Пошук магістра Камунікацыі

Знайсці ступень магістра Камунікацыі тут!

Камунікацыі

Вы шукаеце кар'еру, які падключаны да пабудовы сетак і маюць шмат кантактаў? Можа быць, вы марыце аб працы са СМІ? Тады ступень магістра ў такіх галінах, як камунікацыі, СМІ і / або сувязяў з грамадскасцю можа быць ідэальным ступені для вас.

Кар'ера ў сувязі дазваляе вывучыць дынаміку паміж заказчыкам і карпарацыяй, і вы атрымаеце глыбокія веды тэорыі і практыцы стратэгіі, маркетынгу і даследаванняў. Ступень магістра ў галіне камунікацый / СМІ ўключае ў сябе праграмы, якія падлучаныя да розных абласцях навукі, уключаючы гуманітарныя навукі, сацыяльныя навукі і сродкаў масавай інфармацыі, усе аб'яднаны ў прыкладной навуцы. Пры гэтым ступень вы атрымаеце шырокае разуменне гісторыі сувязі і сродкаў масавай інфармацыі і як гэта ставіцца да вас як эксперт камунікацый. Ступень па сувязях з грамадскасцю (PR) дасьць вам разуменне таго, як для кіравання сувяззю паміж арганізацыяй і яе грамадскасцю, падтрымліваць імідж для некамерцыйных арганізацый і высокапастаўленыя людзі, напрыклад, палітыкаў і знакамітасцяў.


На гэтай старонцы некалькі праграм у галіне сувязі / СМІ / Сувязі з грамадскасцю (PR) пералічаныя. У бліжэй і не саромейцеся націснуць на праграму апісання, якія вас цікавяць больш за ўсё!

Больш падрабязна

майстар ў галіне маркетынгу, камунікацый і новых медыя

Bologna Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 12 месяца December 2017 Італія Балоння

Майстар ў галіне маркетынгу, камунікацый і новых медыя з'яўляецца поўны працоўны дзень праграма выкладаецца цалкам на англійскай мове, мэта якіх падрыхтаваць выпускнікоў з любой дысцыпліны для кіравання метады і прыёмы, як традыцыйных, так і лічбавых сродкаў масавай інфармацыі ў прамысловасці ў цяперашні час перажывае бесперапынную рэвалюцыю. Выпускнікі гэтага магістра маюць хуткасць размяшчэння 96% на працягу 6 месяцаў. [+]

Ступень магістра Камунікацыі . The майстар ў галіне маркетынгу, камунікацыі і новых сродкаў масавай інфармацыі з'яўляецца поўны працоўны дзень праграма выкладаецца цалкам на англійскай мове, якія накіраваны для падрыхтоўкі выпускнікоў з любой дысцыпліны для кіравання метады і прыёмы як традыцыйных, так і лічбавых сродкаў масавай інфармацыі ў прамысловасці ў цяперашні час перажывае бесперапынную рэвалюцыю. Выпускнікі гэтага магістра маюць хуткасць размяшчэння 96% на працягу 6 месяцаў. Дзякуючы пашырэнню мабільных прылад кожны дзень, усё больш і больш людзей ва ўсім свеце падлучыцца праз сацыяльныя медыя: Twitter мае 320 мільёнаў актыўных карыстальнікаў у месяц, Instagram 400 мільёнаў, 540 мільёнаў Google+, YouTube 1 млрд і за 1,6 млрд Facebook. Тое, што мы бачым, гэта больш, чым тэхналагічнай рэвалюцыі, гэта глыбінныя сацыяльна-культурнай трансфармацыі. Кампаніі ва ўсім свеце над пастаянна павялічваем колькасць яны ўкладаюць у свае анлайнавыя рэкламныя каналы, каб палепшыць свае адносіны з спажыўцамі і бізнес-супольнасці. Сумесна з нашымі партнёрамі IAB (Interactive Advertising Bureau), Yoox Net-A-Porter Group, The Boston Consulting Group, Google, GroupM, IBM і WPP, ступень гэтага магістра дае студэнтам кваліфікацыю і навыкі, каб пачаць кіраўнічую або кансультацыйную кар'еру ў галіне лічбавых камунікацый. Гэтая міжнародная праграма, са студэнтамі з усяго свету і факультэта ў складзе прафесараў, мэнэджэраў і прадпрымальнікаў, адбываецца ва ўнікальнай атмасферы вілы 16-га стагоддзя на пагорках, навакольных Балонню. Дзякуючы Праектныя работы, праекты кампаніі і майстар-лекцыі, студэнты атрымліваюць у кантакце з ключавымі паняццямі лічбавай эры: удзел, стварэння і сумеснага выкарыстання кантэнту. Пасля заканчэння курсаў, майстар завяршае стажыроўку. МАЙСТАР з'яўляецца інвестыцыяй. Ганаровым крэдытная з'яўляецца шлях фінансаваць. "PerTe Prestito Con Lode", доўгатэрміновы і нізкі працэнт... [-]

