праграм Раскошныя кіравання, маючы моцны складнік parctical пытанняў, якая ахоплівае не толькі бок кіравання, але і інавацыйны шлях развіцця новай канцэпцыі брэндынгу і стварэння кошту. наведвання кампаніі таксама разглядаюцца ў праграме. [+]

Майстар Люкс кіравання, інавацый і брэндынгу

Нягледзячы на ​​глабальны эканамічны крызіс, продажу прадметаў раскошы уздымаюцца па ўсім свеце. Больш за сімвалам, прадметы раскошы паказваюць поспех, перавага, прывілеяў, густ і мары. Рынак раскошы належыць на кіраўнікоў, каб зразумець, сцюард, і расці гэты ўнікальны сектар.

Наш майстар ў раскошы кіравання, інавацыі і брэндынг быў распрацаваны спецыяльна для студэнтаў, якія імкнуцца да кар'еры ў сферы кіравання раскоша сучаснага дынамічнага, глабальнага рынку.... [-]


Праграма магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і кіравання сувяззю

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 18 месяца September 2018 Швейцарыя St.Gallen

Праграма магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і кіраванне сувязі (MSC) складаецца з унікальнай камбінацыі асноўных кіраўніцкіх дысцыплін і рынкаў і бізнес-мадэляў, адпаведных галін прамысловасці. З гэтай канцэпцыяй MSC пераўзыходзіць класічныя паняцці маркетынгу. [+]

Ступень магістра маркетынг .

 

Мэты:

Значэнне кліента - мэта ўстойлівага карпаратыўнага кіравання

У глабалізаваным свеце, ўстойлівае карпаратыўнае значэнне можа быць створана толькі на аснове пераканаўчых прадуктаў і паслуг для кліентаў, якія знаходзяцца ў цэнтры ўвагі. Маркетынг ўздоўж гэтых ліній канцэнтруецца на дасягненні максімальна магчымага ўвагі кліентаў з прадуктамі і паслугамі. Гэтая інтэгратыўнасці кропка гледжання, якая выходзіць за рамкі класічнага маркетынгу, з'яўляецца тое , што ў праграме магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і кіраванне сувязі (MSC) абавязуецца: праграма спалучае ў сабе ўсе дысцыпліны , якая прадугледжвае арыентоўку ад кліентаў і аб'ядноўвае іх з рынкаў і бізнес - мадэляў актуальныя прамысловасці. ... [-]


Ступень магістра ў галіне камунікацыі і палітычнага маркетынгу

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год September 2018 Іспанія Мадрыд

Гэтая праграма накіравана як на нядаўніх выпускнікоў або выпускнікоў у галіне паліталогіі, маркетынгу, журналістыкі, права і міжнародных адносін; і спецыялісты з вышэйшай адукацыяй і вопытам працы ў свеце палітыкі, якія хочуць палепшыць свае асабістыя навыкі. [+]

