MA Мілан - MA праграм MA Мілан, Мілан

MA Мілан - MA праграм MA Мілан, Мілан

Master

MA прыкладной лінгвістыкі з'яўляецца найбольш распаўсюджанай з ліку майстроў, або МА, як іх звычайна называюць, якія маюць больш высокую канцэнтрацыю па навуцы і надаваць менш увагі школьнай практыкі.

Італія, афіцыйная назва Італьянская Рэспубліка, з'яўляецца ўнітарнай парламенцкай рэспублікай у рамках Еўрапейскага Саюза, размешчаны ў Паўднёвай Еўропе. На поўначы яна мяжуе з Францыяй, Швейцарыяй, Аўстрыяй, і Славеніі ўздоўж Альпаў.

Для ўсіх тых, хто зацікаўлены ў вывучэнні моды і апошніх тэндэнцый Мілана з'яўляецца лепшым месцам, каб пайсці. У ім ёсць усе добрыя навучальныя ўстановы, якія забяспечваюць якасную адукацыю па разумнай цане. Міланскі універсітэт і Політэхнічны універсітэт Мілана некаторыя з вядомых універсітэтаў.

MA Мілан - Вазьміце MA у Мілан. Атрымаць усе праграмы MA і школьных інфармацыі. Эканомце час і звярнуцца школу прама тут!

Больш падрабязна

Master of Arts in Design (specialization in Product Design)

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў February 2018 Італія Мілан

[+]

. 50 пагадненняў аб супрацоўніцтве * Дадзеныя, прадастаўленыя Demoskopea з NABA 2014 выпускнікоў. Стажыроўкі NABA распрацаваў трывалыя адносіны з вядучымі кампаніямі, якія прадастаўляюць стажыроўкі для студэнтаў NABA. кампаніі [-]

магістра мастацтваў у галіне дызайну (спецыялізацыя ў галіне дызайну інтэр'еру)

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў October 2018 Італія Мілан

Курс глыбока даследуе пытанні і метадалагічныя працэсы, звязаныя з праектаваннем ўнутраных прастор, з мэтай распрацоўкі прафесійных профіляў, якія з'яўляюцца спелымі, вядома, надзейныя і гнуткія, магчымасць выказаць сябе паспяхова на сусветным рынку творчых прац. [+]

5 СТЫПЕНДЫІ ўхапіць Стыпендыяльны конкурс дызайну інтэр'еру. Тэрмін 12 мая У нашых сучасных часоў, ўнутраныя памяшканні гуляюць ўсё больш важную ролю ў вызначэнні нашых індывідуальных і калектыўных асяроддзях, жылых і выпрабавалі мільярды людзей. Унутраная прастора будуецца рэчыва, і, увайшоўшы ў яго не азначае, што ўвод пустое прастору, але становіцца часткай складанага цела. Дызайн інтэр'еру можа "Актываваць" дзяржаўныя і прыватныя прасторы сучасных гарадоў: гэта інструмент, які можа выказаць душу і сэнс фізічных і псіхічных прастор, у якіх вызначаецца чалавечае жыццё. Дызайнер інтэр'ера, будуе новыя гісторыі і новыя значэння у існуючых структурах. Гэта прафесійны патэнцыял, што грамадства заўсёды неабходная ў гісторыі, і што заўсёды будуць неабходныя ў будучыні. Курс глыбока даследуе пытанні і метадалагічныя працэсы звязаныя з дызайнам ўнутраных памяшканняў, з мэтай распрацоўкі прафесійных профіляў, якія з'яўляюцца спелымі, вядома, надзейныя і гнуткія, магчымасць выказаць сябе паспяхова на сусветным рынку творчых прац. Праграма курса дае студэнту некалькі дызайн вопыт, Кіруючыся выключна кваліфікаваных педагогаў і спецыялістаў з Італіі, так і за мяжой, у больш шырокім кантэксце адукацыі горада Мілан, адзін з самых важных сусветных сталіц сучаснага дызайну, які належыць да аднаго з найбольш гістарычна і культурна багатых краін у свеце , Курс прызнаны італьянскім міністэрствам адукацыі і даследаванняў (MIUR) як магістр гуманітарных навук ступень (120CFs). першы год Метадалогія праекта, рэндэрынг 3D, тэхналогія новых матэрыялаў, інтэграваны New Media, Гісторыя дызайну, дызайну інтэр'еру I, культура праекта, Мастак па святле. другі год Выстава дызайну, кіравання дызайн, брэнд дызайн, мультымедыя дызайн, дызайн інтэр'еру II, узаемадзеянне дызайн, мастацкае афармленне. Навучання за мяжой магчымасцяў Праз праграмы абмену, Міжнароднае бюро NABA... [-]