М. А. у галіне карпаратыўных камунікацый

EAE Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год April 2018 Іспанія Мадрыд

Поўная магістэрская праграма ў галіне карпаратыўных камунікацый ЭАЭ Business School прызначаны для навучання менеджэраў на новыя сродкі сувязі .... [+]

Майстры ў галіне карпаратыўных камунікацый

Сувязь дынамічны працэс: СМІ грамадства прывяло да блізкіх спосабам арганізацыі мець зносіны з усімі зацікаўленымі бакамі, як унутраных, так і вонкавых. Web 2. 0, у сваю чаргу, стала новых сацыяльных тэхналогій (віртуальныя супольнасці, блогі, подкасты і г.д.) па пытаннях адносін паміж спажыўцамі і прадпрыемствамі.

Поўная магістэрская праграма ў галіне карпаратыўных камунікацый ЭАЭ Business School прызначаны для падрыхтоўкі менеджэраў у новы менеджмент СМІ сродкі сувязі, таму ўжываць іх у дасягненні сваіх мэтаў. ... [-]


Майстар ў глабальнай палітыцы і сувязі

University of Helsinki
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў August 2018 Фінляндыя Хельсінкі

Глабальная палітыка і камунікацыі з'яўляецца міждысцыплінарнай і інавацыйнай магістарскай ступені праграма, якая вырашае асноўныя праблемы глабалізацыі з пункту гледжання сродкаў масавай інфармацыі і камунікатыўных даследаванняў, навукова-даследчай арганізацыі і глабальнай палітычнай эканоміі. Праграма робіць акцэнт на развіцці вашага крытычнага мыслення, неабходнага майстэрства ў многіх кар'еры. [+]

Ступень магістра Камунікацыі . Глабальная палітыка і сувязь з'яўляецца ступень праграмы міждысцыплінарнага і інавацыйнай магістра у якім разглядаюцца ключавыя праблемы глабалізацыі з пункту гледжання сродкаў масавай інфармацыі і камунікацыі, у арганізацыі даследаванняў і глабальнай палітычнай эканоміі. Праграма робіць акцэнт на развіцці вашага крытычнага мыслення, неабходнага майстэрства ў многіх кар'еры. Канкрэтныя мэты праграмы ўключаюць у сябе: Прадастаўленне Вам перадавыя веды глабальнай палітычнай эканоміі, адносіны паміж СМІ і разьвіцьця дэмакратыі, а таксама сувязяў паміж кіруючымі органамі, арганізацыямі і камунікацыі Пашырэнне правоў і магчымасцяў вам ацаніць, наколькі палітыка і сродкі масавай інфармацыі звязаныя з сіламі глабалізацыі Ўладкаванне вас з канцэптуальным разуменнем і тэарэтычных і метадалагічных навыкаў, неабходных для правядзення арыгінальных і адпаведных даследаванняў па ключавых праблемах грамадства Падрыхтоўка Вас прыняць удзел у публічных дыскусіях і развіваць крытычнае мысленне і навыкі аргументацыі, якія аднолькава важныя для навуковай супольнасці, грамадскіх арганізацый і прыватнага сектара Універсітэт Хельсінкі прадставіць штогадовую плату за навучанне ў праграмы на замежнай мове Настаўнікі, пачынаючы з 1 жніўня 2017 года або пазней. Ўзнос складае 13 000 еўра. Грамадзяне краін, якія не з'яўляюцца членамі ЕС / Еўрапейскай эканамічнай зоны, якія не маюць пастаяннага статусу знаходжання ў гэтым раёне, нясуць адказнасць па гэтых збораў. Вы можаце праверыць FAQ на сайце Studyinfo ці не вы павінны плаціць за навучанне. Інфармацыя аб мовах навучання Працоўная мова палітыкі і камунікацыйнай праграмы Global з'яўляецца англійская. Ступень можа ўключаць у сябе да 30 крэдытаў (ECTS) даследаванняў на іншых мовах, такіх як фінскі або шведскі, або курсы выкананых у ходзе міжнароднага абмену або абмену ў іншым універсітэце ў Фінляндыі. Дадатак... [-]

