Пошук магістра Камунікацыі

Знайсці ступень магістра Камунікацыі тут!

Камунікацыі

Вы шукаеце кар'еру, які падключаны да пабудовы сетак і маюць шмат кантактаў? Можа быць, вы марыце аб працы са СМІ? Тады ступень магістра ў такіх галінах, як камунікацыі, СМІ і / або сувязяў з грамадскасцю можа быць ідэальным ступені для вас.

Кар'ера ў сувязі дазваляе вывучыць дынаміку паміж заказчыкам і карпарацыяй, і вы атрымаеце глыбокія веды тэорыі і практыцы стратэгіі, маркетынгу і даследаванняў. Ступень магістра ў галіне камунікацый / СМІ ўключае ў сябе праграмы, якія падлучаныя да розных абласцях навукі, уключаючы гуманітарныя навукі, сацыяльныя навукі і сродкаў масавай інфармацыі, усе аб'яднаны ў прыкладной навуцы. Пры гэтым ступень вы атрымаеце шырокае разуменне гісторыі сувязі і сродкаў масавай інфармацыі і як гэта ставіцца да вас як эксперт камунікацый. Ступень па сувязях з грамадскасцю (PR) дасьць вам разуменне таго, як для кіравання сувяззю паміж арганізацыяй і яе грамадскасцю, падтрымліваць імідж для некамерцыйных арганізацый і высокапастаўленыя людзі, напрыклад, палітыкаў і знакамітасцяў.


На гэтай старонцы некалькі праграм у галіне сувязі / СМІ / Сувязі з грамадскасцю (PR) пералічаныя. У бліжэй і не саромейцеся націснуць на праграму апісання, якія вас цікавяць больш за ўсё!

Больш падрабязна

Майстар ў лічбавым маркетынгу

ESEI International Business School Barcelona
Анлайн і ва ўніверсітэце (змяшанае) Дзённае навучанне 1 год October 2018 Іспанія Barcelona

Майстар ESEI у праграме Digital Marketing прадаставіць Вам практычныя навыкі і веды, неабходныя для стартапов і карпарацый ва ўсім свеце. Ідэальна падыходзіць для арыентаваных на вынікі, творчых прафесіяналаў, гэтая кваліфікацыя падрыхтуе вас да поспеху ў высока канкурэнтнай сферы інтэрнэт-маркетынгу. [+]

Стаць экспертам ва ўсіх аспектах лічбавай маркетынгавай стратэгіі і фармаваць будучыню бізнесу

Майстар ESEI у праграме Digital Marketing прадаставіць Вам практычныя навыкі і веды , неабходныя для стартапов і карпарацый ва ўсім свеце. Ідэальна падыходзіць для арыентаваных на вынікі, творчых прафесіяналаў, гэтая кваліфікацыя падрыхтуе вас да поспеху ў высока канкурэнтнай сферы інтэрнэт - маркетынгу.... [-]


Праграма магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і камунікацыйнага менеджменту

University of St.Gallen (HSG), School of Management, Economics, Law, Social Sciences and International Affairs
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 18 месяца September 2019 Швейцарыя St. Gallen

Праграма магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і кіраванне сувязі (MSC) складаецца з унікальнай камбінацыі асноўных кіраўніцкіх дысцыплін і рынкаў і бізнес-мадэляў, адпаведных галін прамысловасці. З гэтай канцэпцыяй MSC пераўзыходзіць класічныя паняцці маркетынгу. Дзякуючы спалучэнню дбайных тэарэтычных ведаў і праектаў з партнёрамі з практыкі і навуковых даследаванняў, студэнты навучаюцца комплекснага разумення і карпаратыўнага кіравання з пункту гледжання кліента, і стварэння кошту кліента. [+]