МЭТЫ: Студэнты, якія паспяхова скончылі гэтую праграму: Яны паляпшаюць свой прафесійны профіль у галіне палітыкі. Яны будуць набываць стратэгіі і метады камунікацыі, каб прымяніць іх да палітычных кандыдатам. Праца ў якасці кансультантаў выбарчых кампаній або урадавай сувязі Стаць спецыялістамі ў прасоўванні выбарчага маркетынгу кансультацыі як праца ў службе палітычнага класа. НАКIРАВАНЫХ НА: Гэтая праграма накіравана як на нядаўніх выпускнікоў або выпускнікоў у галіне паліталогіі, маркетынгу, журналістыкі, права і міжнародных адносін; і спецыялісты з вышэйшай адукацыяй і вопытам працы ў свеце палітыкі, якія хочуць палепшыць свае асабістыя навыкі. METODOLODÍA CESCOMPOL з'яўляецца сумесным цэнтрам універсітэта Алкаеў дэ Энарес (UAH), адзін з найстарэйшых у Еўропе. Акадэмічныя змест гэтага майстра структураваная для больш агульных пытанняў (такіх, як палітычнай камунікацыі) для канкрэтных модуляў (напрыклад, у дачыненні да ўрада, палітычнай партыі і кандыдата). Методыка заснавана на тэарэтычныя і практычныя часткі, каб аб'яднаць усе атрыманыя веды і ўсе ўтрыманне адаптаваная як у Іспаніі і Лацінскай Амерыцы. Факультэт складаецца з актыўных прафесіяналаў і экспертаў у адпаведных модулях, з вопытам работы ў галіне дзяржаўнай палітыкі, планаў урада, камунікацыйных стратэгій і кампаній. АЦЭНКА Атрыманне канчатковага назвы падлягае пераадоленне ўсіх магістарскія модуляў і развіцця магістарскай дысертацыі. КВАЛІФІКАЦЫЯ АТРЫМАЦЬ MBA Універсітэта Алькала-дэ-Энарес і майстар па CESCOMPOL позвай Палітыка, грамадзянства і палітычныя паводзіны Палітычныя сцэнары і выбарчыя сістэмы Асноўныя прынцыпы камунікацыйнай палітыкі Палітычныя камунікацыі Упраўленне: інстытуцыйныя адносіны і сувязі з грамадскасцю Сувязь у аўтаномным рэжыме і онлайн сеткі: Сацыяльнае кіраванне СМІ Палітычны маркетынг і менеджмент малюнка Асабістае кіраўніцтва і гаворкі Палітычны кансалтынг: Праектаванне і кіраванне выбарчых кампаній магістарская дысертацыя МІЖНАРОДНЫ STAYS Гэты майстар... [-]

Майстар ў галіне лічбавага маркетынгу і SEO / SEM

inesdi - Digital Business School
Ва ўніверсітэце або анлайн Дзённае навучанне Вочна-завочна 240 - 1500 гадзін February 2018 Іспанія Мадрыд Барселона Іспанія Інтэрнэт + 3 more

Мы прадстаўляем Майстар ў лічбавай і SEO / SEM маркетынгу. У дадатак да афіцыйны тытул Inesdi Digital Business School, вы атрымаеце вышэйшую адукацыю ў Універсітэце Nebrija. [+]

Ступень магістра маркетынг . Мы прадстаўляем Майстар ў лічбавай і SEO / SEM маркетынгу. У дадатак да афіцыйны тытул Inesdi Digital Business School, вы атрымаеце вышэйшую адукацыю ў Універсітэце Nebrija. Інтэрнэт, лічбавыя платформы і інфармацыйныя тэхналогіі трансфармуюць нашу навакольнае асяроддзе. Кампаніі патрэбныя прафесійныя профілі ў адпаведнасці з новымі тэндэнцыямі рынку, і менавіта таму мы прасоўваем гэты універсітэт ступень магістра ў Універсітэце Nebrija. З мэтай падрыхтоўку спецыялістаў якія могуць падаць рашэнні для лічбавае пераўтварэнне у якім мы пагружаныя абедзве кампаніі, і грамадства ў цэлым. Гэтая ступень магістра ў галіне маркетынгу скончыў лічбавы і SEO / SEM становіцца у дачыненні да спецыялізаванай падрыхтоўкі ў лічбавай эканоміцы у дачыненні да розных абласцях дзелавых арганізацый. Студэнты будуць развіваць веды і найбольш прыдатныя метады для праектаванне, укараненне, кіраванне, аналіз і умеранасць 360 План лічбавага маркетынгуУ тым ліку і Маркетынг ў пошукавых сістэмах План. Змена, онлайн і змешанага навучання персаналізаванай рэпетытарства ў рэалізацыі галоўнага праекта Заключны Прафарыентацыя праз "план кар'еры" індывідуалізаваць Распрацоўка маркетынгавага плана "360" і "Планаванне пошуку Маркетынг ў пошукавых сістэмах" У агульнай складанасці 37 класаў вебинара (у рэжыме рэальнага часу ) майстар праграмы Уступныя Модуль: Прынцыпы і асновы лічбавай эканомікі Модуль 1: Лічбавы маркетынг план I Модуль 2: Маркетынг ў сацыяльных медыя Модуль 3: Лічбавы маркетынг план II Модуль 4: Стратэгіі для захопу і пераўтварэнні I: Inbound Marketing Модуль 5: Стратэгіі для захопу і пераўтварэнні II: Лічбавая Рэклама Модуль 6: Лічбавы маркетынг план III Модуль 7: Мабільны маркетынг Модуль 8: ўвязкі стратэгій і лаяльнасці ў лічбавай асяроддзі Модуль 9: Вэб - аналітыка і ключавых... [-]