майстар ў галіне маркетынгу і камунікацый

Rome Business School
Ва ўніверсітэце або анлайн Дзённае навучанне Вочна-завочна 1 год March 2018 Італія Рым + 1 more

Далучайцеся да найбольш міжнароднай бізнэс-школы ў Еўропе! Навучанне перадавога вопыту, стажыроўкі, студэнты з 140 краін свету, кар'ера паслуг, міжнародных сетак і многія іншыя выгады для вашага прафесійнага і асобаснага развіцця. Навучанне формулы для кожнага попыту. [+]

Толькі актуальныя стыпендыі, заяўку зараз!

Майстар ў галіне маркетынгу і камунікацыях ў Рыме Business School з'яўляецца ідэальным выбарам для прафесіяналаў шукае ступень праграму сусветнага класа па гэтых прадметах, каб пачаць або кансалідаваць паспяховую кар'еру ў міжнароднай асяроддзі. Якасць выкладання, аплачаныя міжнародныя стажыроўкі, 2 навучальных паездак у Парыжы і Барселоне і кар'еры і сеткавыя паслугі, прапанаваныя усё гэта робіць гэтую праграму ідэальна падыходзіць для тых , хто імкнецца атрымаць поспех на рынку працы і ў сусветным бізнесе. Дата пачатку: кожны год, у сакавіку і кастрычніку.... [-]


майстар перадавых даследаванняў у галіне міжкультурнай камунікацыі (Мік)

USI Università della Svizzera italiana
Ва ўніверсітэце Вочна-завочна 14 - 18 месяца September 2018 Швейцарыя Луга

Няпоўны праграмы для аспірантаў для спецыялістаў, якія займаюцца ў кіраванні аператыўных або стратэгічных сітуацый у мультыкультурным кантэксце і ў кіраванні мультыкультурных людскіх рэсурсаў. Заснаваная ў 2004 годзе, MIC з'яўляецца адзінай акадэмічнай праграмай у міжкультурнай камунікацыі ў сваім родзе ў Еўропе, што дазваляе ажыццяўляць сваю прафесійную дзейнасць падчас вучобы. [+]

Папоўніце свой прафесійны профіль у дзяржаўным ці прыватным сектары з міжкультурнай кампетэнцыяй на высокім узроўні!

 

Новае выданне , пачынаючы 2 кастрычніка 2017

Майстар перспектыўных даследаванняў у галіне міжкультурнай камунікацыі (MIC) уяўляе сабой праграму паслявузаўскай няпоўны працоўны дзень для спецыялістаў, якія займаюцца ў кіраванні аператыўных або стратэгічных сітуацый у мультыкультурным кантэксце і ў кіраванні мультыкультурных людскіх рэсурсаў.... [-]


Ступень магістра ў галіне камунікацыі і палітычнага маркетынгу

CESCOMPOL - Centro de Estudios Superiores de Comunicación y Marketing Político
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год September 2018 Іспанія Мадрыд

Гэтая праграма накіравана як на нядаўніх выпускнікоў або выпускнікоў у галіне паліталогіі, маркетынгу, журналістыкі, права і міжнародных адносін; і спецыялісты з вышэйшай адукацыяй і вопытам працы ў свеце палітыкі, якія хочуць палепшыць свае асабістыя навыкі. [+]