магістра мастацтваў у галіне моды і тэкстыльнага дызайну

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў October 2018 Італія Мілан

Магістра мастацтваў у галіне моды і тэкстылю з'яўляецца інтэнсіўны праект на аснове ступені. На працягу гэтага двухгадовага праграмы, вы будзеце вывучаць інавацыйныя прылады моды і вытворчых працэсаў і мірыяды творчых магчымасцяў, яны па кішэні. Вы будзеце развіваць здольнасць ператварыць ідэі ў свой уласны мова моды, і вы будзеце адтачыць вашу здольнасць аналізаваць і праектаваць крытычны аналіз моды на высокім узроўні. [+]

. 5 СТЫПЕНДЫІ ўхапіць Стыпендыяльны конкурс моды і тэкстылю. Тэрмін 12 мая Магістра мастацтваў у галіне моды і тэкстылю з'яўляецца інтэнсіўным на аснове праектаў ступень. На працягу гэтага двухгадовага праграмы, вы будзеце вывучаць інавацыйны модныя інструменты і вытворчыя працэсы і мірыяды творчыя магчымасці яны падаюць. Вы будзеце развіваць здольнасць ператварыць ідэі ў свой уласны мова моды, І вы будзеце адтачыць вашу здольнасць аналізаваць і праектаваць крытычны аналіз моды на высокім узроўні. Асноўныя курсы ў рамках гэтай праграмы ў значнай ступені залежаць ад працы над праектам. Да канца вучобы, вы будзеце мець партфель праектаў засяродзіўшы ўвагу на моды і тэкстыльнага дызайну. Ваша праца будзе таксама інтэграваць элементы аксэсуары і дызайн касцюма, візуальныя і пісьмовыя гаварэння, фотаздымак, Графічны дызайн, і капелюшоў. Вопытныя спецыялісты моды будзе настаўнікам вам у стварэнні персаналізаванага набору навыкаў у рамках Крафта вашу асобу як мадэльер. У той час як у большасці школ прафесіяналаў галіны гуляюць ролю запрошаных прафесараў, у гэтай праграме яны вядуць поўны дызайн настаўніцтва вопыт, Кантроль і кіраўніцтва распрацоўкай індывідуальнага стылю кожнага студэнта і падыход да рамяства. Курс прызнаны італьянскім Міністэрствам адукацыі, універсітэтаў і даследаванняў (MIUR) як магістр гуманітарных навук ступені (120 CFS). першы год Кампутарная графіка, матэрыяльная культура, метадалогія праекта, візуальны дызайн, Гісторыя дэкаратыўна-прыкладнога мастацтва, Тэкстыльны дызайн I, дызайн адзення I, Art Direction, аксэсуары. другі год Мода Дызайн II, Тэкстыльны дызайн II, тэкстыль і новыя тэхналогіі матэрыялаў, планаванне Канцэпцыя, Упрыгожванне, Упраўленне праектамі, мода налады. Навучання за мяжой магчымасцяў Праз праграмы абмену, Міжнароднае бюро NABA заахвочвае і падтрымлівае студэнтаў, якія жадаюць вучыцца за мяжой. Офіс спрыяе... [-]

Магістр мастацтваў у галіне камунікацыйнага дызайну

NABA - Nuova Accademia di Belle Arti, Milano
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 2 гадоў October 2018 Італія Мілан