Майстар у галіне кіравання маркетынгам

ISTUD Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 9 месяца October 2017 Італія Стреза В.Б.

Майстар ў галіне маркетынгу кіравання ISTUD прапануе амбіцыйны і захапляльны шлях, каб увайсці ў якасці галоўнага героя ў свеце маркетынгу, камунікацыі і лічбавы. [+]

Il Майстар ў галіне кіравання маркетынгам ISTUD прапануе амбіцыйны і захапляльны шлях, каб увайсці ў якасці галоўнага героя ў свеце маркетынгу, камунікацыі і лічбавы. Майстар ў галіне кіравання маркетынгам з'яўляецца спецыялістам майстар акрэдытаваная ASFOR думаў для тых, хто, зыходзячы з розных факультэтаў, хоча ўзбагаціць свае веды, развіваць свае аператыўныя магчымасці эксперыментавання канкрэтных рабочых сітуацый і набыць прылады і метады, якія падрыхтуюць яго далучыцца да кампаніі і закласці асновы для паспяховай кар'еры і рэалізацыі прафесійных памкненняў. Размяшчэнне пасля стадыі 94% на працягу апошніх трох гадоў. Майстар складаецца з 6 месяцаў поўнага навучання час ва ўніверсітэце ISTUD на возеры Маджорэ з урокамі і сведчанні кіраўнікоў, праектныя работы па замове кампаніі, лабараторыі (англійская, першынствуе і лічбавы) і мінімум 3 месяцы аплачваецца стажыроўкі ў італьянскіх і міжнародных кампаній. Даступны зніжка ў памеры 50% ад кошту двухмеснага нумара ў Campus ISTUD. Выберыце 20 ліпеня ў Baveno (VB), Італія. [-]

Майстар ў галіне маркетынгу

Erasmus School of Economics - Erasmus University Rotterdam
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год September 2018 Нідэрланды Ратэрдам

Наша адметная праграма маркетынгу прыносіць вам апошнія ідэі і найноўшыя методыкі ў галіне эканомікі і маркетынгу. Гэта заснаваныя на фактычных дадзеных і ахоплівае ўсе, пачынаючы ад выбару мэтавага рынку, сегментацыі і пазіцыянавання для колькаснай ацэнкі эфектыўнасці маркетынгу. У эпоху, калі пытанні падсправаздачнасці, і дзе ваша здольнасць выкарыстоўваць дадзеныя і гнуткасць у выкарыстанні новых медыя для прыцягнення спажыўцоў мае вырашальнае значэнне, атрыманне маркетынгавай ступені на ESE паставіць вас наперадзе іншых выпускнікоў. [+]