МЭТЫ: Студэнты, якія паспяхова скончылі гэтую праграму: Яны паляпшаюць свой прафесійны профіль у галіне палітыкі. Яны будуць набываць стратэгіі і метады камунікацыі, каб прымяніць іх да палітычных кандыдатам. Праца ў якасці кансультантаў выбарчых кампаній або урадавай сувязі Стаць спецыялістамі ў прасоўванні выбарчага маркетынгу кансультацыі як праца ў службе палітычнага класа. НАКIРАВАНЫХ НА: Гэтая праграма накіравана як на нядаўніх выпускнікоў або выпускнікоў у галіне паліталогіі, маркетынгу, журналістыкі, права і міжнародных адносін; і спецыялісты з вышэйшай адукацыяй і вопытам працы ў свеце палітыкі, якія хочуць палепшыць свае асабістыя навыкі. METODOLODÍA CESCOMPOL з'яўляецца сумесным цэнтрам універсітэта Алкаеў дэ Энарес (UAH), адзін з найстарэйшых у Еўропе. Акадэмічныя змест гэтага майстра структураваная для больш агульных пытанняў (такіх, як палітычнай камунікацыі) для канкрэтных модуляў (напрыклад, у дачыненні да ўрада, палітычнай партыі і кандыдата). Методыка заснавана на тэарэтычныя і практычныя часткі, каб аб'яднаць усе атрыманыя веды і ўсе ўтрыманне адаптаваная як у Іспаніі і Лацінскай Амерыцы. Факультэт складаецца з актыўных прафесіяналаў і экспертаў у адпаведных модулях, з вопытам работы ў галіне дзяржаўнай палітыкі, планаў урада, камунікацыйных стратэгій і кампаній. АЦЭНКА Атрыманне канчатковага назвы падлягае пераадоленне ўсіх магістарскія модуляў і развіцця магістарскай дысертацыі. КВАЛІФІКАЦЫЯ АТРЫМАЦЬ MBA Універсітэта Алькала-дэ-Энарес і майстар па CESCOMPOL позвай Палітыка, грамадзянства і палітычныя паводзіны Палітычныя сцэнары і выбарчыя сістэмы Асноўныя прынцыпы камунікацыйнай палітыкі Палітычныя камунікацыі Упраўленне: інстытуцыйныя адносіны і сувязі з грамадскасцю Сувязь у аўтаномным рэжыме і онлайн сеткі: Сацыяльнае кіраванне СМІ Палітычны маркетынг і менеджмент малюнка Асабістае кіраўніцтва і гаворкі Палітычны кансалтынг: Праектаванне і кіраванне выбарчых кампаній магістарская дысертацыя МІЖНАРОДНЫ STAYS Гэты майстар... [-]

Праграма магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і кіравання сувяззю

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 18 месяца September 2018 Швейцарыя St.Gallen

Праграма магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і кіраванне сувязі (MSC) складаецца з унікальнай камбінацыі асноўных кіраўніцкіх дысцыплін і рынкаў і бізнес-мадэляў, адпаведных галін прамысловасці. З гэтай канцэпцыяй MSC пераўзыходзіць класічныя паняцці маркетынгу. [+]

Ступень магістра Камунікацыі .

 

Мэты:

Значэнне кліента - мэта ўстойлівага карпаратыўнага кіравання

У глабалізаваным свеце, ўстойлівае карпаратыўнае значэнне можа быць створана толькі на аснове пераканаўчых прадуктаў і паслуг для кліентаў, якія знаходзяцца ў цэнтры ўвагі. Маркетынг ўздоўж гэтых ліній канцэнтруецца на дасягненні максімальна магчымага ўвагі кліентаў з прадуктамі і паслугамі. Гэтая інтэгратыўнасці кропка гледжання, якая выходзіць за рамкі класічнага маркетынгу, з'яўляецца тое , што ў праграме магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і кіраванне сувязі (MSC) абавязуецца: праграма спалучае ў сабе ўсе дысцыпліны , якая прадугледжвае арыентоўку ад кліентаў і аб'ядноўвае іх з рынкаў і бізнес - мадэляў актуальныя прамысловасці. ... [-]


майстар камунікацыі ў мэтах развіцця

Malmö University
Анлайн і ва ўніверсітэце (змяшанае) Вочна-завочна 2 гадоў September 2018 Швецыя Мальме

У гэтай праграме, дзе форма навучання імкнецца быць спрыяльнымі для ўтрымання курсу, прагрэсія ляжыць у дынамічным працэсе групавога, а таксама ў самім курсавым. Міждысцыплінарны характар ​​прадмета азначае, што тое ж самае ўтрыманне павінна забяспечваць паглыбленыя веды для студэнтаў з розным узроўнем падрыхтоўкі. [+]

Сувязь для развіцця з'яўляецца міждысцыплінарнай вобласцю даследаванняў і практыкі, спалучаючы даследаванні па культуры, камунікацыі і развіцці і іх інтэграцыі з практычнай працай на месцах. Ён даследуе выкарыстанне сувязі - як у якасці інструмента, і як спосаб артыкуляцыі працэсаў сацыяльных зменаў - у кантэкстах глабалізацыі.