МА у праграме Communication Design падыходы дзелавога зносін як сінтэз эканамічных і мастацкіх аспектаў. Вы будзеце развіваць свой вопыт у абодвух вымярэннях на працягу гэтага двухгадовага праграмы. [+]

5 СТЫПЕНДЫІ ўхапіць Стыпендыяльны конкурс Камунікацыйны дызайн. Тэрмін 12 мая Магістра ў галіне праграмных падыходаў Communication Design дзелавое зносіны як сінтэз эканамічныя і мастацкія аспекты, Вы будзеце развіваць свой вопыт у абодвух вымярэннях на працягу гэтага двухгадовага праграмы. Вы атрымаеце салідны вопыт працы ў інтэграваныя маркетынгавыя камунікацыі, Поле, якое спалучае ў сабе традыцыйныя формы маркетынгу з новымі лічбавая сувязь тэхналогіі. Вы палепшыць сваё майстэрства ў аналагавай галіне графічнага дызайну, а таксама найноўшых кампутарных графічных праграм. Вы таксама будзеце мець магчымасць культываваць свае навыкі ў багатым разнастайнасці вытворчасці дызайн інструментаў, у тым ліку фатаграфіі, вэб-дызайн, лічбавае відэа, і інтэграваныя новыя сродкі масавай інфармацыі. Поруч з гэтай выразнай працы, вы будзеце вывучаць асновы дызайн брэнда, рэклама, і публіцыстыцы каб пашырыць свае веды аб дзелавой баку прафесіі. У праекце працы з кампаніямі, вы будзеце практыкаваць стратэгіі вам неабходна самастойна правесці ўсе этапы комплексных праектаў у галіне камунікацыі, у тым ліку мастацкага кірунку, кіравання праектамі, праектавання, выканання і прэзентацыі. І вы будзеце развіваць большае разуменне сацыялагічных і этычных наступстваў камунікацыі, якія Вы ствараеце. Магістра ў галіне сувязі праграма праектавання прызнана італьянскім Міністэрствам адукацыі, універсітэтаў і даследаванняў (MIUR) як магістр гуманітарных навук ступені (120 CFS). першы год Кіраванне праектам I, Кампутарная графіка, метадалогія праекта, кіраванне распрацоўкай, Інтэграваныя маркетынгавыя камунікацыі, этыка камунікацыі, графічны дызайн, фатаграфія, і вэб-дызайн другі год Кіраванне праектам II, Brand Design, Art Direction, Рэклама, Сацыялогія камунікацыі, Асновы журналістыкі, лічбавага відэа, і інтэграваныя новыя сродкі масавай інфармацыі Навучання за мяжой магчымасцяў Праз праграмы абмену, Міжнароднае бюро NABA заахвочвае і падтрымлівае студэнтаў, якія жадаюць вучыцца... [-]

Ступень магістра ў галіне кіравання праектамі структурных работ і інфраструктуры

Politecnico di Milano - Scuola Master Fratelli Presenti
Ва ўніверсітэце або анлайн Дзённае навучанне Вочна-завочна 1677 гадзін November 2017 Італія Мілан + 1 more

Навучанне, прапанаванае Майстрам імкнецца пазнаёміць студэнтаў з кіраўніцтвам інвестыцый у нерухомасць, будаўніцтва і развіццё інфраструктуры. Інвестыцыйны менеджмент пачынаецца з правільнага ацэнкі. Для гэтага, увядзенне ў філасофію "інвеставанне" будуць прадстаўлены да студэнтаў, а таксама ўвядзенне ў найбольш важных паняццяў бухгалтарскага ўліку. Такім чынам, студэнты будуць мець фундаментальную аснову для ацэнкі інвестыцый у "мікра" узроўні. Увага таксама будзе нададзена ацэнцы інвестыцый у "макра". [+]

