Read the Official Description

Са студэнтамі з больш чым 140 краін па ўсім свеце, Rome Business School Магістарскіх ва ўпраўленні турызмам , з'яўляецца ідэальным выбарам для прафесіяналаў , якія шукаюць ступені праграму сусветнага класа , каб пачаць або замацаваць паспяховую кар'еру ў міжнародным сектары турызму. Якасць выкладання ў спалучэнні з нашымі вядучымі кар'ерамі і сеткавымі паслугамі робіць гэтую праграму ідэальна падыходзіць для тых, хто імкнецца атрымаць поспех у сучасным рынку працы і ў сусветным бізнесе.

Турызм паднашэнне дасягнуўшы відавочную сталасць і кантэкстных патрабаванняў для павелічэння і дыверсіфікацыі турыстычных напрамкаў. Прафесіяналы, якія рыхтуюцца і лепш вырашаць праблемы гэтай галіны знойдуць новыя магчымасці для працаўладкавання і мабільнасці. Уверх

мэтавыя атрымальнікі

Майстар ў галіне кіравання турызмам накіраваны на:

  • новыя выпускнікі і студэнты (пры ўмове інтэрв'ю);
  • маладыя людзі, якія хочуць пачаць кар'еру ў індустрыі турызму;
  • прафесіяналы ў індустрыі турызму гатовыя выканаць свае веды з кантактамі з некаторымі з найбольш уплывовых пэраў сусветнага навакольнага асяроддзя і прамысловасці.

Прысутныя, якія імкнуцца выкласці шлях расці ў межах сваёй арганізацыі, або пачаць сваё ўласнае прадпрыемства, гатова пашырыць свае перспектывы гэтага рынку і / або завяршыць сваю прафесійную падрыхтоўку, атрымаўшы сертыфікат строга прадуманы для турызму прамысловасці , прынясе вялікую карысць ад гэтай праграмы.

Структура (працягласць - 1 год)

  • Шэсць месяцаў лекцый
  • Шэсць месяцаў, прысвечаны міжнародных стажыровак і працы над праектам
  • Візіты на міжнародных кампаніях і арганізацыях
  • Інтэгратыўнасці культурная праграма
  • Семінары і падзеі

рэжымы наведвальнасці

Гэты Майстар курс можа прысутнічаць на англійскай мове, альбо на тэрыторыі кампуса або дыстанцыйнага навучання, у формуле Part-Time (2 тры гадзіны лекцыі ў тыдзень).

змест

  • Уводная вобласць: Сістэма турызму і арганізацыя турызму
  • стратэгічны менеджмент
  • Эканоміка ў турызме
  • Ўвядзенне ў бухгалтарскі ўлік для менеджэраў
  • Бізнес-планаванне
  • асновы маркетынгу
  • Метадалогія Стварэнне эмпірычным падарожжа
  • Глабальная харчовая і вінны турызм сістэма
  • Глабальнае мастацтва і культура турызм сістэма
  • Глабальная сістэма турызму моды
  • Глабальная сістэма рамантычнай турызму
  • Глабальная сістэма турызму спорту
  • Глабальная сістэма зялёнага і ўстойлівага турызму
  • Лічбавы маркетынг для дызайну падарожжаў і турызму кіравання
  • Брэнд-менеджмент
  • Турыстычныя метады і продаж падарожжаў
  • Сістэмы браніравання і новыя тэхналогіі ў кіраванні турызмам - Вобласць IT
  • Вобласць кіравання праектамі: Турызм Планаванне
  • Юрыдычны профіль: Турызм заканадаўства і рэгуляванне
  • Сувязь і людскія рэсурсы
  • абслугоўванне кліентаў
  • кіраванне рызыкамі
  • сувязі з грамадскасцю
  • запуск экасістэмы
  • сектаральныя экспа
  • новыя тэндэнцыі

кар'ера Паслугі

Які прысутнічаў Degree курс гэтага магістра дае права на:

  • Міжнародныя стажыроўкі ў вядучых кампаніях і арганізацыях;
  • Ўключэнне Вашага рэзюмэ ў Rome Business School «s базы дадзеных і яе размеркавання прадпрыемстваў, арганізацый і хедхантеров , якія належаць да Rome Business School » міжнароднай сеткі с;
  • Свабодны агляд CV;
  • Падтрымка ў кіраванні гутарак;
  • Сеткавыя сустрэчы з міжнароднымі мэнэджэрамі, спецыялістамі і ўладальнікамі бізнесу;
  • Персанальны пошук і Отметка сэрвіс для лепшых працоўных месцаў у Італіі, так і за мяжой.

Пасля заканчэння курса Degree гэтага Настаўнікі, слухачы змогуць працаваць, сярод іншых профіляў, як:

  • Турыстычныя кансультанты;
  • Арганізатары дзейнасці па зборы сродкаў, накіраваных на прасоўванне турыстычных мерапрыемстваў у рамках дзяржаўных і прыватных устаноў і кампаній;
  • Тураператар і турыстычнае агенцтва калабаранты для рэалізацыі турыстычных прапаноў;
  • Сектаральныя кансультанты для сельскагаспадарчых прадпрыемстваў і прадпрымальнікаў для прасоўвання харчовай і вінаробнай прадукцыі;
  • Сектаральныя кансультантаў для дзяржаўнага сектара для планавання, арганізацыі і кіравання мясцовымі акцый для турыстаў;
  • Прамоўтэры харчовай і вінаробнай прадукцыі і культурных турыстычных маршрутаў.