Ступень магістра маркетынг . Майстар па маркетынгу Адметная праграма першасортным, каб падрыхтаваць вас для будучых маркетынгавых задач Наша адметная праграма маркетынгу прыносіць вам апошнія ідэі і найноўшыя методыкі ў галіне эканомікі і маркетынгу. Гэта заснаваныя на фактычных дадзеных і ахоплівае ўсе, пачынаючы ад выбару мэтавага рынку, сегментацыі і пазіцыянавання для колькаснай ацэнкі эфектыўнасці маркетынгу. У эпоху, калі пытанні падсправаздачнасці, і дзе ваша здольнасць выкарыстоўваць дадзеныя і гнуткасць у выкарыстанні новых медыя для прыцягнення спажыўцоў мае вырашальнае значэнне, атрыманне маркетынгавай ступені на ESE паставіць вас наперадзе іншых выпускнікоў. У шэрагу курсаў і факультатываў вы будзеце вырашаць пытанні маркетынгу ў тэорыі і практыцы ў падрыхтоўцы складаных інтэрактыўных семінараў. Тэмы вар'іруюцца ад брэндынгу да маркетынгавай аналітыкі, інавацыі, нейромаркетинга і глабальнай маркетынгавай стратэгіі. Тэзіс завяршае праграму: ваш прэлюдыяй да паспяховай кар'еры. Будзьце ў авангардзе маркетынгавай рэвалюцыі Аддзел маркетынгу Эразма школы эканомікі, магчыма, топ-маркетынг навука група ў Еўропе (па ўсіх мерках). Факультэт падрыхтаваў больш цяперашніх і былых топ-мэнэджараў, чым любы іншы групы маркетынгу ў Нідэрландах з-за інтэлектуальнай строгасцю і практычнага вопыту вы атрымліваеце падчас выканання праграмы. Гэта дзе вы пачынаеце. Кар'ера Наша група маркетынгу выхаваў шмат топ-менеджэраў па ўсім свеце. Іх праграма прапануе вам вялікія магчымасці для кар'ернага росту, таксама. Напрыклад: менеджэр прадукту / брэнда ў розных галінах прамысловасці. Прыклады: Philips, Unilever, Nestle, Pfizer, IBM, Microsoft маркетынгу аналітыка эксперт або даследчык рынку кансалтынгавых фірмаў (напрыклад, McKinsey, BCG, VODW), так і ў транснацыянальных карпарацый (напрыклад, Google, KPN) продажаў і менеджэр па працы ў такіх кампаніях, як P & G, Unilever, ABN-Amro Водгукі па маркетынгу Yoana Пятрова... [-]

Майстар ў галіне лічбавага маркетынгу і кліента вопыт у Мадрыдзе

ESERP Business School
Ва ўніверсітэце Вочна-завочна 1 год October 2017 Іспанія Мадрыд

Адукацыйны кантэнт з Настаўнікаў адаптаваная да патрабаванням Еўрапейскага прасторы вышэйшай адукацыі, прапаноўваючы 60 крэдытаў, у выніку чаго пастаяннае намаганне, каб палепшыць кіраўніцкія навыкі і аптымальнае развіццё адносін, такіх як ініцыятывы, праца ў камандзе забяспечвае або крытычнай здольнасці. Вы здабудзеце абноўленымі, каб дазволіць вам прымяніць тэхніку і самыя інавацыйныя прылады, з дапамогай дынамічных і актыўных навыкаў навучання. [+]