. Навучанне, прапанаванае Майстрам імкнецца пазнаёміць студэнтаў з кіраўніцтвам інвестыцый у нерухомасць, будаўніцтва і развіццё інфраструктуры. Інвестыцыйны менеджмент пачынаецца з правільнага ацэнкі. Для гэтага, увядзенне ў філасофію "інвеставанне" будуць прадстаўлены да студэнтаў, а таксама ўвядзенне ў найбольш важных паняццяў бухгалтарскага ўліку. Такім чынам, студэнты будуць мець фундаментальную аснову для ацэнкі інвестыцый у "мікра" узроўні. Увага таксама будзе нададзена ацэнцы інвестыцый у "макра". Для гэтага студэнты абмяркуюць ключавыя параметры, якія кіруюць прадукцыйнасць рынках. Цыклы "свецкія" пашырэння і сціску эканомікі, а таксама іх суб-цыклаў, закранаючы ўсе сектары рынка, але асабліва нерухомасці і будаўніцтва заўсёды быў моцна пад уплывам іх. Пасля ацэнкі інвестыцый, будуць прадстаўлены да студэнтаў этапы іх развіцця. Для гэтага, асновы кіравання праектамі і кантролю кіравання будзе паказана і растлумачана, а таксама паглыбленне аспекты прававой, так і на міжнародным узроўні. Галоўных цягніка падрыхтаваны і кваліфікаваныя, каб ацаніць рэальныя інвестыцыі нерухомасці і эфектыўна кіраваць і эфектыўна Генплан, праекты і будаўніцтва аб'ектаў любой складанасці, у адпаведнасці з правіламі і патрабаваннямі часу, кошту і якасці працы. У другой палове будзе тэрмін навучання 4-5 месяцаў ва ўстановах розных тыпаў, у рамках нацыянальных і міжнародных праектаў, якія прадстаўляюць асаблівую цікавасць. Стажыроўка для студэнтаў майстар-ONLINE мае тэндэнцыю прапанаваў самі студэнты або, у якасці альтэрнатывы, з'яўляецца ў якасці канчатковага ажыццяўлення замены. Магчымасці працаўладкавання вызначаны ў кампаніі кіравання нерухомасцю, даследаванняў і архітэктуры, будаўнічых кампаній, тэхнічных бюро дзяржаўных органаў, устаноў і дзяржаўных або прыватных устаноў для развіцця інфраструктуры і лагістыкі. Асновы інжынернага кіравання Мэта прылады з'яўляецца давесці студэнта асновам кіравання інжынерыі. У прыватнасці ўвага будзе засяроджана на знешніх рахункаў -... [-]

майстар лідэрства ў глокального архітэктурнага праектавання

Politecnico di Milano - Scuola Master Fratelli Presenti
Ва ўніверсітэце або анлайн Дзённае навучанне Вочна-завочна 1550 гадзін November 2017 Італія Мілан + 1 more

З больш канкурэнтнай асяроддзі, творчыя прафесійныя і творчыя галіны павінны ісці ў нагу з новымі межаў інавацый. Гэта асабліва дакладна ў галіне архітэктуры, дысцыпліна, цесна звязанага з чалавека, ёсць неабходнасць, каб зразумець, што будаўніцтва памяшкання для людзей і грамадства звязаныя з выразным разуменнем таго, як людзі паводзяць сябе, як людзі развіваюць звычкі і як гэтыя адносіны адрозніваюцца форма ад краіны да краіны. Гэта спосаб Архітэктура павінна адказваць у залежнасці ад культурных пытанняў. Праграма будзе машына для дэкадавання і зразумець творчыя перавагі Брэнд Італіі, і сіла «Зроблена ў Італіі». Гэты курс створыць прадпрымальнікаў, якія могуць атрымаць з Італіі, напрыклад, і выкарыстоўваць гэта, каб бачыць і развіваць магчымасці па ўсім свеце. [+]