мэты навучання

Па заканчэнні праграмы ўдзельнікі змогуць:

  • Чытайце мясцовую навакольнае асяроддзе праз яе аграхарчовай вытворчасць і спецыяльныя прадукты;
  • Ведаць асноўныя італьянскія (і міжнародныя) спецыялізаваныя прадукты і віном;
  • Прызнаць мясцовыя культурныя і прыродныя рэсурсы з пункту гледжання інтэграцыі турыстычнага размяшчэння;
  • Вызначыць сацыяльныя, фінансавыя, палітычныя, дзяржаўныя і прыватныя суб'екты і асноўныя гульцы, якія прымаюць удзел у кіраванні, захаванне, павышэнне каштоўнасці і заахвочванне мясцовага культурнага багацця;
  • Вызначэнне нарматыўных і фінансавых інструментаў, якія адносяцца да прасоўванні ініцыятыў у падтрымку турызму;
  • Вызначэнне дзеянняў і стратэгій, падыходных для абароны, valorise, а таксама садзейнічаць турысцкага прадукта;
  • Стварэнне турыстычнага прапановы, якое аб'ядноўвае мясцовыя культуры, навакольнага асяроддзя, а таксама араматызатараў на аснове падыходу, накіраванага на павышэнне ўзроўню ведаў праз задавальненне ад усіх пачуццяў;
  • Распрацоўка мерапрыемстваў, накіраваных на прасоўванне мясцовай навакольнага асяроддзя з пункту гледжання экалагічнай устойлівасці і адказнага турызму;
  • Выяўленне і супрацоўнічаць з акцёрамі (Тураператары, турагенцтвы і г.д.), якія ўдзельнічаюць у вытворчасці турыстычных пакетаў;
  • Развіццё кампетэнцый ў кантэксце сельскай ежы і віна турызму кансультацыі;
  • Распрацоўка маркетынгавых і камунікацыйных стратэгій, накіраваных на прасоўванне прадукцыі ў мясцовых умовах (FETES, Выставы, падзеі) і ў канкрэтных галіновых кантэкстах (выставы, канферэнцыі, сустрэчы, тэатралізаваныя, тэматычныя экспа і г.д.).

льготы

Сусветныя Настаўнікі класа

Ступень курс факультэта магістра складаецца з старанна адабраных міжнародных універсітэцкіх прафесараў, выкладчыкаў і бізнес-мэнэджэраў, складзены з розных аператыўных і прафесійных абласцях, і, такім чынам, у стане прынесці да стала багаты набор да сучасных вопыту і навыкаў. Выкладчыцкі падыход накіраваны на набыццё ноу-хау, такім чынам, пры перадачы кампетэнцый сапраўды карысным для прафесійнага развіцця Прысутныя.

рэпетытарства

Для обоего на кампус і курсаў дыстанцыйнага навучання, удзельнікі заўсёды могуць разлічваць на дапамогі рэпетытара для якіх-небудзь тлумачэнняў, яны могуць запатрабаваць, для завяршэння выпрабаванняў і практыкаванняў, патрэбных кожнага модуль і для канчатковага праекта

навучальныя матэрыялы

Студэнты, якія зарэгістраваліся для Degree курса магістратуры будзе выпускацца з багаццем навучальных матэрыялаў, у тым ліку слайды, навучальныя дапаможнікі, тэматычныя даследаванні, артыкулы, відэа і карысныя інтэрнэт-спасылкі.

Рэгіструючыся ў Rome Business School Асацыяцыі выпускнікоў «s

Удзел у ступені вядома магістра дае права стаць часткай Rome Business School Асацыяцыі «s выпускнікоў, міжнароднай сеткі , праз якую студэнты Rome Business School могуць абменьвацца ідэямі, вопытам і праектаў. Многія спрашчэння, таксама даступныя для наведвання курсаў павышэння кваліфікацыі.

патрабаванні да абітурыентаў

Усе кандыдаты павінны мець ступень трохгадовую (або быць блізкі да завяршэння). Тыя, з адпаведнай прафесійнай кваліфікацыяй або шырокім прафесійным вопытам будуць таксама разгледжаны.

Кандыдаты павінны прадэманстраваць веданне англійскай мовы падчас інтэрв'ю.

Для обоего на кампусе і варыянт дыстанцыйнага навучання і для таго, каб забяспечыць навучальны курс высокай якасці, класы могуць складацца максімум з 15 удзельнікаў.

стыпендыі

Частковыя стыпендыі даступныя для частковага пакрыцця платы за навучанне. Стыпендыі будуць прызначаны на аснове асабістага, эмпірычным і тэхніка-матывацыйнага профілю кандыдатаў.

растэрміноўка

Аплата ўнёску за ўдзел ўсталяваная. У выпадку аплаты ўнёску за ўдзел у адным рашэнні, студэнт прадастаўляецца зніжка 10%.

Program taught in:
англійская
Rome Business School
Last updated January 10, 2019
This course is Анлайн
Start Date
Mar. 2019
Oct. 2019
Duration
1 Год
Part-time
Price
6,500 EUR
Deadline
By locations
By date
Start Date
Oct. 2019
End Date
Application deadline
Start Date
Mar. 2019
End Date
Application deadline

Mar. 2019

Location
Application deadline
End Date

Oct. 2019

Location
Application deadline
End Date