Пошук магістра Камунікацыі

Знайсці ступень магістра Камунікацыі тут!

Камунікацыі

Вы шукаеце кар'еру, які падключаны да пабудовы сетак і маюць шмат кантактаў? Можа быць, вы марыце аб працы са СМІ? Тады ступень магістра ў такіх галінах, як камунікацыі, СМІ і / або сувязяў з грамадскасцю можа быць ідэальным ступені для вас.

Кар'ера ў сувязі дазваляе вывучыць дынаміку паміж заказчыкам і карпарацыяй, і вы атрымаеце глыбокія веды тэорыі і практыцы стратэгіі, маркетынгу і даследаванняў. Ступень магістра ў галіне камунікацый / СМІ ўключае ў сябе праграмы, якія падлучаныя да розных абласцях навукі, уключаючы гуманітарныя навукі, сацыяльныя навукі і сродкаў масавай інфармацыі, усе аб'яднаны ў прыкладной навуцы. Пры гэтым ступень вы атрымаеце шырокае разуменне гісторыі сувязі і сродкаў масавай інфармацыі і як гэта ставіцца да вас як эксперт камунікацый. Ступень па сувязях з грамадскасцю (PR) дасьць вам разуменне таго, як для кіравання сувяззю паміж арганізацыяй і яе грамадскасцю, падтрымліваць імідж для некамерцыйных арганізацый і высокапастаўленыя людзі, напрыклад, палітыкаў і знакамітасцяў.


На гэтай старонцы некалькі праграм у галіне сувязі / СМІ / Сувязі з грамадскасцю (PR) пералічаныя. У бліжэй і не саромейцеся націснуць на праграму апісання, якія вас цікавяць больш за ўсё!

Больш падрабязна

Праграма магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і камунікацыйнага менеджменту

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 18 месяца September 2019 Швейцарыя St. Gallen

Праграма магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і кіраванне сувязі (MSC) складаецца з унікальнай камбінацыі асноўных кіраўніцкіх дысцыплін і рынкаў і бізнес-мадэляў, адпаведных галін прамысловасці. З гэтай канцэпцыяй MSC пераўзыходзіць класічныя паняцці маркетынгу. Дзякуючы спалучэнню дбайных тэарэтычных ведаў і праектаў з партнёрамі з практыкі і навуковых даследаванняў, студэнты навучаюцца комплекснага разумення і карпаратыўнага кіравання з пункту гледжання кліента, і стварэння кошту кліента. [+]

Ступень магістра Камунікацыі . мэты:Значэнне кліента - мэта ўстойлівага карпаратыўнага кіраванняУ глабалізаваным свеце, ўстойлівае карпаратыўнае значэнне можа быць створана толькі на аснове пераканаўчых прадуктаў і паслуг для кліентаў, якія знаходзяцца ў цэнтры ўвагі. Маркетынг ўздоўж гэтых ліній канцэнтруецца на дасягненні максімальна магчымага ўвагі кліентаў з прадуктамі і паслугамі. Гэтая інтэгратыўнасці кропка гледжання, якая выходзіць за рамкі класічнага маркетынгу, з'яўляецца тое, што праграма магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і кіраванне сувязі (MSC) абавязваецца: праграма спалучае ў сабе ўсе дысцыпліны, якая прадугледжвае арыентоўку ад кліентаў і аб'ядноўвае іх з рынкаў і бізнес-мадэляў актуальныя прамысловасці.навучальны планМаркетынг, кіраванне і абслугоўванне камунікацый і іх абласцей прымянення:MSC выкладаецца на нямецкай і на англійскай мове. З аднаго боку, яна заснаваная на функцыях маркетынгу, маркетынгавых даследаванняў, кіравання паслугамі і сувязі, а з другога боку, гэта дае студэнтам разуменне ў вялікай колькасці ўдакладнены абласцей прымянення, такіх як інтэрактыўнага маркетынгу , Аўтамабільны маркетынг або Luxury Brand Management. Выбар гэтых абласцей прымянення пастаянна абнаўляюцца і прызначаны для прадастаўлення студэнтаў абгрунтаванага доступу да пэўных рынках. Іншым важным элементам з'яўляецца партнёрства і праектныя працы з кампаніямі. У прыкладным навукова-даследчым праекце, напрыклад, студэнты справу з рэальнай праблемай з тымі ж партнёрамі практыкі на працягу трох семестраў. Акрамя таго, асноўныя даследаванні складаюцца з незалежных факультатываў і магістарскай дысертацыі і дапоўнены кантэкстуальным даследаванняў (у прыватнасці, у галіне сацыялогіі, псіхалогіі, камунікацыі і мовах).партнёрыMSC заахвочвае абмен паміж студэнтамі, інстытутамі і практыкай. У прыкладных праектах, студэнты працуюць у невялікіх групах на рэальных задачах, пастаўленай кампаніяй або інстытутам. Партнёр праекта застаецца нязменным на працягу ўсяго тры перспектывы праекта. Гэты ранні... [-]