У гэтай праграме, дзе форма навучання імкнецца быць спрыяльнымі для ўтрымання курсу, прагрэсія ляжыць у дынамічным працэсе групавога, а таксама ў самім курсавым. Міждысцыплінарны характар ​​прадмета азначае, што тое ж самае ўтрыманне павінна забяспечваць паглыбленыя веды для студэнтаў з розным узроўнем падрыхтоўкі. Адным з асноўных пунктаў гэтага педагагічнага падыходу складаецца ў тым, каб аб'яднаць розныя досведы. Разнастайнасць групы павінна дазволіць студэнтам паглыбіць свае веды аб сваёй уласнай мажоры, а таксама атрымаць дастатковы агляд на аснове акадэмічных традыцый і практычнага вопыце іншых студэнтаў. Гэта дазволіць ім мець магчымасць працаваць як міждысцыплінарныя і Транскультурным ў будучай прафесіі.... [-]


Магістр міжнароднага кіравання сувязі (MICm) - поўны працоўны дзень

The Hague University of Applied Sciences
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 12 месяца August 2018 Нідэрланды Гаага

MICm прыцягвае студэнтаў з усяго свету, якія валодаюць шырокім спектрам прафесійных інтарэсаў і вопыту. Многія з нашых студэнтаў ужо працуюць у [+]

Ступень магістра Камунікацыі . Праграма MICM прыцягвае студэнтаў з усяго свету, якія валодаюць шырокім спектрам прафесійных інтарэсаў і вопыту. Многія з нашых студэнтаў ужо працуюць у такіх галінах, як карпаратыўнае камунікацыі і сувязяў з грамадскасцю, у той час як іншыя прыходзяць да нас з сумежных абласцей, уключаючы маркетынг, брэнд-менеджмент, журналістыка, тэлебачанне, радыё і сацыяльных медыя. У той жа час мы таксама вітаем спецыялістаў з розных абласцей, якія імкнуцца змяніць кар'еру. Мы шукаем прафесійных мужчын і жанчын, якія маюць тое, што трэба, каб паспяхова завяршыць праграму MICM і якія будуць спрыяць багацця вопыту ў класе. НАША ФІЛАСОФІЯ Мы лічым, што прафесіяналы сувязі заўтрашняга дня павінны быць лепш абсталяваныя для барацьбы з шырокім спектрам пытанняў і праблем, чым калі-небудзь раней. Акрамя таго, функцыя сувязі ўсё часцей разглядаецца ў якасці аднаго з стратэгічна важных для большасці буйных арганізацый. Наша місія складаецца ў тым, каб прынесці практычную накіраванасць да актуальнай і перадавой тэорыі падрыхтоўкі нашых выпускнікоў да лідэрства перадавога вопыту ў галіне камунікацый па свайму выбару. Наш клас Вопыт MICm Навучальны план пераглядаецца кожны год, так што курсы адлюстроўваюць тэндэнцыі на рынку, у якім будуць працаваць нашы студэнты і выпускнікі. Курсы прапаноўваюцца ў розных галінах, такіх як карпаратыўнай рэпутацыі, сувязях са СМІ, сацыяльных медыя, ўнутраных камунікацый і брэнд-менеджменту. У канцы праграмы кожны студэнт выступае ў якасці кансультанта для арганізацыі кліента, запоўніўшы дысертацыю, якая ўяўляе рашэнне рэальных праблем. Ніякае абмеркаванне вопыту MICm класе не будзе поўным без згадкі пра інтэрнацыяналізме студэнтаў-удзельнікаў. Цяперашнія студэнты прадстаўляюць усе кантыненты зямнога шара і такім чынам, выклікаць разнастайнасці падыходаў да... [-]

Майстар ў галіне карпаратыўных камунікацый: сувязі з грамадскасцю, пратакол і падзеі ў Барселоне

ESERP Business School
Ва ўніверсітэце Вочна-завочна 1 год October 2017 Іспанія Барселона

Сфармаваныя вам мець справу са сродкамі масавай інфармацыі і даведацца, як спраектаваць добры карпаратыўны імідж і як знешнія агенты аказваюць уплыў на ўсе рашэнні. [+]