мэты:Значэнне кліента - мэта ўстойлівага карпаратыўнага кіраванняУ глабалізаваным свеце, ўстойлівае карпаратыўнае значэнне можа быць створана толькі на аснове пераканаўчых прадуктаў і паслуг для кліентаў, якія знаходзяцца ў цэнтры ўвагі. Маркетынг ўздоўж гэтых ліній канцэнтруецца на дасягненні максімальна магчымага ўвагі кліентаў з прадуктамі і паслугамі. Гэтая інтэгратыўнасці кропка гледжання, якая выходзіць за рамкі класічнага маркетынгу, з'яўляецца тое, што праграма магістра ў галіне маркетынгу, паслуг і кіраванне сувязі (MSC) абавязваецца: праграма спалучае ў сабе ўсе дысцыпліны, якая прадугледжвае арыентоўку ад кліентаў і аб'ядноўвае іх з рынкаў і бізнес-мадэляў актуальныя прамысловасці.навучальны планМаркетынг, кіраванне і абслугоўванне камунікацый і іх абласцей прымянення:MSC выкладаецца на нямецкай і на англійскай мове. З аднаго боку, яна заснаваная на функцыях маркетынгу, маркетынгавых даследаванняў, кіравання паслугамі і сувязі, а з другога боку, гэта дае студэнтам разуменне ў вялікай колькасці ўдакладнены абласцей прымянення, такіх як інтэрактыўнага маркетынгу , Аўтамабільны маркетынг або Luxury Brand Management. Выбар гэтых абласцей прымянення пастаянна абнаўляюцца і прызначаны для прадастаўлення студэнтаў абгрунтаванага доступу да пэўных рынках. Іншым важным элементам з'яўляецца партнёрства і праектныя працы з кампаніямі. У прыкладным навукова-даследчым праекце, напрыклад, студэнты справу з рэальнай праблемай з тымі ж партнёрамі практыкі на працягу трох семестраў. Акрамя таго, асноўныя даследаванні складаюцца з незалежных факультатываў і магістарскай дысертацыі і дапоўнены кантэкстуальным даследаванняў (у прыватнасці, у галіне сацыялогіі, псіхалогіі, камунікацыі і мовах).партнёрыMSC заахвочвае абмен паміж студэнтамі, інстытутамі і практыкай. У прыкладных праектах, студэнты працуюць у невялікіх групах на рэальных задачах, пастаўленай кампаніяй або інстытутам. Партнёр праекта застаецца нязменным на працягу ўсяго тры перспектывы праекта. Гэты ранні і трывалы кантакт з... [-]

Маркетынг Digital Transformation

Il Sole 24 ORE Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 10 месяца October 2018 Італія Milan

Наш міжнародны майстар ў галіне маркетынгу, Digital Transformation [+]

Наш міжнародны майстар ў галіне маркетынгу, Digital Transformation

Гэта дае студэнтам магчымасць вучыцца ў прызнаных і вопытных менеджэраў і спецыялістаў, а таксама для стажора ў буйных кампаній і развіваць незгладжальнае сетку ў вобласці.

Папярэднія італьянскія выдання гэтага Майстры пастаўляецца нашай бізнес-школа гарантуюць кансалідаваны вопыт і адносіны з сусветнымі брэндамі.... [-]


Майстар ў лічбавай бізнэс

EU Business School
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год October 2018 Іспанія Barcelona

Гэтая праграма даследуе тэарэтычныя і практычныя асновы, ўкаранення і бізнес-мадэлі, якія складаюць лічбавай бізнес і дае ўсе асноўныя навыкі, неабходныя ў карпаратыўным свеце. [+]

ня лічбавае пераўтварэнне ўжо не будучая парадыгма, але ключавая рэальнасць. Дзелавой свет становіцца аблічбаваны з дзіўнай хуткасцю і кампанія актыўна шукае лічбавыя празорлівец, кваліфікаваныя выкарыстоўваць свае веды і разуменне ў любую карпарацыю, якая імкнецца заставацца канкурэнтаздольнымі.

Гэтая праграма даследуе тэарэтычныя і практычныя асновы, ўкаранення і бізнес-мадэлі, якія складаюць лічбавай бізнес і дае ўсе асноўныя навыкі, неабходныя ў карпаратыўным свеце.... [-]


Майстар ў галіне маркетынгу і камунікацый

Rome Business School
Анлайн Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне Вочна-завочна 1 год Open Enrollment Італія Rome + 2 more

Далучайцеся да найбольш міжнароднай бізнэс-школы ў Еўропе! Навучанне перадавога вопыту, гарантаваныя стажыроўкі ў ЗША, Дубаі або Еўропе, студэнты з 140 краін свету, кар'ера паслуг, міжнародныя сеткі і многія іншых выгады ад вашага прафесійнага і асобаснага развіцця. Навучанне формулы для кожнага патрабаванні. [+]

Дата пачатку: кожны год у сакавіку і кастрычніку.