Майстар ў галіне лічбавых інавацый

Bentley University - McCallum Graduate School of Business
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне Вочна-завочна September 2019 Злучаныя Штаты Амерыкі Waltham

Магістр навук у галіне лічбавых інавацый (MSDI) з'яўляецца бізнес ступені прызначаны для навострывання вопыту і развіць ключавыя навыкі ў такіх галінах, як лічбавая стратэгія, штучны інтэлект, распрацоўкі прыкладанняў і архітэктуры дадзеных, забяспечваючы непасрэднае значэнне для вашай арганізацыі і трансфармацыі вашай кар'еры. [+]

У сучаснай тэхналогіі кіраванай свету, бізнес-лідэры павінны дапаўняць свае навыкі кіравання тэхнічнымі кемлівасці, каб усталяваць іх кампанію для сапраўдных лічбавых інавацый. Запуск восенню 2019 года, магістр навук у галіне лічбавых інавацый (MSDI) з'яўляецца бізнес ступені прызначаны для навострывання вопыту і развіць ключавыя навыкі ў такіх галінах, як лічбавая стратэгія, штучны інтэлект, распрацоўкі прыкладанняў і архітэктуры дадзеных, забяспечваючы непасрэднае значэнне арганізацыя і трансфармацыі вашай кар'еры.... [-]


Майстар ў лічбавай бізнэс

EU Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год January 2019 Іспанія Barcelona

Гэтая праграма даследуе тэарэтычныя і практычныя асновы, ўкаранення і бізнес-мадэлі, якія складаюць лічбавай бізнес і дае ўсе асноўныя навыкі, неабходныя ў карпаратыўным свеце. [+]

ня лічбавае пераўтварэнне ўжо не будучая парадыгма, але ключавая рэальнасць. Дзелавой свет становіцца аблічбаваны з дзіўнай хуткасцю і кампанія актыўна шукае лічбавыя празорлівец, кваліфікаваныя выкарыстоўваць свае веды і разуменне ў любую карпарацыю, якая імкнецца заставацца канкурэнтаздольнымі.

Гэтая праграма даследуе тэарэтычныя і практычныя асновы, ўкаранення і бізнес-мадэлі, якія складаюць лічбавай бізнес і дае ўсе асноўныя навыкі, неабходныя ў карпаратыўным свеце.... [-]


майстар ў галіне маркетынгу, камунікацый і новых медыя

Bologna Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 12 месяца November 2018 Італія Bologna

Майстар ў галіне маркетынгу, камунікацый і новых медыя з'яўляецца поўны працоўны дзень праграма выкладаецца цалкам на англійскай мове, мэта якіх падрыхтаваць выпускнікоў з любой дысцыпліны для кіравання метады і прыёмы, як традыцыйных, так і лічбавых сродкаў масавай інфармацыі ў прамысловасці ў цяперашні час перажывае бесперапынную рэвалюцыю. Выпускнікі гэтага магістра маюць хуткасць размяшчэння 96% на працягу 6 месяцаў. [+]

The майстар ў галіне маркетынгу, камунікацыі і новых сродкаў масавай інфармацыі з'яўляецца поўны працоўны дзень праграма выкладаецца цалкам на англійскай мове, якія накіраваны для падрыхтоўкі выпускнікоў з любой дысцыпліны для кіравання метады і прыёмы як традыцыйных, так і лічбавых сродкаў масавай інфармацыі ў прамысловасці ў цяперашні час перажывае бесперапынную рэвалюцыю. Выпускнікі гэтага магістра маюць хуткасць размяшчэння 96% на працягу 6 месяцаў.... [-]


Ступень магістра ў галіне маркетынгу і камунікацый

Rome Business School
Анлайн Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне Вочна-завочна 1 год Open Enrollment Італія Rome + 2 more

Далучайцеся да найбольш міжнароднай бізнэс-школы ў Еўропе! Навучанне перадавога вопыту, гарантаваныя стажыроўкі ў ЗША, Дубаі або Еўропе, студэнты з 140 краін свету, кар'ера паслуг, міжнародныя сеткі і многія іншых выгады ад вашага прафесійнага і асобаснага развіцця. Навучанне формулы для кожнага патрабаванні. [+]

Дата пачатку: кожны год у сакавіку і кастрычніку.