Змест адукацыі Майстроў адаптавана да патрабаванням Еўрапейскага прасторы вышэйшай адукацыі, прапаноўваючы 60 крэдытаў, у выніку чаго пастаянных намаганняў у гарантаванае ўдасканаленне кіраўніцкіх навыкаў і аптымальнае развіццё адносін, такіх як ініцыятыва, праца ў камандзе або крытычнай магутнасці. Майстры ESERP асаблівы акцэнт на развіцці навыкаў, заўсёды грунтуецца на дата ведыШто дазволіць студэнтам на практыцы прымянення метадаў і найноўшых інструментаў стратэгічна. Для дасягнення гэтай мэты мы абапіраемся на злучэнне факультэта па прафесійныя спецыялісты прадстаўляючы рэальныя праблемы бягучай арганізацыі бізнесу ў класе. Для інтэграцыі студэнтаў у дзелавым свеце, а таксама ў працэсе прыняцця рашэнняў, ён прымяняе дынамічная сістэма навучання і актыўная, Выкарыстоўваецца ў якасці навучальнага дапаможніка, сярод іншага, метад выпадку і мадэлявання. МЭТЫ Высокія арганізатарскія здольнасці, лідэрства і кіраванне. Магчымасць адаптацыі да зменаў і тэхналагічныя інавацыі. Магчымасць забеспячэння стратэгічнага і аператыўнага вышэйшага кіраўніцтва ў планах кампаніі. Крытычны аналіз і здольнасць да абстракцыі. Хуткасць у справе выяўлення, аналізу праблем і іх вырашэння. Адкрыйце для сацыяльна-эканамічнага і культурнага акружэння менталітэту. Як старэйшы, як асабістага, так і прафесійнага развіцця сваёй паўсядзённай дзейнасці, у канчатковым рахунку, ператвараючы навучанне выдаткаў прадукцыйнасці для прадпрыемстваў і арганізацый культурнага ўзбагачэння. Метадалогія аза-Study: функцыянальныя вобласці кампаній разглядаюцца на аснове тэматычных даследаванняў. Большасць з якіх развіваюцца рэальныя праблемы, якія могуць паўстаць у любой кампаніі. PMO: сродкі кіравання і падтрымкі, каб ператварыць праект у рэальнасць, з глабальным бачаннем і дынамічнай асяроддзі, са сваімі моцнымі і слабымі бакамі. Метадалогія Inspireo Workshop / LEGO: паляпшэнне бізнес-набору, вызваляючы патэнцыял людзей у асяроддзі творчай і ўдзелу працы. Прыкладной У ходзе семінараў пад назвай INSPIREO Wokshop самастойна. Balanced Scorecard (распрацоўка... [-]

Master of Advertising

Bond University
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 54 тыдняў January 2018 Аўстралія Robina

[+]

Ступень магістра маркетынг . Пастаўлены праз інавацыйны вопыт навучання, дзе праца курс ўраўнаважваецца студыі на аснове навучання і вучэбнай дзейнасці, студэнты будуць вучыцца ў вопытных навукоўцаў і спецыялістаў галіны. На працягу ўсёй праграмы, студэнты будуць актыўна ўдзельнічаць у патрабаваннях і задачах распрацоўкі камерцыйных канцэпцый кампаніі і ініцыятывы дызайн сувязі для кліентаў у асяроддзі навучання студыйнай на з дня ў дзень. Акрамя таго, творчыя метады і методыкі знаходзячы рашэнне забяспечыць высокую прафесійныя навыкі, якія карыстаюцца вялікім попытам праз шматлікіх галін прамысловасці, якія шукаюць інавацыйныя прадукты і практыкі і якія арыентаваны на карыстальнікаў. прадметы Foundation (6) Код для аб'яваў, Спажыванне, вопыт і дызайн Сацыяльныя медыя: рызыкі і магчымасці або грамадскім Masterclass Адносіны дызайн Камунікацыі Студыя Суб'екты (3) Рэклама Studio I Рэклама Studio II Рэклама Студыя III Майстар рэкламы праграмы дазволіць Вам увайсці ў рэкламнай індустрыі ў розных ролях, пачынаючы ад кіруючых пасадаў да творчых роляў у рэкламе або сумежных прафесій. Распрацаваны і структураваная вакол пераважна студыйнай асяроддзя навучання, гэтая інавацыйная праграма падрыхтуе вас да дынамічнай культуры і міждысцыплінарнай базы ведаў, якая характарызуе сучасную рэкламную індустрыю. Асаблівая ўвага ў гэтай праграме для студэнтаў, каб развіваць моцны партфель працы, які неабходны для пачатку кар'еры ў рэкламе і творчых галін у цэлым. Стратэгічнае мысленне, візуальнае творчасць, удзел грамадскасці, дызайн і тэхнічныя навыкі, стратэгічнае кіраванне і прадпрымальніцкая перспектывы развіццё ў гэтай ступені таксама прадаставіць вам шырокі шэраг магчымасцяў для кар'ернага росту ў больш шырокай сферы творчых галін. Для студэнтаў, зацікаўленых у стварэнні шлях да вышэйшай адукацыі, праграма дае магчымасць выяўляць і праводзіць навукова-даследчыя праекты, якія маглі... [-]