вывучыць Майстар ў галіне карпаратыўных камунікацый: Сувязі з грамадскасцю, пратакол і падзеі ў Барселоне дазволіць развіваць вашы зносіны працаваць у бізнес-навыкаў. Калі вы актыўны чалавек, з навыкамі людзей і зацікаўлены ў зносінах, звярніце ўвагу! Вы можаце сядзець на вобласці сувязі любой кампаніі, таму што вы навучаны мець справу з сродкі масавай інфармацыі і вы авалодаеце сувязі з грамадскасцю ў цэлым, што дазваляе нават пераадолець унутраны і знешні крызіс. Вы таксама даведаецеся розныя пратаколы, такія як афіцыйныя, дзелавыя і сацыяльныя, і арганізаваць шэраг мерапрыемстваў, каб дапамагчы іншым ад імя вашай кампаніі. Не толькі гэта, але і набыць неабходныя меры для падрыхтоўкі бюджэтаў, якія дазваляюць паспяхова выконваць гэтыя падзеі прадстаўлення. Нават, вы майстар невербальнае, важна ў сетцы, калі сувязь з і інтэрпрэтаваць паведамленні. Вы ведаеце, калі вы хочаце працаваць у любой вобласці карпаратыўных камунікацый і сувязяў з грамадскасцю, даследаванне Майстар ў галіне карпаратыўных камунікацый: Сувязі з грамадскасцю, пратакол і падзеі ў Барселоне Гэта самы лепшы варыянт, каб перайсці да лепшага навучанай рабочай сіле магчыма. Мае прызнанне UVic-UCC, вы дае завяршыць сваю ўласную ступень бакалаўра, і пад эгідай Abertis фонду. Што вы чакаеце паведаміць пра гэта? МЭТЫ Высокія арганізатарскія здольнасці, лідэрства і кіраванне. Магчымасць адаптацыі да зменаў і тэхналагічныя інавацыі. Магчымасць забеспячэння стратэгічнага і аператыўнага вышэйшага кіраўніцтва ў планах кампаніі. Крытычны аналіз і здольнасць да абстракцыі. Хуткасць у справе выяўлення, аналізу праблем і іх вырашэння. Адкрыйце для сацыяльна-эканамічнага і культурнага акружэння менталітэту. Як старэйшы, як асабістага, так і прафесійнага развіцця сваёй паўсядзённай дзейнасці, у канчатковым рахунку, ператвараючы навучанне выдаткаў прадукцыйнасці для прадпрыемстваў і... [-]

Майстар сувязі (прафесійны)

Bond University
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 92 тыдняў January 2018 Аўстралія Robina

Майстар сувязі (Professional) дазваляе студэнтам для далейшага іх кар'еры ў сувязі з абсталяваннем іх адпаведнага спалучэння тэорыі і практыкі падыходзіць для прамысловасці, кульмінацыяй прафесійнага сегмента, які змяшчае справаздачу прафесійнага партфоліо, поле праекта і поле праекта. [+]

Ступень магістра Камунікацыі . Прафесійная праграма мае тую ж структуру, што і Майстар праграмы сувязі з дадатковым 20-тыднёвага кампанента прафесійнага партфоліо. Прафесійны партфель з'яўляецца пункт 45 суб'екту крэдытнай даступныя (Professional) студэнтаў магістра на факультэце грамадства і дызайну. Гэтая тэма моцна арыентаваная і на вопыце заахвочвае студэнтаў развіваць свае прафесійныя навыкі ў рэальных умовах. Аб'ект будзе гарантаваць, што студэнты спалучаюць навыкі самааналізу і святлоадбівальныя навучання з прафесійнымі методыкамі, з тым каб пашырыць аналітычныя і стратэгічныя здольнасці мыслення. Гэта забяспечыць практычны вопыт для студэнтаў, каб развіваць свае навыкі ў прафесіі, якая мае дачыненне да спецыялізацыі свайго гаспадара. Усе студэнты будуць запоўніць рамачны дакумент на 2000 слоў, а таксама правесці стажыроўку ў Аўстраліі на працягу 210 гадзін (якая ўключае ў сябе справаздачу працадаўцы) і адлюстроўвае часопіс (да 5000 слоў) АБО завяршылі сумесны даследчы праект агульным аб'ёмам да 15000 слоў. Усе студэнты будуць прадставіць канчатковы прафесійны збор партфоліо дакументаў, вылучаючы іх практычныя і тэарэтычныя веды ў сваёй прафесіі выбару. Прадметам прафесійнага партфоліо не можа быць распачатая да таго часу, пакуль студэнт паспяхова завяршыў усе 12 суб'ектаў кампанента магістарскай ступені. [-]