Майстар ў галіне маркетынгу і камунікацыях у Rome Business School з'яўляецца ідэальным выбарам для прафесіяналаў шукае ступень праграму сусветнага класа па гэтых прадметах, каб пачаць або кансалідаваць паспяховую кар'еру ў міжнароднай асяроддзі. Якасць навучання, гарантаваныя стажыроўкі ў ЗША, Дубаі ці Еўропы і кар'еры і сеткавых паслуг на прапанову усё гэта робіць гэтую праграму ідэальна падыходзіць для тых , хто імкнецца атрымаць поспех на рынку працы і ў сусветным бізнесе.... [-]


Master in Digital Fashion Communication

USI Università della Svizzera italiana
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 4 семестры September 2019 Швейцарыя Lugano

[+]

Не верце нам на слова, паглядзіце на лічбы.

гранты

[-]

Маркетынг Digital Transformation

Il Sole 24 ORE Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 10 месяца October 2018 Італія Milan

Наш міжнародны майстар ў галіне маркетынгу, Digital Transformation [+]

Наш міжнародны майстар ў галіне маркетынгу, Digital Transformation

Гэта дае студэнтам магчымасць вучыцца ў прызнаных і вопытных менеджэраў і спецыялістаў, а таксама для стажора ў буйных кампаній і развіваць незгладжальнае сетку ў вобласці.

Папярэднія італьянскія выдання гэтага Майстры пастаўляецца нашай бізнес-школа гарантуюць кансалідаваны вопыт і адносіны з сусветнымі брэндамі.... [-]


Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў August 2019 Фінляндыя Helsinki

[+]

Як глабальныя пераўтварэння ўплываюць на дэмакратычную палітыку? Якая роля СМІ ў трансфармацыі сучасных дэмакратый?

мэта праграмы

Канкрэтныя мэты праграмы ўключаюць у сябе:

У дадатак да студэнтаў ступені, мы атрымліваем шмат наведванняў і абмену студэнтаў і навукоўцаў з Еўропы і далёкага замежжа. Вы будзеце мець магчымасць рабіць добраахвотны стажыроўку за мяжой пры падтрымцы Erasmus.... [-]


Майстар кіравання медыя і камунікацыйны менеджмент

Macromedia University of Applied Sciences
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне Вочна-завочна 3 - 4 семестры March 2019 Германія Munich Berlin + 2 more

У сектары сродкаў масавай інфармацыі, паспяховыя СМІ кіравання бізнесам і развіццё медыя-прадуктаў, павінны мець прафесійныя навыкі кіравання бізнесам, але і мае вельмі шырокія веды сацыяльных тэндэнцый. [+]

Майстар кіравання медыя і камунікацыйны менеджмент

麦科米迪亚 CUC

«Медыя Упраўленне і кіраванне сувязі, праект будзе назваць усё сказана: Студэнты будуць вывучаць эфектыўныя і прафесійныя сродкі масавай інфармацыі і кіравання бізнэс - СМІ для патрэб будучага медыя - індустрыі, праект усталяваны на ўтрыманне курсу: навыкі крос-медыя, прадпрымальніцкі лідэрства і карпаратыўная сацыяльная адказнасць ".... [-]


Майстар ў галіне маркетынгу і камунікацый

IED – Istituto Europeo di Design Torino
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 11 месяца November 2018 Італія Turin