Майстар ў галіне маркетынгу і камунікацыях у Rome Business School з'яўляецца ідэальным выбарам для прафесіяналаў шукае ступень праграму сусветнага класа па гэтых прадметах, каб пачаць або кансалідаваць паспяховую кар'еру ў міжнароднай асяроддзі. Якасць навучання, гарантаваныя стажыроўкі ў ЗША, Дубаі ці Еўропы і кар'еры і сеткавых паслуг на прапанову усё гэта робіць гэтую праграму ідэальна падыходзіць для тых , хто імкнецца атрымаць поспех на рынку працы і ў сусветным бізнесе.... [-]


Майстар ў лічбавай трансфармацыі лідэрства

BARCELONA TECHNOLOGY SCHOOL
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 9 месяца October 2018 Іспанія Barcelona

Лічбавая рэвалюцыя патрабуе лідэраў, здольных зразумець падрыўных тэхналогій і іх перавагі і наступствы, а таксама лідэраў, здольных кіраваць лічбавым пераўтварэннем. [+]

Лічбавая рэвалюцыя патрабуе лідэраў, здольных зразумець падрыўных тэхналогій і іх перавагі і наступствы, а таксама лідэраў, здольных кіраваць лічбавым пераўтварэннем.

ШТО я навучуся?

Майстар ў лічбавай трансфармацыі лідэрстве дае вам глыбокае разуменне новых тэхналогій і дае прылады для кіравання паспяховых лічбавай бізнес-стратэгій.

Вы зможаце развіваць лічбавыя навыкі, такія як лічбавая стратэгія, прарыўныя тэхналогіі, лідэрства і кіраванне зменамі, сучасныя фінансы, бізнес дадзеных, кібербяспека, інавацыі... [-]


Майстар у галіне кіравання брэнда і камунікацый (у партнёрстве з CBA Design - Карміл е Ubertis)

IED – Istituto Europeo di Design Milan
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 1 год November 2018 Італія Milan

Шаснаццатае выданне - Майстар ў галіне кіравання брэнда і камунікацый рыхтуе спецыялістаў, якія ў стане кіраваць брэндынг дзейнасці і вызначыць стратэгію брэнда, якая спалучае ў сабе рэальныя значэння якасці і прадукцыйнасці і нематэрыяльных каштоўнасцяў, такіх, як дыферэнцыяцыя, актуальнасць і малюнкаў. Працуючы ў кампаніі або агенцтва, яны абодва могуць выкарыстоўваць творчы мова і апрацоўваць тэхнічныя і стратэгічныя працэсы. Шматлікія кампаніі, такія як Swarovski, Lierac, Дэбора, COMETE Gioielli, TucanoUrbano, Red Bull, Milanosport, Decathlon, Crodino, Carrefour і Nintendo, проста кажучы ўжо мала, вырашылі падзяліцца сваімі каштоўнасцямі і вопытам з СВОЙ студэнтамі, шукаюць розныя, свежая, і міждысцыплінарная кропка гледжання, для таго, каб распрацаваць разам стратэгічны праект для свайго брэнда. Майстар арганізаваны ў партнёрстве з CBA і Карміл электроннай Ubertis. [+]

Майстар у галіне кіравання брэнда і камунікацый рыхтуе спецыялістаў, якія ў стане кіраваць брэндынг дзейнасці і вызначыць стратэгію брэнда, якая спалучае ў сабе рэальныя значэння якасці і прадукцыйнасці і нематэрыяльных каштоўнасцяў, такіх, як дыферэнцыяцыя, актуальнасць і малюнкаў. Працуючы ў кампаніі або агенцтва, яны абодва могуць выкарыстоўваць творчы мова і апрацоўваць тэхнічныя і стратэгічныя працэсы.... [-]


Выканаўчы магістр ў галіне глабальных стратэгічных камунікацый

Georgetown University School of Continuing Studies
Анлайн і ва ўніверсітэце (змяшанае) Вочна-завочна 1 год September 2018 Злучаныя Штаты Амерыкі Washington USA Online Велікабрытанія London Сінгапур Singapore Бразілія Morro de São Paulo + 7 more