магістратура медыя і камунікацыйны менеджмент

Macromedia University of Applied Sciences
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне Вочна-завочна 3 - 4 семестры March 2018 Германія Мюнхен Кёльн Гамбург Штутгарт Берлін Рэгіён + 5 more

Студэнты атрымліваюць неабходныя веды і навыкі, якія дазволяць ім эфектыўна і прафесійна працаваць з медыйнымі прадуктамі і ў медыя-кампаніях. [+]

Праграма магістратуры «Медыя менеджмент і камунікацыйны менеджмент»

Універсітэт прыкладных навук у ВОБЛАСЦІ СМІ І КАМУНІКАЦЫЙ MACROMEDIA (MHMK)

 

«Медыя менеджмент і камунікацыйны менеджмент - у назве ужо ўсё сказана. Студэнты атрымліваюць неабходныя веды і навыкі, якія дазволяць ім эфектыўна і прафесійна працаваць з медыйнымі прадуктамі і ў медыя-кампаніях. Патрэбы пастаянна развіваецца медыя індустрыі дыктуюць вучэбную праграму - веданне міждысцыплінарных медыя падыходаў, прадпрымальніцкія здольнасці, адказнасць ».... [-]


майстар ў галіне сувязі і міжнародных сувязяў з грамадскасцю

National University of Science and Technology MISiS
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў September 2018 Расія Масква

У праграме камунікацыі і міжнародныя сувязі з грамадскасцю, прафесара вучаць інтэрактыўныя заняткі, кіраўнікі камунікацыйных агенцтваў падзяліцца вопытам з першых рук, і студэнты выгаду ад мультыкультурных абмеркавання і цяжкай працы праекта. Гэта праграма ступені два гады поўны працоўны дзень магістра гэта. [+]

У праграме камунікацыі і міжнародныя сувязі з грамадскасцю, прафесара вучаць інтэрактыўныя заняткі, кіраўнікі камунікацыйных агенцтваў падзяліцца вопытам з першых рук, і студэнты выгаду ад мультыкультурных абмеркавання і цяжкай працы праекта. Праграма Гэта ступень двухгадовай Дзённае магістра факусуюць на прасоўванні навуковых інавацый, прадуктаў ці тэхналогій праз   ўзаемадзеянне з прадпрыемствамі, урадам і міжнароднымі арганізацыямі. Курсы будуць дастаўлены на англійскай мове навукоўцаў і практыкаў з выкарыстаннем інавацыйных адукацыйных тэхналогій.... [-]


Магістр сацыяльных камунікацый

L’Université Catholique Du Congo
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў February 2018 Конга ДРК (Заір) Kinshasa

Студэнт факультэта павінны развіваць навуковую сумленнасць, каб увайсці ва ўнутраны свет іншага, аналітычны склад розуму, здольны атрымаць сутнасць паведамлення, агульнай культуры, ўзгадаваных добрым веданнем навакольнага асяроддзя, цікавасць настойвалі на мовах і мовах і вялікі прыстасоўвальнасці. [+]

Факультэт сацыяльных камунікацый накіравана на развіццё як прафесіяналаў сувязі, навукова кампетэнтных і адукаваных людзей, якія жадаюць ўдзельнічаць і інтэграваць пасланне Евангелля ў новай культуры, створанай з дапамогай сучасныя сродкі сувязі (...) з новымі мовамі, новымі метадамі і новыя мадэлі паводзін (гл Джон Пол II, Redemptoris MISSIO, 37), каб вызначыць, якія перавагі і якія небяспекі могуць прадстаўляць гэтую культуру асобы і афрыканскія каштоўнасці. Для дасягнення сваіх мэтаў, факультэт прапануе студэнт, якія наведваюць заняткі, занятак у класе, практычнае і чалавек, праз яго багатыя вучэнні, лабараторыі і прафесійныя студыі, шматлікія семінары, семінары і канферэнцыі; навучанне, якое накіравана на дасягненне сваіх выпускнікоў наступныя задачы: а) для атрымання інфармацыі сабраць карысную дакументацыю па тэме, і зрабіць адпаведны і аб'ектыўны аналіз бягучых праблем. б) у анімацыі: - падрыхтаваць і эфектыўна правесці нараду - актыўна ўдзельнічаць у жыцці групы з'яўляецца садзейнічанне ўдзелу іншых - заахвочваць стварэнне адносін. в) у сродках масавай інфармацыі: - распрацоўка эфектыўных паведамленняў для розных мэтавых груп - эфектыўна выступаць публічна - выступаць у якасці прэс-сакратара і правядзе прэс-арганізацыю, - арганізаваць і запусціць радыё або ТБ-шоў. d) у грамадскай думцы: - ацаніць якасць абследавання - сачыць за апытанне е) для міністэрства сувязі і евангелізацыі: - правільна выставіць агульныя рысы хрысціянскага вучэння - прынесці хрысціянскую пункт гледжання на бягучых падзеях, - выказвае этычнае і хрысціянскае сімвалічнае значэнне ў перадачы рэлігійных ведаў. Студэнт факультэта павінны развіваць навуковую сумленнасць, каб увайсці ва ўнутраны свет іншага, аналітычны склад розуму, здольны атрымаць сутнасць паведамлення, агульнай культуры, ўзгадаваных добрым веданнем навакольнага асяроддзя, цікавасць настойвалі на мовах і мовах і вялікі... [-]