17-е выданне - Праца ў галіне маркетынгу і камунікацыі азначае стварэнне, развіццё, падтрыманне і аптымізацыю адносін паміж кліентамі і брэндамі, усталёўваючы прамую і персанальную сувязь. Майстар ў галіне маркетынгу і камунікацыях нарадзіліся як адказ на патрэбу, выяўленай кампаніямі і агенцтвамі, каб набыць кваліфікаваныя кадры ў галіне стратэгічнага і аператыўнага маркетынгу і карпаратыўных камунікацый. Для таго, каб здавальняюча рэагаваць на патрэбы рынку і чаканняў атрымальнікаў, ступень адрасы магістра ў паралельных двух прафесійных абласцях - маркетынг і камунікацыі - як з пункту гледжання кампаніі і агенцтва, для таго, каб паказаць пункту кантакту, ўзаемадзеяння і дынаміка ўзаемадзеяння. Акрамя таго, паралельна з рынку, які зведаў больш хуткае развіццё, навучанне шлях ўключае ў сябе вялікія модулі, якія спецыяльна ставяцца да вэб-вобласці: ад сацыяльнага кіравання сродкамі масавай інфармацыі ў SEO і SEM, ад вэб-маркетынгу для кіравання ўзаемаадносін з блогерамі і infunecers, рэпутацыя і кіраванне кантэнтам. [+]

ГЭТЫ КУРС АДБУДЗЕЦЦА у італьянскай мове.

17-е выданне - Праца ў галіне маркетынгу і камунікацыі азначае стварэнне, развіццё, падтрыманне і аптымізацыю адносін паміж кліентамі і брэндамі, усталёўваючы прамую і персанальную сувязь.

Майстар ў галіне маркетынгу і камунікацыях нарадзіліся як адказ на патрэбу, выяўленай кампаніямі і агенцтвамі, каб набыць кваліфікаваныя кадры ў галіне стратэгічнага і аператыўнага маркетынгу і карпаратыўных камунікацый. Для таго, каб здавальняюча рэагаваць на патрэбы рынку і чаканняў атрымальнікаў, ступень адрасы магістра ў паралельных двух прафесійных абласцях - маркетынг і камунікацыі - як з пункту гледжання кампаніі і агенцтва, для таго, каб паказаць пункту кантакту, ўзаемадзеяння і дынаміка ўзаемадзеяння. Акрамя таго, паралельна з рынку, які зведаў больш хуткае развіццё, навучанне шлях ўключае ў сябе вялікія модулі, якія спецыяльна ставяцца да вэб-вобласці: ад сацыяльнага кіравання сродкамі масавай інфармацыі ў SEO і SEM, ад вэб-маркетынгу для кіравання ўзаемаадносін з блогерамі і infunecers, рэпутацыя і кіраванне кантэнтам.... [-]


майстар ў маркетынгавай і камунікацыйнай кіравання

Zagreb School of Business
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў October 2018 Харватыя Zagreb

Заграб школа бізнесу праводзіць спецыялізаваныя прафесійныя даследаванні магістра ў галіне маркетынгу і камунікацый з 2015 года. Спецыялізаванае прафесійнае Дыпламаваных вывучэнне маркетынгу і камунікацый з'яўляецца доўгай праграмай 4 семестра (2 гады), дзе студэнты могуць зарабіць да 120 ECTS ачкоў. [+]

Zagreb Школа бізнесу прапануе вышэйшую прафесійнае даследаванне, у якім апошнія тры гады і пасля іх завяршэння, студэнты атрымліваюць вучонае званне Baccalaureus / baccalaurea ў галіне маркетынгу і камунікацый (bacc.oec.) і спецыялізаваныя курсы ўдасканалення, якія ў апошнія два гады і прынесці 120 ECTS ачкоў. Студэнты прысвоена званне спецыяліста (спец.) У галіне маркетынгу і камунікацый. Курсы могуць быць прыняты рэгулярныя і экстэрнату. ... [-]


Майстар у галіне кіравання брэнда і камунікацый (у партнёрстве з CBA Design - Карміл е Ubertis)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год November 2018 Італія Milan

Шаснаццатае выданне - Майстар ў галіне кіравання брэнда і камунікацый рыхтуе спецыялістаў, якія ў стане кіраваць брэндынг дзейнасці і вызначыць стратэгію брэнда, якая спалучае ў сабе рэальныя значэння якасці і прадукцыйнасці і нематэрыяльных каштоўнасцяў, такіх, як дыферэнцыяцыя, актуальнасць і малюнкаў. Працуючы ў кампаніі або агенцтва, яны абодва могуць выкарыстоўваць творчы мова і апрацоўваць тэхнічныя і стратэгічныя працэсы. Шматлікія кампаніі, такія як Swarovski, Lierac, Дэбора, COMETE Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour і Nintendo, проста кажучы ўжо мала, вырашылі падзяліцца сваімі каштоўнасцямі і вопытам з СВОЙ студэнтамі, шукаюць розныя, свежая, і міждысцыплінарная кропка гледжання, для таго, каб распрацаваць разам стратэгічны праект для свайго брэнда. Майстар арганізаваны ў партнёрстве з CBA і Карміл электроннай Ubertis. [+]