Executive Master Джорджтаўна прафесійных даследаванняў у глабальнай стратэгічнай камунікацыі рыхтуе вас ўпэўнена лідзіраваць у складаных умовах сучаснага камунікацыйнага ландшафту. Прызначана для кіраўнікоў сувязі і лідэраў у цэлым шэрагу галін прамысловасці, наша кагорта-праграма падкрэслівае стратэгічнае мысленне і глабальныя перспектывы, што пазіцыя вам поспех. Вы будзеце мець магчымасць звязацца з іншымі камунікатарамі вышэйшага звяна, павысіць свае лідэрскія навыкі, а таксама атрымаць больш глыбокае разуменне камунікацыі ў глабальным кантэксце, усё, не перарываючы вашу кар'еру. [+]

агляд

Executive Master Джорджтаўна прафесійных даследаванняў у глабальнай стратэгічнай камунікацыі рыхтуе вас ўпэўнена лідзіраваць у складаных умовах сучаснага камунікацыйнага ландшафту. Прызначана для кіраўнікоў сувязі і лідэраў у цэлым шэрагу галін прамысловасці, наша кагорта-праграма падкрэслівае стратэгічнае мысленне і глабальныя перспектывы, што пазіцыя вам поспех. Вы будзеце мець магчымасць звязацца з іншымі камунікатарамі вышэйшага звяна, павысіць свае лідэрскія навыкі, а таксама атрымаць больш глыбокае разуменне камунікацыі ў глабальным кантэксце, усё, не перарываючы вашу кар'еру.... [-]


Майстар ў лічбавым маркетынгу

CREA Geneva | INSEEC GROUP
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 17 месяца February 2019 Швейцарыя Geneva

Магістр ў лічбавым маркетынгу [+]

Каханне генерацыі ідэй і іх выкананне

Магістр ў лічбавым маркетынгу

праграма курса

маркетынгавая стратэгія

Асноўныя задачы дадзенага модуля распрацаваць крытычны аналіз, з бізнэсу-мэтаў брэнда ў сувязі з яе мэтавымі кліентамі і развіваць шматбаковае разуменне лічбавай стратэгіі, якая інтэграваная і непасрэдна ў працоўным стане.

Лічбавы маркетынг Каналы

Зразумейце, новы медыйны ландшафт і як выкарыстоўваць асноўныя, платформы. Даведайцеся, як зрабіць большасць з іх, правяраючы іх у рэальных практычных даследаванняў. Прадбачыць развіццё сацыяльных сетак і даведацца, як выкарыстоўваць свае сілы ў службе брэнда.... [-]


Майстар перспектыўных даследаванняў у галіне міжкультурнай камунікацыі (MIC)

USI Università della Svizzera italiana
Ва ўніверсітэце Вочна-завочна 14 - 18 месяца September 2018 Швейцарыя Lugano

Майстар перспектыўных даследаванняў у галіне міжкультурнай камунікацыі (MIC) уяўляе сабой праграму паслявузаўскай частку часу для прафесіяналаў, занятых у кіраванні аператыўных або стратэгічных сітуацый у мультыкультурным кантэксце і ў кіраванні мультыкультурных людскіх рэсурсаў. [+]

Папоўніце свой прафесійны профіль у дзяржаўным ці прыватным сектары з міжкультурнай кампетэнцыяй на высокім узроўні!

Прыкладанні адкрыты для 2018 і 2019!

USI.ch/sites/all/themes/mic/img/top-img/home0.jpg" alt="MIC" />

Майстар перспектыўных даследаванняў у галіне міжкультурнай камунікацыі (MIC) уяўляе сабой праграму паслявузаўскай частку часу для прафесіяналаў, занятых у кіраванні аператыўных або стратэгічных сітуацый у мультыкультурным кантэксце і ў кіраванні мультыкультурных людскіх рэсурсаў.... [-]


Master in Global Politics and Communication

University of Helsinki
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў September 2018 Фінляндыя Helsinki

[+]

Як глабальныя пераўтварэння ўплываюць на дэмакратычную палітыку? Якая роля СМІ ў трансфармацыі сучасных дэмакратый?