З больш канкурэнтнай асяроддзі, творчыя прафесійныя і творчыя галіны павінны ісці ў нагу з новымі межаў інавацый. Гэта асабліва дакладна ў галіне архітэктуры, дысцыпліна, цесна звязанага з чалавека, ёсць неабходнасць, каб зразумець, што будаўніцтва памяшкання для людзей і грамадства звязаныя з выразным разуменнем таго, як людзі паводзяць сябе, як людзі развіваюць звычкі і як гэтыя адносіны адрозніваюцца форма ад краіны да краіны. Гэта спосаб Архітэктура павінна адказваць у залежнасці ад культурных пытанняў. Праграма будзе машына для дэкадавання і зразумець творчыя перавагі Брэнд Італіі, і сіла «Зроблена ў Італіі». Гэты курс створыць прадпрымальнікаў, якія могуць атрымаць з Італіі, напрыклад, і выкарыстоўваць гэта, каб бачыць і развіваць магчымасці па ўсім свеце. Гэта веданне будзе асновай для росту сусветнай эканомікі дызайну і дынамічны генератар ідэй і даследаванняў для прасоўвання новых спосабаў мыслення і дзеянні ў крэатыўнай эканоміцы. Міжнародны курс праводзіцца на англійскай мове і вучыць студэнтам важнасць аб'яднання традыцыйных метадаў і тэорый з канцэпцый і метадалогій, неабходных для задавальнення патрэбаў сучаснага архітэктурнага дызайну прамысловасці. Гэта патрабуе выбітным майстэрствам, выдатны дызайн і архітэктура навыкі, унікальны вопыт мыслення перададзеную ва ўсіх узаемадзеяннях з рознымі спосабамі жыцця, і будаўніцтва моцнага сэнсу праз брэндынгу. Гэты курс Майстры прызначаны для фарміравання такога роду спецыялістаў. Сапраўдныя ўмовы архітэктурнага і будаўнічага плана, цяперашняя фаза інтэрыярызацыі ведаў, новыя прадукцыйныя працэдуры, якія ўсё больш і больш выраз глабалізаваным вымярэнні высокіх тэхналогій, патрабуюць усё больш і больш быць гібрыдызацыі з культурнай і рамёствы спецыфікі кожнай краіны, інтэграцыі ў запаволеным вымярэнні. Такой неабходнасці націскае на працу ўсё больш і больш на інтэграцыі розных маштабах... [-]

майстар ў сучаснай модзе куплі

Istituto Marangoni
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 15 месяца October 2018 Італія Мілан

Гэты майстар праграма накіравана на падрыхтоўку удзельнікаў, каб стаць моды пакупнік, дасведчаны прафесіянал у выбары і куплі моднай прадукцыі. [+]

. Майстар ў сучаснай модзе Купля Накіраваная на кандыдатаў, якія маюць папярэдні вучобу ў сферы эканомікі, маркетынгу і моды дызайн з маркетынгам. Тыя, хто даказаў вопыт працы ў гэтых абласцях можа таксама доступу да гэтага курсу. Яна накіравана на падрыхтоўку удзельнікаў, каб стаць моды пакупнік, дасведчаны прафесіянал у выбары і куплі моднай прадукцыі. Вядома, гэты майстар з'яўляецца "сучасны", як гэта дыферэнцыруецца сябе, падаючы бягучыя і будучыя мадэлі бізнесу, якія Інкапсулюйце цяперашнюю і будучую інавацый і тэхналогій, выкладаў кваліфікаваным практыкаў галіны. Пакупнікі павінны быць дзелавым з моцнымі аналітычнымі навыкамі, але і ў стане весці перамовы і працаваць разам з творчай ведамстваў. Праз вывучэнне такіх прадметаў, як структура куплі, прагназавання тэндэнцый, прадукцыі і візуальнага адлюстравання, удзельнікі змогуць даведацца ўсе тэхнічныя і тэарэтычныя канцэпцыі, яны павінны стварыць кампанію пакупкі. Аналізуючы розныя фарматы рознічнага гандлю, атрымаўшы разуменне арганізацыі з каманды пакупкі і вывучэння ключавых макраэканамічных тэндэнцый, яны будуць у стане дакладна зразумець ролю пакупнікоў і мерчандайзеров на сусветным рынку моды і раскошы. Змест курса будзе прысвечана веданне аб правільным складзе сумесі, будуць прааналізаваны асноўныя метады імпарту / экспарту, а таксама стратэгіі цэнаўтварэння і рэнтабельнасці моды прадукту. Гэта дазволіць удзельнікам навучыцца правільна планаваць куплю сезоннай калекцыі, выкарыстоўваючы збалансаванае спалучэнне прадуктаў і брэндаў, якія цалкам задаволяць патрэбы і густы спажыўца. Акрамя таго, вывучэнне розных метадаў распрацоўкі прадукту, ролі візуальнага мерчандайзинга ўнутры крамы і прыняцця метадаў сумесных перамоваў, дазволіць удзельнікам вырашаць рэальны праект купляць ад кампаніі, якая з'яўляецца эталонам. На заключным этапе курсу, навукова-даследчых метадалогій і вопыт, набытыя з бізнес-праектаў дазволіць удзельнікам падрыхтаваць праект стратэгіі для куплі... [-]