ГЭТЫ КУРС АДБУДЗЕЦЦА у італьянскай мове. Майстар у галіне кіравання брэнда і камунікацый рыхтуе спецыялістаў, якія ў стане кіраваць брэндынг дзейнасці і вызначыць стратэгію брэнда, якая спалучае ў сабе рэальныя значэння якасці і прадукцыйнасці і нематэрыяльных каштоўнасцяў, такіх, як дыферэнцыяцыя, актуальнасць і малюнкаў. Працуючы ў кампаніі або агенцтва, яны абодва могуць выкарыстоўваць творчы мова і апрацоўваць тэхнічныя і стратэгічныя працэсы.... [-]


Майстар ў лічбавай трансфармацыі лідэрства

BARCELONA TECHNOLOGY SCHOOL
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 9 месяца October 2018 Іспанія Barcelona

Лічбавая рэвалюцыя патрабуе лідэраў, здольных зразумець падрыўных тэхналогій і іх перавагі і наступствы, а таксама лідэраў, здольных кіраваць лічбавым пераўтварэннем. [+]

Лічбавая рэвалюцыя патрабуе лідэраў, здольных зразумець падрыўных тэхналогій і іх перавагі і наступствы, а таксама лідэраў, здольных кіраваць лічбавым пераўтварэннем.

ШТО я навучуся?

Майстар ў лічбавай трансфармацыі лідэрстве дае вам глыбокае разуменне новых тэхналогій і дае прылады для кіравання паспяховых лічбавай бізнес-стратэгій.

Вы зможаце развіваць лічбавыя навыкі, такія як лічбавая стратэгія, прарыўныя тэхналогіі, лідэрства і кіраванне зменамі, сучасныя фінансы, бізнес дадзеных, кібербяспека, інавацыі... [-]


майстар сувязі

University of Canberra
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 4 семестры January 2019 Аўстралія Canberra

Майстар сувязі спецыялізуецца на вывучэнні сучасных тэорый камунікацыі, стратэгічнае планаванне і сацыяльныя медыя, і просіць вас прымяніць іх у кантэксце буйнога даследчага праекта. [+]

University of Canberra мае мноства стыпендый для замежных студэнтаў.Рабіце свае навыкі маркетынгавых камунікацый

Майстар сувязі спецыялізуецца на вывучэнні сучасных тэорый камунікацыі, стратэгічнае планаванне і сацыяльныя медыя, і просіць вас прымяніць іх у кантэксце буйнога даследчага праекта.

Вы можаце ісці па шляху стратэгічнага ўзаемадзеяння, у якім засяродзіцца на сучаснай камунікацыі, сацыяльную тэорыі і як крытычныя пытанні распрацоўкі, або шляху маркетынгавых камунікацый, дзе вы будзеце даследаваць, як рэклама, сувязі з грамадскасцю, прасоўванне па службе і прамой маркетынг аб'ядноўваюцца, каб стварыць эфектыўныя стратэгіі маркетынгавых камунікацый. Гэты курс асабліва падыходзіць для кіраўнікоў вышэйшага звяна сувязі, які імкнецца развіваць свае навыкі і падрыхтуе вас да магчымасці ў камерцыйных, грамадскіх і некамерцыйных сектарах.... [-]


Магістр міжнароднага кіравання сувязі (MICm) - поўны працоўны дзень

The Hague University of Applied Sciences
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 12 месяца August 2019 Нідэрланды The Hague

MICm прыцягвае студэнтаў з усяго свету, якія валодаюць шырокім спектрам прафесійных інтарэсаў і вопыту. Многія з нашых студэнтаў ужо працуюць у [+]

Праграма MICM прыцягвае студэнтаў з усяго свету, якія валодаюць шырокім спектрам прафесійных інтарэсаў і вопыту. Многія з нашых студэнтаў ужо працуюць у такіх галінах, як карпаратыўнае камунікацыі і сувязяў з грамадскасцю, у той час як іншыя прыходзяць да нас з сумежных абласцей, уключаючы маркетынг, брэнд-менеджмент, журналістыка, тэлебачанне, радыё і сацыяльных медыя. У той жа час мы таксама вітаем спецыялістаў з розных абласцей, якія імкнуцца змяніць кар'еру.... [-]