мэта праграмы

Канкрэтныя мэты праграмы ўключаюць у сябе:

У дадатак да студэнтаў ступені, мы атрымліваем шмат наведванняў і абмену студэнтаў і навукоўцаў з Еўропы і далёкага замежжа. Вы будзеце мець магчымасць рабіць добраахвотны стажыроўку за мяжой пры падтрымцы Erasmus.... [-]


майстар ў маркетынгавай і камунікацыйнай кіравання

Zagreb School of Business
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў October 2018 Харватыя Zagreb

Заграб школа бізнесу праводзіць спецыялізаваныя прафесійныя даследаванні магістра ў галіне маркетынгу і камунікацый з 2015 года. Спецыялізаванае прафесійнае Дыпламаваных вывучэнне маркетынгу і камунікацый з'яўляецца доўгай праграмай 4 семестра (2 гады), дзе студэнты могуць зарабіць да 120 ECTS ачкоў. [+]

Zagreb Школа бізнесу прапануе вышэйшую прафесійнае даследаванне, у якім апошнія тры гады і пасля іх завяршэння, студэнты атрымліваюць вучонае званне Baccalaureus / baccalaurea ў галіне маркетынгу і камунікацый (bacc.oec.) і спецыялізаваныя курсы ўдасканалення, якія ў апошнія два гады і прынесці 120 ECTS ачкоў. Студэнты прысвоена званне спецыяліста (спец.) У галіне маркетынгу і камунікацый. Курсы могуць быць прыняты рэгулярныя і экстэрнату. ... [-]


Master in Media and Communication Management

Macromedia University of Applied Sciences
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне Вочна-завочна 3 - 4 семестры March 2019 Германія Munich Cologne Berlin + 3 more

[+]

Высокакваліфікаваныя выкладчыкі і галіновыя інсайдэры як выкладчыкі. сетка Buddy для замежных студэнтаў.

Вышэйшую адукацыю / BA, па меншай меры, 180 ECTS (права на атрыманне папярэдняга семестры). Вышэйшую адукацыю / BA, па меншай меры, 210 ECTS (якія маюць права на атрыманне магістарскай праграмы).

Задайце нам пытанне! ... [-]

майстар у аўдыё і візуальных медыя-мастацтва

RISEBA
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў September 2018 Латвія Riga

Гуманітарныя Майстар Даследаванні ў галіне аўдыёвізуальных медыя-мастацтва з'яўляецца адным з самых інавацыйных і стараннага міждысцыплінарнага навучання ў Латвіі. Яна караніцца ў лепшых традыцыях кіно і кінарэжысёр распаўсюдзілася па розных спецыяльнасцях: кінавытворчасці, рэжысуры фатаграфіі, анімацыі, відэа і CG, згенераванага графіка, інтэрактыўныя 2D і 3D вытворчасці і распрацоўкі гульняў ... [+]

Гуманітарныя Майстар Даследаванні ў галіне аўдыёвізуальных медыя-мастацтва з'яўляецца адным з самых інавацыйных і стараннага міждысцыплінарнага навучання ў Латвіі. Яна караніцца ў лепшых традыцыях кіно і кінарэжысёр распаўсюдзілася па розных спецыяльнасцях: кінавытворчасці, рэжысуры фатаграфіі, анімацыі, відэа і CG, згенераванага графіка, інтэрактыўныя 2D і 3D вытворчасці і распрацоўкі гульняў. ... [-]


Магістр міжнароднага кіравання сувязі (MICm) - поўны працоўны дзень

The Hague University of Applied Sciences
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 12 месяца August 2018 Нідэрланды The Hague

MICm прыцягвае студэнтаў з усяго свету, якія валодаюць шырокім спектрам прафесійных інтарэсаў і вопыту. Многія з нашых студэнтаў ужо працуюць у [+]

Праграма MICM прыцягвае студэнтаў з усяго свету, якія валодаюць шырокім спектрам прафесійных інтарэсаў і вопыту. Многія з нашых студэнтаў ужо працуюць у такіх галінах, як карпаратыўнае камунікацыі і сувязяў з грамадскасцю, у той час як іншыя прыходзяць да нас з сумежных абласцей, уключаючы маркетынг, брэнд-менеджмент, журналістыка, тэлебачанне, радыё і сацыяльных медыя. У той жа час мы таксама вітаем спецыялістаў з розных абласцей, якія імкнуцца змяніць кар'еру.... [-]