майстар у модзе прапаганды, сувязі і сродкаў масавай інфармацыі

Istituto Marangoni
Ва ўніверсітэце Дзённае навучанне 12 - 15 месяца February 2018 Італія Мілан

Вядома дазваляе ўдзельнікам набываць усе тэхнічныя і тэарэтычныя канцэпцыі, яны павінны будуць стварыць камунікацыйную кампанію праз вывучэнне такіх прадметаў, як мода і маркетынгу раскошы кіравання, сувязі з грамадскасцю і моды і раскошы рэкламных мода кампаній. [+]

Майстар у модзе прапаганды, сувязі і сродкаў масавай інфармацыі Накіраваная на кандыдатаў, якія маюць папярэдняе даследаванне бакалаўра ў галіне сувязі, рэкламы, бізнесу і маркетынгу ці аналагічны, або даказаны вопыт працы. Вядома дазваляе ўдзельнікам набываць усе тэхнічныя і тэарэтычныя канцэпцыі, яны павінны будуць стварыць камунікацыйную кампанію праз вывучэнне такіх прадметаў, як мода і маркетынгу раскошы кіравання, сувязі з грамадскасцю і моды і раскошы рэкламных мода кампаній. У ходзе гэтага курсу ўдзельнікі змогуць рэагаваць на ўзнікаючыя падзеі ў СМІ і сувязі і даследаваць асноўныя тэорыі і дэбатаў, якія дамінуюць у навучанне і практыку прасоўвання моды, камунікацый і сродкаў масавай інфармацыі. Ён таксама разглядае розныя метады, якія прымяняюцца ў стварэнні і разуменні ролі моды малюнка, у той час як аналіз гістарычных і сучасных спасылак. Гледзячы на ​​моды рэкламы, выдавецкай і творчай напрамку ў сродках масавай інфармацыі, камунікацыі і прасоўвання па службе, удзельнікі ацэньваць і аналізаваць тэндэнцыі ў модзе стылю, фатаграфіі і журналістыцы. Яны таксама прагрэс іх перадавыя веды творчага і пісьмовага працэсу, каб заахвочваць іх уласны арыгінальны творчы патэнцыял і падрыхтаваць сябе прафесійна ролі ў індустрыі моды, якая будзе спрыяць інавацыях, прадпрымальніцкага мыслення і вырашэння праблем. Асаблівая ўвага надаецца сувязях з грамадскасцю ў рамках модных дамоў, ад кіравання кліентамі для ідэнтыфікацыі знакамітасцяў, паказ арганізацыі і кіравання прэс-дзён. Магчымасці Модныя прамоўтэры вызначыць рэкламных кампаній і арганізаваць прасоўванне па найбольш адпаведным каналах сувязі. Яны арганізуюць прэзентацыі, падзеі і паказы мод, якія адлюстроўваюць і ўяўляюць сабой малюнак брэнда. Яны арганізуюць прэс-службаў і сувязяў з грамадскасцю, і яны маюць вялікія назірання і сувязі здольнасці. Модныя прамоўтэры ведаць... [-]