Майстры ў галіне лічбавага пераўтварэнні стратэгічнага кірунку

Seeway - Barcelona
Ва ўніверсітэце Вочна-завочна 9 месяца October 2017 Іспанія Барселона

Майстар ў галіне стратэгічнага лічбавае пераўтварэнне накіравана на фрылансераў і / або дырэктараў дэпартаментаў ў лічбавай вобласці, прапаноўваючы стратэгічнае бачанне лічбавай асяроддзя з пункту гледжання кіраўніцтва каманды. [+]

Ступень магістра Камунікацыі . The Майстар ў галіне стратэгічнага лічбавае пераўтварэнне Яна арыентавана на незалежных прафесіяналаў і / або дырэктараў дэпартаментаў ў лічбавай вобласці, прапаноўваючы стратэгічнае бачанне лічбавай асяроддзя з пункту гледжання кіраўніцтва каманды. На працягу Майстры вы даведаецеся, як распрацоўваць і кіраваць рознымі стратэгіі лічбавае пераўтварэнне і каардынаваць ўсіх спецыялістаў, якія ўдзельнічаюць у выкананні вашага плана лічбавага пераўтварэнні. Размешчаны ў самым цэнтры Барселоны, Seeway характарызуецца піянерамі навучанне ў класе ў галіне лічбавага маркетынгу. Усе акадэмічныя праграмы, прапанаваныя ў школе маюць у агульным, што прафесарска-выкладчыцкі склад з'яўляецца спецыялістам у адпаведных галінах ведаў, і ў цяперашні час служыць у важных галіновых прафесійных агенцтваў або прадпрыемстваў у горадзе. рэзюмэ Кваліфікацыя: Ступень магістра Seeway Крэдыты: 40 ECTS Гадзіны працы: панядзелак і сераду з 18:30 да 21: 30ч Рэжым: Барселона Семестр: з кастрычніка па чэрвень. назірання: Навучанне ў класах. Невялікія групы. МЭТЫ У канцы праграмы вы зможаце ствараць і кіраваць лічбавай стратэгіі пераўтварэнні для любога бізнэсу. Вызначэнне мэтаў і ключавых паказчыкаў эфектыўнасці і аналізаваць вынікі і развіваць здольнасць да прыняцця рашэнняў. Акрамя бягучых стратэгій трансфармацыі вы будзеце мець магчымасць развіваць здольнасць да пастаянным інавацыях, што дазволіць вам заўсёды быць апошнім у лічбавым пераўтварэнні. Адрасавана Прадпрымальнікі, якія хочуць запусціць іх інавацыйныя ідэі і менеджэры або кіраўнікі дэпартаментаў, каб прывесці лічбавых маркетынгавых стратэгій для вашага бізнесу лічбавай трансфармацыі бізнесу. Праграма Майстар ў галіне стратэгічнага лічбавае пераўтварэнне мае наступную структуру: Ўкараненне і развіццё лічбавага пераўтварэнні Кіраванне камандай і лідэрства Стварэнне і кіраванне аддзелам Кіраўніцтва эмацыйны інтэлект ўнутраны маркетынг Кіраванне і кантроль выканання бюджэту Новаўвядзенне канцэпцыя інавацый важнасць... [-]